To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Lubawa: Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, oczek wodnych, placów zabaw, ogródków jordanowskich i koryt rzek oraz ich skarp w mieście Lubawa
Numer ogłoszenia: 408840 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363196 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6455300, faks 089 6452558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, oczek wodnych, placów zabaw, ogródków jordanowskich i koryt rzek oraz ich skarp w mieście Lubawa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, oczek wodnych, placów zabaw, ogródków jordanowskich i koryt rzek oraz ich skarp w mieście Lubawa polegające na: 1) utrzymaniu w czystości i porządku terenów zielonych oraz oczyszczaniu terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu nieczystości m. in. kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi, liści itp., 2) sprzątaniu alejek spacerowych parków, skwerów - utrzymanie alejek w należytym stanie czystości, 3) usuwaniu chwastów z chodników, placów i parkingów miejskich, 4) jesiennym i wiosennym wygrabianiu liści, uschniętych traw itp. oraz ich usunięciu; 5) systematycznym usuwaniu odchodów zwierząt z terenów zielonych, alejek, trawników i skwerów, 6) ponadto: a)w stosunku do drzew: obcinanie i formowanie koron drzew oraz obcinanie odrostów pni drzew; usuwanie samosiewów krzewów i drzew; po uzgodnieniu z Zamawiającym; natychmiastowa interwencja w przypadku np. powalenia drzewa, złamania gałęzi oraz wszelkich innych drzew zagrażających bezpieczeństwu ludzi, mienia, ruchu drogowego; pielęgnacja drzew nowo nasadzonych (1 - 5 roczne), w tym: usuwanie drzew nieprzyjętych, uzupełnianie ubytków: drzew skradzionych, złamanych bądź chorych; uzupełnianie brakujących palików, siatek lub wymiana uszkodzonych palików bądź zniszczonej siatki; pielęgnacja drzew nasadzonych w ramach inwestycji w ulicy Św. Barbary i Rynek od roku 2013; stosowanie odpowiednich oprysków zarówno do drzew nowo nasadzanych oraz tych już nasadzonych (w miarę potrzeb bądź na zgłoszenie Zamawiającego, oprysk zapewnia Wykonawca); b)w stosunku do krzewów i żywopłotów: obcinanie, oczyszczanie i formowanie żywopłotów; pielęgnacja krzewów, w tym: wycięcie suchych, połamanych, porażonych przez czynniki chorobotwórcze i zamierające gałęzie; odchwaszczanie, pielenie i spulchnianie ziemi wokół roślin; podlewanie z częstotliwością odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym, pielęgnacja stałych donic stojących, wiszących, odchwaszczanie, podlewanie, przycinanie, usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście itp.) oraz zabezpieczanie na okres zimowy, likwidacja zabezpieczenia zimowego; c)w stosunku do kwiatów: przygotowanie terenu pod (dwukrotne w danym roku) nasadzenia kwiatów jednorocznych na rabatach, klombach itp.; wysadzanie kwiatów (dwukrotne w danym roku) oraz wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych przez cały okres wegetacji (prace obejmują m. in. odchwaszczanie, podlewanie z częstotliwością odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym); (kwiaty zapewnia Zamawiający); d)w stosunku do ławek: utrzymanie we właściwym stanie ławek (oczyszczanie ławek z wszelkich zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym na bieżąco bądź na zgłoszenie Zamawiającego); naprawa i konserwacja uszkodzonych ławek (zakres prac obejmuje malowanie ławek przynajmniej 1 raz w roku - wiosną, naprawę ławek polegającą na wymianie części siedzisk lub oparć ławek); e)w stosunku do trawników: koszenie trawy, chwastów (wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm,), skoszoną trawę należy wygrabić i wywozić do miejsca jej utylizacji na bieżąco, nie dopuszcza się zalegania skoszonej trawy, musi być ona zebrana i wywieziona najpóźniej do godziny 11.00 dnia następnego po koszeniu; dosiewanie trawy oraz jej nawożenie (na zgłoszenie Zamawiającego), f)w stosunku do placów zabaw i ogródków jordanowskich: utrzymanie czystości i porządku (oczyszczanie terenów, wygrabianie z wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, opon, gruzu itd.), koszenie trawy; niezwłoczne pisemne zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń urządzeń zabawowych; bieżące serwisowanie, malowanie (na zgłoszenie Zamawiającego); 2 - krotna wymiana piasku w piaskownicach w sezonie letnim (po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego); g)w stosunku do oczek wodnych: utrzymanie w czystości zbiorników wodnych - usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń - dotyczy pasa linii brzegowej; koszenie oraz oczyszczanie brzegów oraz skarp - na bieżąco h)w stosunku do rzek: utrzymanie w czystości koryt rzek - usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń; koszenie oraz oczyszczanie brzegów oraz skarp - na bieżąco i)w stosunku do rowów melioracyjnych: utrzymanie w czystości rowów melioracyjnych - usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń; natychmiastowa interwencja w przypadku braku drożności przepływu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOTY ZIEMNE, WODNO-KANALIZACYJNE MAREK SŁAWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ROBOTY ZIEMNE, WODNO-KANALIZACYJNE MAREK SŁAWIŃSKI
- Roboty Ziemne, Wodno - Kanalizacyjne Marek Sławiński, ul. Kupnera 69, 14-260 Lubawa, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 307882,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 257900,02
Oferta z najniższą ceną: 257900,02 / Oferta z najwyższą ceną: 280648,15
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Drobne aranżacje zieleni
- Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn. - wsch. części Redy.
- CUW.26.4.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Wykaszanie pasa drogowego z ręcznym okoszeniem poręczy drogowych, znaków drogowych i drzew - dwa pokosy
- Budowa placu zabaw w m. Puchaczów ul. Rynek
- Sadzenie drzew i krzewów oraz pielęgnacja terenów zielonych na obszarze Gminy Pruszcz Gdański
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.