eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, oczek wodnych, placów zabaw, ogródków jordanowskich i koryt rzek oraz ich skarp w mieście Lubawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Lubawa: Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, oczek wodnych, placów zabaw, ogródków jordanowskich i koryt rzek oraz ich skarp w mieście Lubawa
Numer ogłoszenia: 363196 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubawa , ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6455300, faks 089 6452558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, oczek wodnych, placów zabaw, ogródków jordanowskich i koryt rzek oraz ich skarp w mieście Lubawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, oczek wodnych, placów zabaw, ogródków jordanowskich i koryt rzek oraz ich skarp w mieście Lubawa polegające na: 1) utrzymaniu w czystości i porządku terenów zielonych oraz oczyszczaniu terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu nieczystości m. in. kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi, liści itp., 2) sprzątaniu alejek spacerowych parków, skwerów - utrzymanie alejek w należytym stanie czystości, 3) usuwaniu chwastów z chodników, placów i parkingów miejskich, 4) jesiennym i wiosennym wygrabianiu liści, uschniętych traw itp. oraz ich usunięciu; 5) systematycznym usuwaniu odchodów zwierząt z terenów zielonych, alejek, trawników i skwerów, 6) ponadto: a)w stosunku do drzew: obcinanie i formowanie koron drzew oraz obcinanie odrostów pni drzew; usuwanie samosiewów krzewów i drzew; po uzgodnieniu z Zamawiającym; natychmiastowa interwencja w przypadku np. powalenia drzewa, złamania gałęzi oraz wszelkich innych drzew zagrażających bezpieczeństwu ludzi, mienia, ruchu drogowego; pielęgnacja drzew nowo nasadzonych (1 - 5 roczne), w tym: usuwanie drzew nieprzyjętych, uzupełnianie ubytków: drzew skradzionych, złamanych bądź chorych; uzupełnianie brakujących palików, siatek lub wymiana uszkodzonych palików bądź zniszczonej siatki; pielęgnacja drzew nasadzonych w ramach inwestycji w ulicy Św. Barbary i Rynek od roku 2013; stosowanie odpowiednich oprysków zarówno do drzew nowo nasadzanych oraz tych już nasadzonych (w miarę potrzeb bądź na zgłoszenie Zamawiającego, oprysk zapewnia Wykonawca); b)w stosunku do krzewów i żywopłotów: obcinanie, oczyszczanie i formowanie żywopłotów; pielęgnacja krzewów, w tym: wycięcie suchych, połamanych, porażonych przez czynniki chorobotwórcze i zamierające gałęzie; odchwaszczanie, pielenie i spulchnianie ziemi wokół roślin; podlewanie z częstotliwością odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym, pielęgnacja stałych donic stojących, wiszących, odchwaszczanie, podlewanie, przycinanie, usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście itp.) oraz zabezpieczanie na okres zimowy, likwidacja zabezpieczenia zimowego; c)w stosunku do kwiatów: przygotowanie terenu pod (dwukrotne w danym roku) nasadzenia kwiatów jednorocznych na rabatach, klombach itp.; wysadzanie kwiatów (dwukrotne w danym roku) oraz wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych przez cały okres wegetacji (prace obejmują m. in. odchwaszczanie, podlewanie z częstotliwością odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym); (kwiaty zapewnia Zamawiający); d)w stosunku do ławek: utrzymanie we właściwym stanie ławek (oczyszczanie ławek z wszelkich zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym na bieżąco bądź na zgłoszenie Zamawiającego); naprawa i konserwacja uszkodzonych ławek (zakres prac obejmuje malowanie ławek przynajmniej 1 raz w roku - wiosną, naprawę ławek polegającą na wymianie części siedzisk lub oparć ławek); e)w stosunku do trawników: koszenie trawy, chwastów (wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm,), skoszoną trawę należy wygrabić i wywozić do miejsca jej utylizacji na bieżąco, nie dopuszcza się zalegania skoszonej trawy, musi być ona zebrana i wywieziona najpóźniej do godziny 11.00 dnia następnego po koszeniu; dosiewanie trawy oraz jej nawożenie (na zgłoszenie Zamawiającego), f)w stosunku do placów zabaw i ogródków jordanowskich: utrzymanie czystości i porządku (oczyszczanie terenów, wygrabianie z wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, opon, gruzu itd.), koszenie trawy; niezwłoczne pisemne zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń urządzeń zabawowych; bieżące serwisowanie, malowanie (na zgłoszenie Zamawiającego); 2 - krotna wymiana piasku w piaskownicach w sezonie letnim (po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego); g)w stosunku do oczek wodnych: utrzymanie w czystości zbiorników wodnych - usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń - dotyczy pasa linii brzegowej; koszenie oraz oczyszczanie brzegów oraz skarp - na bieżąco h)w stosunku do rzek: utrzymanie w czystości koryt rzek - usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń; koszenie oraz oczyszczanie brzegów oraz skarp - na bieżąco i)w stosunku do rowów melioracyjnych: utrzymanie w czystości rowów melioracyjnych - usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń; natychmiastowa interwencja w przypadku braku drożności przepływu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 a) SIWZ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w 6.1.2. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 b) posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w 6.1.2. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca wykaże, że posiada odpowiedni potencjał techniczny - dla uznania, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający żąda by wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej: Kosiarka na ciągniku kołowym lub samobieżna - 2 szt., Kosiarka spalinowa ręczna - 2 szt., Kosa mechaniczna spalinowa - 2 szt., Nożyce spalinowe do żywopłotów - 1 szt., Piła spalinowa łańcuchowa - 1 szt., Samochód ciężarowy do 3,5 t lub o podobnych czy wyższych parametrach techn. - 1szt., Odkurzacz do usuwania psich odchodów i innych drobnych nieczystości - 1 szt. Ciągnik z beczkowozem i urządzeniem do podlewania - 1 szt. oraz składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza wykaz sprzętu według załącznika nr 6 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.10 SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 c) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że posiada potencjał kadrowy - dla uznania, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał co najmniej następujące osoby: kierownik prac - osoba odpowiedzialna za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia - z kwalifikacjami w zakresie zakładania, utrzymania, pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni lub o podobnym zakresie, co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza wykaz osób według załącznika nr 5 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.9 SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 d) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego dokumentu o którym mowa w pkt. 6.1.12 SIWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodną obydwu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 1.2.Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) określa się możliwość dokonania zmiany umowy w sytuacji wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, pok. nr 1 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.