eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Werbkowice › Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Werbkowice w roku 2010 w dni nauki szkolnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Werbkowice: Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Werbkowice w roku 2010 w dni nauki szkolnej
Numer ogłoszenia: 405856 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Jednostka Oświaty w Werbkowicach , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572628, faks 084 6572080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Werbkowice w roku 2010 w dni nauki szkolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkół prowadzonych przez Gminę Werbkowice i odwóz uczniów ze szkół do miejsca zamieszkania w okresie od 04.01.2010 r. do 31.12.2010 r. w dni powszednie z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna) w następującym zakresie: 1) do Zespołu Szkół w Werbkowicach - 151 uczniów na zajęcia rozpoczynające się o godz. 8.00 z następujących miejscowości/punktów przystankowych: a) z Alojzowa - 1 uczeń, odwóz o 13.00 lub 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 4 km; b) z Brodzicy - 4 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 6 km; c) z Dobromierzyc - 14 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 7 km; d) z Peresołowic - 26 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 9 km; e) z Wilkowa - 10 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 4 km; f) z Podhorzec - 20 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 8 km; g) z Gozdowa PKP - 7 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 7 km; h) z Gozdowa Kolonia - 1 uczeń, odwóz o 13.00 lub 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 6 km; i) z Gozdowa POM - 7 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 5 km; j) z Hostynnego - 25 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 4 km; k) z Hostynnego Kolonii - 7 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 5 km; l) z Frankamionki - 3 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 8 km; m) z Łotowa - 1 uczeń, odwóz o 13.00 lub 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 7 km; n) z Kotorowa - 10 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 6 km; o) z Łysej Góry - 6 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 4 km; p) z Malic - 7 uczniów, odwóz o 13.00 i 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 6 km; q) z Honiatyczek - 1 uczeń, odwóz o 13.00 lub 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 11 km; r) z Honiatycz Kolonii - 1 uczeń, odwóz o 13.00 lub 14.40; orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 15 km. 2) do Szkoły Podstawowej w Hostynnem Kolonii - 5 uczniów z miejscowości Frankamionka (tylko dowóz) na zajęcia rozpoczynające się o godz. 8.00, orientacyjna odległość punktu przystankowego od szkoły - 5 km. 2. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dowożonych uczniów. 4. Dowozy i odwozy mogą odbywać się w innych godzinach ustalonych i uzgodnionych z poszczególnymi szkołami. 5. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych. 6. Dowozy i odwozy mogą odbywać się pojazdami zapewniającymi miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) spełniają warunki określone niniejszą SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy P.z.p.; 2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy P.z.p, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p., 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) licencję na wykonywanie transportu drogowego osób; 5) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia oraz potwierdzonymi kserokopiami praw jazdy kierowców oraz ich uprawnieniami do przewozu osób, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3 do SIWZ), 6) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 7) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się on do przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn zm.). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie, 2) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie, 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 5. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność podpisem i datą przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.werbkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Jednostka Oświaty w Werbkowicach, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Samorządowa Jednostka Oswiaty w Werbkowicach, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.