eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łochów › Roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi leśnej wewnętrznej w leśnictwie Jagodne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Łochów: Roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi leśnej wewnętrznej w leśnictwie Jagodne
Numer ogłoszenia: 404486 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347186 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łochów, ul. Wyszkowska 28, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 025 6751124, 6752078, faks 025 6752124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi leśnej wewnętrznej w leśnictwie Jagodne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi leśnej wewnętrznej w leśnictwie Jagodne. Adres inwestycji: Leśnictwo Jagodne - obręb Borucza, Gmina Strachówka, oddziały 597; 596; 595; 594. Zakres robót obejmuje: >W ramach opracowania przewidziano przebudowę nawierzchni wewnętrznej drogi leśnej na dwóch odcinkach - A-B o długości 1552,94 m i C-D o długości 575,23 m, oraz krzyżujących się z nią dróg oddziałowych na długości 20 m od krawędzi drogi przebudowywanej. Z uwagi na występowanie gruntów o małej nośności na całej długości tj. 2 128,17 m zastosowano wzmocnienie podłoża gruntowego geotkaniną typu TERRALYS LF 68/68 (bądź równoważną o nie gorszych parametrach). Dodatkowo na odcinku C-D od km 0+000 do km 0+575,23 zastosowano wzmocnienie z geokraty z taśm PEHD wysokości 150 mm. >Założenia projektowe: - klasyfikacja drogi - droga leśna (droga główna), - prędkość projektowa - 30 km/h, - szerokość jezdni - 3,50 m, - pobocza obustronne o szerokości 0,75 m, - spadek poprzeczny jezdni (jednostronny na łukach) - 4%, - nacisk na oś powyżej 50 kN - długość pojazdu miarodajnego 17,5 m, >Przekrój poprzeczny: Szerokość jezdni 3,5 m, spadek jednostronny 4%, na łukach poziomych R>300 m spadek jak na prostej. Pobocza żwirowe szerokości 0,75 m zaprojektowano ze spadkiem poprzecznym 4% w kierunku przeciwnym do osi jezdni. Zjazdy na drogi oddziałowe o parametrach drogi głównej. Przekroje normalne przedstawiono na rysunku nr 5. >Sytuacja: Przebudowę drogi projektuje się istniejącym śladem, uwzględniając zagospodarowanie terenu przyległego. Zgodnie z wytycznymi Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych - Drogi leśne - poradnik techniczny, przyjęto poszerzenia jezdni do 6,0 m (mijanki) na długości 23,0 m, w odległości nie większej niż 300 m pomiędzy nimi, również z wykorzystaniem istniejących skrzyżowań. Na skrzyżowaniach z drogami oddziałowymi przyjęto promienie łuków R11, R10 i R8 (przy figurce). Na wjazdach służących jedynie do zrywki drzewa promienie łuków dostosowano do stanu istniejącego z uwagi na konieczność ograniczenia ingerencji w drzewostan i teren przyległy do drogi. Rozwiązania sytuacyjne przedstawiono na rysunkach od 2.1, 2.,2 i 2,3. >Rozwiązanie wysokościowe: Niweletę osi drogi głównej zaprojektowano z uwzględnieniem istniejącego zagospodarowania, przy jednoczesnym zapewnieniu spływu wód opadowych z projektowanego odcinka. Spadki podłużne i łuki pionowe oznaczono na przekrojach podłużnych odcinków A-B i C-D. Pochylenie podłużne zjazdów w obrębie korony drogi należy dostosować do jej ukształtowania, na długości nie mniejszej niż 5,0 m od krawędzi korony drogi pochylenie podłużne nie większe niż 5%, a na dalszym odcinku - nie większe niż 12%. >Konstrukcję drogi głównej, poszerzeń i skrzyżowań z drogami oddziałowymi tworzy: - nawierzchnia z kruszywa kamiennego łamanego, mieszanka frakcji 0/31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm, - geotkanina wzmacniająca podłoże gruntowe separacyjno-filtracyjna typ np. TERRALYS LF 68/68, - na odcinku C-D od km 0+000 do 0+575,23 wzmocnienie z geokraty z taśm PEHD wysokości 150 mm, - warstwa wyrównawcza z pospółki o średniej grubości 15 cm po zagęszczeniu stabilizowana mechanicznie, - istniejące podłoże gruntowe. Łączna grubość konstrukcji jezdni wynosi odpowiednio 40 cm. Konstrukcja na poszczególnych odcinkach przedstawiona jest na rys. nr 2. Pobocza należy wykonać z kruszywa naturalnego (żwir). >Odwodnienie nawierzchni zabezpiecza się poprzez nadanie jej spadków poprzecznych i podłużnych z uwzględnieniem istniejącego zagospodarowania, zgodnie z przekrojami podłużnymi (Rys. nr 4.1 i 4.2) i przekrojami normalnymi (Rys. nr 2). Na odcinkach w których zlewnia przecina koronę drogi zaprojektowano przepusty z rur PEHD średnicy 600 mm która poprawią warunki gruntowo-wodne w obrębie korony drogi. >Szczegółowo technologię robót przedstawiono w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej odrębne opracowanie. >Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący, ustalony przez Zamawiającego z należytą starannością, przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Rozdział II SIWZ, w tym Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 1 do OPZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 2 do OPZ) oraz Przedmiary robót (Załącznik nr 3 do OPZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TOWEMO Monika Szczygieł, Żeromskiego 73K, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 876506,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 721275,38

  • Oferta z najniższą ceną: 721275,38 / Oferta z najwyższą ceną: 926380,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.