eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościachMętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Kraków: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościach: Mętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie
Numer ogłoszenia: 400428 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6344033, faks 12 6188010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościach: Mętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa lewego obwałowania rzeki Wisły od km 13+840 do km 14+450 (połączenie z km 0+000 prawego obwałowania cofkowego potoku Płazanka) oraz rozbudowa wałów cofkowych potoku Płazanka: prawego w km 0+000 do km 1+660 oraz lewego w km 0+000 do km 1+660 dla poprawy jego stateczności i zapewnienia odpowiedniej wysokości, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Całkowita długość obwałowań objętych projektem rozbudowy wynosi L = 3 930 m. Inwestycja została podzielona na zadania: Zadanie nr 1: - rozbudowa lewego wału rzeki Wisły, odcinek od km 13+840 do km 14+450, Zadanie nr 2: - rozbudowa prawego wału cofkowego Płazanki km 0+000 - 1+660 i lewego wału cofkowego Płazanki km 0+000 - 1+660. Informacja dotycząca finansowania projektu. Zadanie jest finansowane ze środków pochodzących z Programu ochrony przed powodzią w dorzeczu Górnej Wisły. Zakres robót budowlanych w odniesieniu do lewego wału rzeki Wisły (Zadanie 1) obejmuje w szczególności: - rozbudowę istniejącego korpusu lewego obwałowania w stronę międzywala od km 13+840 do km 14+450, polegającą na podwyższeniu (max. 1.08 m) korony istniejącego korpusu obwałowania na całym projektowanym odcinku do rzędnych zmiennych na długości: od 227.40 m n.p.m. w km 13+840 do 226.47 m n.p.m. w km 14+450, - likwidację przepustu wałowego w km 14+066 oraz wybudowanie w jego miejsce nowego przepustu o800 mm, - rozbudowę przejazdu wałowego w km 14+124, - rozbudowę drogi przywałowej (drogi wewnętrznej) od strony międzywala w km 13+950 do km 14+200, - utwardzenie drogi na koronie wału, przejeździe wałowym oraz na rozbudowanej drodze przywałowej, - humusowanie i obsiew mieszanką traw korpusu obwałowania. Parametry techniczne projektowanej rozbudowy lewego wału rzeki Wisły: Długość odcinka wału objętego rozbudową: 610 m. Klasa ważności obiektu: III klasa ważności obiektów hydrotechnicznych. Parametry korpusu obwałowania: - szerokość korony obwałowania: 3,0 m (korona wału utwardzona w pasie 2.5 m), - nachylenie skarpy odpowietrznej ( w nawiązaniu do istniejącego) - 1:n = 1:2, - nachylenie skarpy odwodnej - 1:n = 1:2.5, - spadek poprzeczny korony wału i = 2% w stronę międzywala, - droga przywałowa (droga wewnętrzna) od strony międzywala w km 13+950 do km 14+200: o szerokości 3.0 m i spadku poprzeczny i =2%. Zakres robót budowlanych w odniesieniu do rozbudowy wałów cofkowych potoku Płazanka (Zadanie 2) obejmuje w szczególności: - rozbudowę istniejącego korpusu prawego obwałowania cofkowego potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w stronę międzywala lub zawala (w zależności od sposobu rozbudowy na poszczególnych odcinkach obwałowania), polegającą na podwyższeniu (max. 1.0 m) istniejącego korpusu obwałowania na całym projektowanym odcinku do rzędnych stałych na długości (226.47 m n.p.m.), - rozbudowę istniejącego korpusu lewego obwałowania cofkowego potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w stronę międzywala lub zawala (w zależności od sposobu rozbudowy na poszczególnych odcinkach obwałowania), polegającą na podwyższeniu (max. 1.37 m) istniejącego korpusu obwałowania na całym projektowanym odcinku do rzędnych stałych na długości (226.47 m n.p.m.), - likwidację istniejącego przepustu wałowego w km 0+913 prawego obwałowania cofkowego potoku Płazanka, - rozbudowę zjazdów wałowych w km 1+113 i 1+135 prawego obwałowania cofkowego oraz w km 1+105 i 1+133 lewego obwałowania cofkowego - w wyniku rozbudowy utworzone zostaną przejazdy wałowe, - rozbudowę półek technologicznych od strony międzywala od km 0+180 do km 0+898 prawego wału o szerokości 3.0m oraz od km 0+187 do km 1+053 lewego wału o szer. 4.0m, - budowę półki technologicznej od strony zawala lewego obwałowania w km 0+000 do km 0+187 o szerokości 3.0m, - utwardzenie drogi na koronie wału, przejazdach i zjazdach wałowych oraz półkach technologicznych, - budowę przesłony przeciwfiltracyjnej od km 0+000 do 0+200 oraz od km 1+127 do km 1+475 lewego obwałowania cofkowego, - budowę przesłony przeciwfiltracyjnej od km 1+127 do km 1+525 prawego obwałowania cofkowego, - makroniwelację terenu w międzywalu i na zawalu. Parametry techniczne budowli przeciwpowodziowej: Długość odcinka wału objętego rozbudową: 1 660 m, Klasa ważności obiektu: III klasa ważności obiektów hydrotechnicznych. Parametry korpusu obwałowania: - szerokość korony obwałowania - 3.0 m (korona wału utwardzona w pasie 2.5m), - nachylenie skarpy odpowietrznej ( w nawiązaniu do istniejącego) - 1:n = 1:2, - nachylenie skarpy odwodnej - 1:n = 1:2.5, - spadek poprzeczny korony wału i = 2% w stronę międzywala. W ramach robót należy wykonać: - przygotowanie terenu (wykoszenie, wygrabienie, wycięcie i wykarczowanie krzaków i drzew), - wytyczenie podstawy skarpy odwodnej w projektowanych przekrojach poprzecznych wału i na odcinkach między przekrojami, - ustalenie hektometraża wału. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, uzyskanymi opiniami, pozwoleniami i uzgodnieniami branżowymi. Podstawowym materiałem wykorzystanym przy nadbudowie wału będzie zleżała skała płonna. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie: - przed wbudowaniem materiału w wał przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu badania pod względem przydatności skały płonnej do budowy wałów przeciwpowodziowych zgodnie z WTWiO i innymi normami i przepisami dotyczącymi tego typu badań, - ustalić współczynnik spulchnienia dla materiału do nadbudowy wału, - uzyskać stosowne zezwolenie na pobór materiału do nadbudowy wału, - uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg (< 15 ton), - roboty wykonywane w rejonie dróg oraz urządzeń podziemnych wykonywać w uzgodnieniu z administratorami dróg oraz z właścicielami urządzeń i w razie potrzeby pod ich nadzorem, - ze względu na położenie wałów cofkowych potoku Płazanka na terenie leśnym wycinkę drzew i krzewów należy prowadzić w porozumieniu z Zamawiającym i Nadleśnictwem w Chrzanowie. W cenie oferty należy uwzględnić następujące koszty: - w razie potrzeby montażu tablic informacyjnej / pamiątkowej zgodnie z wymogami Programu Górnej Wisły (wg. instrukcji stanowiącej załącznik nr 15 do siwz) - zakupu, poboru, transportu gruntu, humusu i skały płonnej, - badań przydatności skały płonnej, - systematycznej kontroli wbudowywanych warstw gruntu z poborem odpowiedniej ilości prób w celu określenia wskaźnika zagęszczenia i współczynnika filtracji, - w zależności od przyjętej trasy dowozu materiału do nadbudowy wału: 1). ewentualnego wykonania i utrzymania drogi dojazdowej z płyt do wału wraz z uporządkowaniem terenu i zapłatą odszkodowań dla właścicieli działek po zakończeniu inwestycji, 2). naprawienia ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia publicznego, 3). utrzymania i naprawy drogi dojazdowej o nawierzchni asfaltowej i tłuczniowej, - po zakończeniu prac kosztu rekultywacji terenu w kierunku zgodnym z uwarunkowaniami przyrodniczymi miejsca zgodnie z wymogami decyzji RDOŚ w Krakowie ustalającej warunki prowadzenia robót znak: OP-II.670.24.2012.RK z dnia 07.05.2012 r., - w rejonie urządzeń podziemnych roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń i w razie potrzeby pod ich nadzorem, - w razie potrzeby wykonania, utrzymania i rozbiórki drogi dojazdowej do wału o nawierzchni tłuczniowej, - w razie potrzeby zapłaty odszkodowań dla właścicieli działek w przypadku powstania na nich uzasadnionych szkód podczas prowadzenia robót lub za pobór gruntu, - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - w razie potrzeby pompowania wody z wykopów, - uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji, - w okresie gwarancyjnym corocznej konserwacji obwałowań w zakresie wykonanych robót (koszenie, usuwanie porostów). Przebudowę walu należy prowadzić przy podstawowym założeniu zachowania zabezpieczenia przeciwpowodziowego zawala przez cały czas prowadzenia robót. Proponowana trasa dojazdu do inwestycji: Dojazd do inwestycji z miejsca poboru skały płonnej po drogach utwardzonych w miejscowości Gromiec ulice: Gromiecka, Broniewskiego, Nadwiślańska, Długa. W razie potrzeby należy przewidzieć wykonanie i rozbiórkę tymczasowej drogi technologicznej z płyt żelbetowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1 Wadium wysokości 350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt.2. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego 31 - 153 Kraków, ul. Szlak 73, Sekretariat V p (pokój numer 55). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków ul. Szlak 73, -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub ust 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 1.3. Wykonawca który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 1.4. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 1.5. Zgodnie z art. 148 ust.4 ustawy w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (z załączeniem dowodów, określających, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona lub potwierdzoną dokumentem, że ta robota została wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) wartość tej roboty nie mniejsza niż 5 000 000,00 (słownie: pięć milionów 00/100), w zakresie budowy, rozbudowy lub remontu wałów przeciwpowodziowych wykonanych z zastosowaniem skały płonnej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY i wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ROBÓT

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuję sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności co najmniej:koparka 2 szt., spycharka 2 szt., walec wibracyjny lub statyczny 1 szt., samochód samowyładowczy 5 szt. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY i wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz - WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), to jest osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub specjalności konstrukcyjno - budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy składając stosowne oświadczenie Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18.3.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 17.4.2008 r. nr 63, poz. 394). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY i wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia budowlane. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz - WYKAZ OSÓB

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 6 000 000,00 PLN (słownie: sześć milionów 00/100). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY i na podstawie opłaconej polisy Wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 wraz z załącznikiem nr 1 do umowy Harmonogramem rzeczowo-finansowym 3. Wypełniony kosztorys ofertowy, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty stanowiący załącznik nr 13 do siwz 4. Dowód wniesienia wadium 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 6. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8. W przypadku powoływania się na wiedze i doświadczenie innych podmiotów wymaga się aby wykonawca przedstawił w jakim charakterze podmiot ten będzie występował w wykonywaniu zamówienia (np. podwykonawca, doradca, konsultant, postać know-how,) Zamawiający informuje, że zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane par.9 pkt. 2 w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie na dotychczasowych zasadach zgodnie z par.1 ust 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona. e) obniżenia cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym, f) zmiany wynagrodzenia w związku z robotami zamiennymi, na zasadach określonych w § 2 ust. 7 pkt 1 g) zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne), na zasadach określonych w § 2 ust. 7 pkt 2 h) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, i) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram, j) zmiana terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust. 2 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego b) zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania. c) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram. d) konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, pokój 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, Sekretariat V piętro (pokój nr 55).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.