eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościachMętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Kraków: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościach: Mętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie
Numer ogłoszenia: 475582 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400428 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6344033, faks 12 6188010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 do km 14+450 oraz wałów cofkowych potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w miejscowościach: Mętków, Jankowice, Babice - gmina Babice, powiat chrzanowski, woj. małopolskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa lewego obwałowania rzeki Wisły od km 13+840 do km 14+450 (połączenie z km 0+000 prawego obwałowania cofkowego potoku Płazanka) oraz rozbudowa wałów cofkowych potoku Płazanka: prawego w km 0+000 do km 1+660 oraz lewego w km 0+000 do km 1+660 dla poprawy jego stateczności i zapewnienia odpowiedniej wysokości, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Całkowita długość obwałowań objętych projektem rozbudowy wynosi L = 3 930 m. Inwestycja została podzielona na zadania: Zadanie nr 1: - rozbudowa lewego wału rzeki Wisły, odcinek od km 13+840 do km 14+450, Zadanie nr 2: - rozbudowa prawego wału cofkowego Płazanki km 0+000 - 1+660 i lewego wału cofkowego Płazanki km 0+000 - 1+660. Informacja dotycząca finansowania projektu. Zadanie jest finansowane ze środków pochodzących z Programu ochrony przed powodzią w dorzeczu Górnej Wisły. Zakres robót budowlanych w odniesieniu do lewego wału rzeki Wisły (Zadanie 1) obejmuje w szczególności: - rozbudowę istniejącego korpusu lewego obwałowania w stronę międzywala od km 13+840 do km 14+450, polegającą na podwyższeniu (max. 1.08 m) korony istniejącego korpusu obwałowania na całym projektowanym odcinku do rzędnych zmiennych na długości: od 227.40 m n.p.m. w km 13+840 do 226.47 m n.p.m. w km 14+450, - likwidację przepustu wałowego w km 14+066 oraz wybudowanie w jego miejsce nowego przepustu o800 mm, - rozbudowę przejazdu wałowego w km 14+124, - rozbudowę drogi przywałowej (drogi wewnętrznej) od strony międzywala w km 13+950 do km 14+200, - utwardzenie drogi na koronie wału, przejeździe wałowym oraz na rozbudowanej drodze przywałowej, - humusowanie i obsiew mieszanką traw korpusu obwałowania. Parametry techniczne projektowanej rozbudowy lewego wału rzeki Wisły: Długość odcinka wału objętego rozbudową: 610 m. Klasa ważności obiektu: III klasa ważności obiektów hydrotechnicznych. Parametry korpusu obwałowania: - szerokość korony obwałowania: 3,0 m (korona wału utwardzona w pasie 2.5 m), - nachylenie skarpy odpowietrznej ( w nawiązaniu do istniejącego) - 1:n = 1:2, - nachylenie skarpy odwodnej - 1:n = 1:2.5, - spadek poprzeczny korony wału i = 2% w stronę międzywala, - droga przywałowa (droga wewnętrzna) od strony międzywala w km 13+950 do km 14+200: o szerokości 3.0 m i spadku poprzeczny i =2%. Zakres robót budowlanych w odniesieniu do rozbudowy wałów cofkowych potoku Płazanka (Zadanie 2) obejmuje w szczególności: - rozbudowę istniejącego korpusu prawego obwałowania cofkowego potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w stronę międzywala lub zawala (w zależności od sposobu rozbudowy na poszczególnych odcinkach obwałowania), polegającą na podwyższeniu (max. 1.0 m) istniejącego korpusu obwałowania na całym projektowanym odcinku do rzędnych stałych na długości (226.47 m n.p.m.), - rozbudowę istniejącego korpusu lewego obwałowania cofkowego potoku Płazanka w km 0+000 do km 1+660 w stronę międzywala lub zawala (w zależności od sposobu rozbudowy na poszczególnych odcinkach obwałowania), polegającą na podwyższeniu (max. 1.37 m) istniejącego korpusu obwałowania na całym projektowanym odcinku do rzędnych stałych na długości (226.47 m n.p.m.), - likwidację istniejącego przepustu wałowego w km 0+913 prawego obwałowania cofkowego potoku Płazanka, - rozbudowę zjazdów wałowych w km 1+113 i 1+135 prawego obwałowania cofkowego oraz w km 1+105 i 1+133 lewego obwałowania cofkowego - w wyniku rozbudowy utworzone zostaną przejazdy wałowe, - rozbudowę półek technologicznych od strony międzywala od km 0+180 do km 0+898 prawego wału o szerokości 3.0m oraz od km 0+187 do km 1+053 lewego wału o szer. 4.0m, - budowę półki technologicznej od strony zawala lewego obwałowania w km 0+000 do km 0+187 o szerokości 3.0m, - utwardzenie drogi na koronie wału, przejazdach i zjazdach wałowych oraz półkach technologicznych, - budowę przesłony przeciwfiltracyjnej od km 0+000 do 0+200 oraz od km 1+127 do km 1+475 lewego obwałowania cofkowego, - budowę przesłony przeciwfiltracyjnej od km 1+127 do km 1+525 prawego obwałowania cofkowego, - makroniwelację terenu w międzywalu i na zawalu. Parametry techniczne budowli przeciwpowodziowej: Długość odcinka wału objętego rozbudową: 1 660 m, Klasa ważności obiektu: III klasa ważności obiektów hydrotechnicznych. Parametry korpusu obwałowania: - szerokość korony obwałowania - 3.0 m (korona wału utwardzona w pasie 2.5m), - nachylenie skarpy odpowietrznej ( w nawiązaniu do istniejącego) - 1:n = 1:2, - nachylenie skarpy odwodnej - 1:n = 1:2.5, - spadek poprzeczny korony wału i = 2% w stronę międzywala. W ramach robót należy wykonać: - przygotowanie terenu (wykoszenie, wygrabienie, wycięcie i wykarczowanie krzaków i drzew), - wytyczenie podstawy skarpy odwodnej w projektowanych przekrojach poprzecznych wału i na odcinkach między przekrojami, - ustalenie hektometraża wału. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, uzyskanymi opiniami, pozwoleniami i uzgodnieniami branżowymi. Podstawowym materiałem wykorzystanym przy nadbudowie wału będzie zleżała skała płonna. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie: - przed wbudowaniem materiału w wał przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu badania pod względem przydatności skały płonnej do budowy wałów przeciwpowodziowych zgodnie z WTWiO i innymi normami i przepisami dotyczącymi tego typu badań, - ustalić współczynnik spulchnienia dla materiału do nadbudowy wału, - uzyskać stosowne zezwolenie na pobór materiału do nadbudowy wału, - uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg (< 15 ton), - roboty wykonywane w rejonie dróg oraz urządzeń podziemnych wykonywać w uzgodnieniu z administratorami dróg oraz z właścicielami urządzeń i w razie potrzeby pod ich nadzorem, - ze względu na położenie wałów cofkowych potoku Płazanka na terenie leśnym wycinkę drzew i krzewów należy prowadzić w porozumieniu z Zamawiającym i Nadleśnictwem w Chrzanowie. W cenie oferty należy uwzględnić następujące koszty: - w razie potrzeby montażu tablic informacyjnej / pamiątkowej zgodnie z wymogami Programu Górnej Wisły (wg. instrukcji stanowiącej załącznik nr 15 do siwz) - zakupu, poboru, transportu gruntu, humusu i skały płonnej, - badań przydatności skały płonnej, - systematycznej kontroli wbudowywanych warstw gruntu z poborem odpowiedniej ilości prób w celu określenia wskaźnika zagęszczenia i współczynnika filtracji, - w zależności od przyjętej trasy dowozu materiału do nadbudowy wału: 1). ewentualnego wykonania i utrzymania drogi dojazdowej z płyt do wału wraz z uporządkowaniem terenu i zapłatą odszkodowań dla właścicieli działek po zakończeniu inwestycji, 2). naprawienia ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia publicznego, 3). utrzymania i naprawy drogi dojazdowej o nawierzchni asfaltowej i tłuczniowej, - po zakończeniu prac kosztu rekultywacji terenu w kierunku zgodnym z uwarunkowaniami przyrodniczymi miejsca zgodnie z wymogami decyzji RDOŚ w Krakowie ustalającej warunki prowadzenia robót znak: OP-II.670.24.2012.RK z dnia 07.05.2012 r., - w rejonie urządzeń podziemnych roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń i w razie potrzeby pod ich nadzorem, - w razie potrzeby wykonania, utrzymania i rozbiórki drogi dojazdowej do wału o nawierzchni tłuczniowej, - w razie potrzeby zapłaty odszkodowań dla właścicieli działek w przypadku powstania na nich uzasadnionych szkód podczas prowadzenia robót lub za pobór gruntu, - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - w razie potrzeby pompowania wody z wykopów, - uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji, - w okresie gwarancyjnym corocznej konserwacji obwałowań w zakresie wykonanych robót (koszenie, usuwanie porostów). Przebudowę walu należy prowadzić przy podstawowym założeniu zachowania zabezpieczenia przeciwpowodziowego zawala przez cały czas prowadzenia robót. Proponowana trasa dojazdu do inwestycji: Dojazd do inwestycji z miejsca poboru skały płonnej po drogach utwardzonych w miejscowości Gromiec ulice: Gromiecka, Broniewskiego, Nadwiślańska, Długa. W razie potrzeby należy przewidzieć wykonanie i rozbiórkę tymczasowej drogi technologicznej z płyt żelbetowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjne PEKUM Sp. z o.o., ul. Grzegórzecka 67c/141A, 31-559 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13928555,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6885155,60

  • Oferta z najniższą ceną: 6885155,60 / Oferta z najwyższą ceną: 9142580,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.