eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Budowa i remont chodnika we wsi Bramka wraz z oświetleniem i zatokami przystankowymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Morąg: Budowa i remont chodnika we wsi Bramka wraz z oświetleniem i zatokami przystankowymi
Numer ogłoszenia: 39613 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9973 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i remont chodnika we wsi Bramka wraz z oświetleniem i zatokami przystankowymi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestycja obejmuje budowę nowego odcinka chodnika oraz remont istniejącego chodnika i dwóch zatok autobusowych w miejscowości Bramka, wraz z oświetleniem ulicznym. Branża drogowa - remont chodnika na odcinku 67+855 - 68+674 o nawierzchni z kostki betonowej ze zjazdami na przyległe posesje - budowę nowego chodnika na odcinku km 67+426,2 - 67+855 i 68+669,8 - 68+752,9 - budowę dwóch zatok autobusowych na odcinku 67+952 - 68+026 km Powierzchnia obiektów - powierzchnia chodników -2501,9 m2 - powierzchnia zjazdów - 292,9 m2 - powierzchnia zatok autobusowych - 235,5 m2 - długość inwestycji 1326,7m Parametry: - klasa ulic Z 1/2 - szerokość jezdni ulicy głównej 6,0-6,7m - Szerokość chodników 2.0 m - Szerokość zatok autobusowych 3,0 m - Szerokość poboczy 0,5m - pochylenie skarp 1:1,5 Konstrukcja nawierzchni chodnika (km 67+437,81 - 67+741,9 i 68+0460-068+752,88) - kostka betonowa gr. 6 cm kolor szary - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 3cm - warstwa odsączająca gr. 15 cm z piasku - geowłóknina 150g/m2 Konstrukcja nawierzchni chodnika (km 67+741,9 - 68+026 i 68+669,8 - 68+752,9) - Kostka betonowa gr. 6 cm kolor szary - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 3cm - warstwa odsączająca gr. 15 cm z piasku - geokrata grubości 10cm (małe komórki) - geowłóknina 150g/m2 Konstrukcja nawierzchni zjazdów - nawierzchnia z kostki betonowej w kolorze czerwonym grubości 8 cm - warstwa wyrównawcza z mieszanki piask.cem 3:1 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/32 grubości 8cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/63 grubości 15cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm - geowłóknina 150g/m2 Konstrukcja nawierzchni zatok autobusowych - nawierzchnia z kostki betonowej w kolorze szarym grubości 10 cm - warstwa wyrównawcza z mieszanki piask.cem 3:1 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/32 grubości 8cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/63 grubości 15cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 30 cm - geokrata o wysokości komórek 20cm i wymiarach 250x210 (małe komórki) - geowłóknina 250g/m2 Krawężnik Na krawędzi ulicy w miejscach pokazanych na planie sytuacyjnym ustawić krawężnik betonowy 30x15 na ławie betonowej z betonu B15. Wysokość krawężnika 12 cm ponad poziom jezdni. Na krawędziach z ulicą , na zjazdach i na przejściach dla pieszych obniżyć krawężnik na wysokość 3 cm ponad poziom nawierzchni ulicy. Obramowanie chodników obrzeżem betonowym 30x8cm na ławie żwirowej. Wzmocnienie podłoża gruntowego pod chodnikami Chodniki na całej długości ułożyć na warstwie filtracyjno - wzmacniającej z geowłókniny o gramaturze 150g/m2 ułożonej bezpośrednio na podłożu gruntowym. Właściwości mechaniczne geowłókniny: - Grubość 0,48mm - Wytrzymałość na rozciąganie min. 10 kN/m - Wydłużenie przy max. siły rozciągającej 50% - Wielkość przepływu wody przy słupie 10cm 70l/m2s Na odcinku 67+741,90 - 68+026 , dodatkowo należy wzmocnić podłoże gruntowe geokratą o komórkach 250x210mm (małe) wysokości 10cm. Zatoki autobusowe położone są na gruntach wymagających wzmocnienia. Do tego celu zastosowano geowłókninę o gramaturze 250g/m2. Właściwości mechaniczne geowłókniny: - Grubość 0,65mm - Wytrzymałość na rozciąganie min. 16,7 kN/m - Wydłużenie przy max. siły rozciągającej 55% - Wielkość przepływu wody przy słupie 10cm 40l/m2s. Podłoże dodatkowo wzmocnić geokratą o komórkach 210x250 i wysokości 20cm. Materiałem do wykonywania podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie powinno być kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego litego , lub kamieni narzutowych i otoczaków przy wykonaniu podbudowy na innych konstrukcjach. Nawierzchnia z kostki betonowej Do wykonania nawierzchni chodników należy stosować kostkę betonową szarą grubości 6cm , do wykonania nawierzchni zjazdów stosować kostkę czerwoną grubości 8 cm. Nawierzchnię zatok autobusowych wykonywać z kostki szarej o grubości 10cm. Kostkę na chodniku układać na warstwie wyrównawczej z mieszanki cementowopiaskowej zachowując ostateczny profil projektowany. Na parkingu i zjazdach kostkę układać na warstwie wyrównawczej mieszanki piaskowo-cementowej 3:1 gr. Dopuszczalne odchyłki profilu nie powinny przekraczać 1 cm przy pomiarze łatą 4m. Zagęszczenie i wyrównanie nawierzchni wykonać płytą wibracyjną z podkładką z gumy lub podobnego tworzywa chroniącego przed uszkodzeniem kostki. Odwodnienie Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Na nowym odcinku wykonać rów z przepustami pod zjazdami na posesje. Pozostały odcinek remontowanego chodnika nie zmienia nie zmienia warunków wodnych. Odwodnienie będzie funkcjonować w formie istniejącej. Oznakowanie pionowe i poziome Oznakowanie pionowe wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym. Znaki pionowe zamocować na słupach stalowych O 60,3 stabilizowanych betonem. Oznakowanie poziome wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym metodą cienkowarstwową , odblaskową. Wykaz oznakowania pionowego (wielkość znaków średnia) 1. D- 6 4 szt. generacja II 2. D-15 2 szt. generacja II Wykaz oznakowania poziomego cienkowarstwowego 1. P-10 32 m2 2. P-14 6,75 m2 Znaki D-42 i D-43 przestawić jak pokazano na planie sytuacyjnym . Przewody energetyczne i telekomunikacyjne kolidujące z parkingiem lub drogą należy osłonić rurami AROT dwudzielnymi średnicy min.115mm. Branża elektryczna- oświetlenie Wszystkie latarnie posadowione będą przy krawężniku ciągu na gruntach będących we władaniu inwestora tj. gminy Morąg. Istniejące oprawy oświetleniowe i wysięgniki, z obwodu oświetleniowego Nr 5 ze stacji transformatorowej Bramka Wieś Os-132, wzdłuż drogi Nr 527 należy zdemontować i zdać inwestorowi (Gmina Morąg). Demontażowi podlegają również trzy słupy oświetleniowe WZ-9 stanowiące przedłużenie istniejącego obwodu oświetleniowego w kierunku Morąga. Słupy zdać właścicielowi tj. Gminie Morąg. Demontażowi podlegają również trzy przęsła obwodu oświetleniowego Al.25mm2 Nr 5 ze stacji Os-132 w kierunku Olsztyna od słupa odporowego-rozgałęźnego z 3-ch słupów PP-10. Przewody zdemontować w porozumieniu z Rejonem Dystrybucji w Ostródzie i zdać do tegoż Rejonu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, - Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane DRO-BUD Leszek Rysztowski, 3 Maja 11/4, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 656410,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 568370,64

  • Oferta z najniższą ceną: 568370,64 / Oferta z najwyższą ceną: 851294,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.