eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Budowa i remont chodnika we wsi Bramka wraz z oświetleniem i zatokami przystankowymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Morąg: Budowa i remont chodnika we wsi Bramka wraz z oświetleniem i zatokami przystankowymi
Numer ogłoszenia: 9973 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i remont chodnika we wsi Bramka wraz z oświetleniem i zatokami przystankowymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje budowę nowego odcinka chodnika oraz remont istniejącego chodnika i dwóch zatok autobusowych w miejscowości Bramka, wraz z oświetleniem ulicznym. Branża drogowa - remont chodnika na odcinku 67+855 - 68+674 o nawierzchni z kostki betonowej ze zjazdami na przyległe posesje - budowę nowego chodnika na odcinku km 67+426,2 - 67+855 i 68+669,8 - 68+752,9 - budowę dwóch zatok autobusowych na odcinku 67+952 - 68+026 km Powierzchnia obiektów - powierzchnia chodników -2501,9 m2 - powierzchnia zjazdów - 292,9 m2 - powierzchnia zatok autobusowych - 235,5 m2 - długość inwestycji 1326,7m Parametry: - klasa ulic Z 1/2 - szerokość jezdni ulicy głównej 6,0-6,7m - Szerokość chodników 2.0 m - Szerokość zatok autobusowych 3,0 m - Szerokość poboczy 0,5m - pochylenie skarp 1:1,5 Konstrukcja nawierzchni chodnika (km 67+437,81 - 67+741,9 i 68+0460-068+752,88) - kostka betonowa gr. 6 cm kolor szary - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 3cm - warstwa odsączająca gr. 15 cm z piasku - geowłóknina 150g/m2 Konstrukcja nawierzchni chodnika (km 67+741,9 - 68+026 i 68+669,8 - 68+752,9) - Kostka betonowa gr. 6 cm kolor szary - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 3cm - warstwa odsączająca gr. 15 cm z piasku - geokrata grubości 10cm (małe komórki) - geowłóknina 150g/m2 Konstrukcja nawierzchni zjazdów - nawierzchnia z kostki betonowej w kolorze czerwonym grubości 8 cm - warstwa wyrównawcza z mieszanki piask.cem 3:1 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/32 grubości 8cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/63 grubości 15cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm - geowłóknina 150g/m2 Konstrukcja nawierzchni zatok autobusowych - nawierzchnia z kostki betonowej w kolorze szarym grubości 10 cm - warstwa wyrównawcza z mieszanki piask.cem 3:1 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/32 grubości 8cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/63 grubości 15cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 30 cm - geokrata o wysokości komórek 20cm i wymiarach 250x210 (małe komórki) - geowłóknina 250g/m2 Krawężnik Na krawędzi ulicy w miejscach pokazanych na planie sytuacyjnym ustawić krawężnik betonowy 30x15 na ławie betonowej z betonu B15. Wysokość krawężnika 12 cm ponad poziom jezdni. Na krawędziach z ulicą , na zjazdach i na przejściach dla pieszych obniżyć krawężnik na wysokość 3 cm ponad poziom nawierzchni ulicy. Obramowanie chodników obrzeżem betonowym 30x8cm na ławie żwirowej. Wzmocnienie podłoża gruntowego pod chodnikami Chodniki na całej długości ułożyć na warstwie filtracyjno - wzmacniającej z geowłókniny o gramaturze 150g/m2 ułożonej bezpośrednio na podłożu gruntowym. Właściwości mechaniczne geowłókniny: - Grubość 0,48mm - Wytrzymałość na rozciąganie min. 10 kN/m - Wydłużenie przy max. siły rozciągającej 50% - Wielkość przepływu wody przy słupie 10cm 70l/m2s Na odcinku 67+741,90 - 68+026 , dodatkowo należy wzmocnić podłoże gruntowe geokratą o komórkach 250x210mm (małe) wysokości 10cm. Zatoki autobusowe położone są na gruntach wymagających wzmocnienia. Do tego celu zastosowano geowłókninę o gramaturze 250g/m2. Właściwości mechaniczne geowłókniny: - Grubość 0,65mm - Wytrzymałość na rozciąganie min. 16,7 kN/m - Wydłużenie przy max. siły rozciągającej 55% - Wielkość przepływu wody przy słupie 10cm 40l/m2s. Podłoże dodatkowo wzmocnić geokratą o komórkach 210x250 i wysokości 20cm. Materiałem do wykonywania podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie powinno być kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego litego , lub kamieni narzutowych i otoczaków przy wykonaniu podbudowy na innych konstrukcjach. Nawierzchnia z kostki betonowej Do wykonania nawierzchni chodników należy stosować kostkę betonową szarą grubości 6cm , do wykonania nawierzchni zjazdów stosować kostkę czerwoną grubości 8 cm. Nawierzchnię zatok autobusowych wykonywać z kostki szarej o grubości 10cm. Kostkę na chodniku układać na warstwie wyrównawczej z mieszanki cementowopiaskowej zachowując ostateczny profil projektowany. Na parkingu i zjazdach kostkę układać na warstwie wyrównawczej mieszanki piaskowo-cementowej 3:1 gr. Dopuszczalne odchyłki profilu nie powinny przekraczać 1 cm przy pomiarze łatą 4m. Zagęszczenie i wyrównanie nawierzchni wykonać płytą wibracyjną z podkładką z gumy lub podobnego tworzywa chroniącego przed uszkodzeniem kostki. Odwodnienie Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Na nowym odcinku wykonać rów z przepustami pod zjazdami na posesje. Pozostały odcinek remontowanego chodnika nie zmienia nie zmienia warunków wodnych. Odwodnienie będzie funkcjonować w formie istniejącej. Oznakowanie pionowe i poziome Oznakowanie pionowe wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym. Znaki pionowe zamocować na słupach stalowych O 60,3 stabilizowanych betonem. Oznakowanie poziome wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym metodą cienkowarstwową , odblaskową. Wykaz oznakowania pionowego (wielkość znaków średnia) 1. D- 6 4 szt. generacja II 2. D-15 2 szt. generacja II Wykaz oznakowania poziomego cienkowarstwowego 1. P-10 32 m2 2. P-14 6,75 m2 Znaki D-42 i D-43 przestawić jak pokazano na planie sytuacyjnym . Przewody energetyczne i telekomunikacyjne kolidujące z parkingiem lub drogą należy osłonić rurami AROT dwudzielnymi średnicy min.115mm. Branża elektryczna- oświetlenie Wszystkie latarnie posadowione będą przy krawężniku ciągu na gruntach będących we władaniu inwestora tj. gminy Morąg. Istniejące oprawy oświetleniowe i wysięgniki, z obwodu oświetleniowego Nr 5 ze stacji transformatorowej Bramka Wieś Os-132, wzdłuż drogi Nr 527 należy zdemontować i zdać inwestorowi (Gmina Morąg). Demontażowi podlegają również trzy słupy oświetleniowe WZ-9 stanowiące przedłużenie istniejącego obwodu oświetleniowego w kierunku Morąga. Słupy zdać właścicielowi tj. Gminie Morąg. Demontażowi podlegają również trzy przęsła obwodu oświetleniowego Al.25mm2 Nr 5 ze stacji Os-132 w kierunku Olsztyna od słupa odporowego-rozgałęźnego z 3-ch słupów PP-10. Przewody zdemontować w porozumieniu z Rejonem Dystrybucji w Ostródzie i zdać do tegoż Rejonu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie: - co najmniej jednego zadania polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 2 000 m2 (nie można łączyć większej ilości zadań celem uzyskania wymaganej powierzchni) - co najmniej jednego zadania związanego z wykonaniem oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej jak 100 000,00 zł brutto (nie można łączyć większej ilości zadań celem uzyskania wymaganej wartości). Doświadczenie wykonawcy, powinno zostać potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone z wyszczególnionymi wartościami za dane roboty ww. Wykaz robót z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania należy wykonać wg wzoru Załącznika Nr 4. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ. Do wzmiankowanego formularza (załącznik nr 4) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, gdy wykaże, że polega on na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał: osobę, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy do: - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót do: - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im, ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ o którym mowa w ust. 7 pkt 7.1 Lp.2 SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ a także złożonego oświadczenia o posiadaniu uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o którym mowa w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.3 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394), wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 500 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu (np. polisy) oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu (Załącznik Nr 7) 2. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia (Załącznik Nr 8) 3. Dowód wpłaty wadium 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 7) Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa - składają tylko wykonawcy zamierzający przedmiot zamówienia realizować przy udziale podwykonawstwa. (Załącznik nr 9)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) Zmiany kwoty wynagrodzenia: - w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT, - w przypadku wystąpienia robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych / koszty tych robót przyjmowane będą na podstawie kosztorysów sporządzonych wg ustalonych składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym Wykonawcy/, - w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót niż określony w dokumentacji technicznej proporcjonalnie do zakresu rzeczowego. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia: - w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, - w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyno charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania, - w związku ze stwierdzeniem braków lub błędów projektowych o czas niezbędny na poprawienie lub uzupełnienie projektu, - w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ pkt 4.1 jeżeli terminy ich zlecenia uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.morag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg pokój nr 30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, - Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.