To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-06
Ostróda: Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług szkolenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 396114 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349784 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 646-42-92, faks 0-89 646-29-56.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług szkolenia zawodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie następujących szkoleń dla osób bezrobotnych: Malarz-szpachlarz dla 12 osób Posadzkarz-glazurnik dla 12 osób Kucharz dla 16 osób Pracownik biurowy dla 16 osób Sprzedawca w supermarkecie dla 24 osób Dzielenie i wykrawanie indyka dla 12 osób pod potrzeby zatrudnieniowe Indyk Mazury w Ostródzie. Zasady ogólne organizacji szkoleń: Każde ze szkoleń musi odbywać się codziennie w obrębie godzin pomiędzy 7.30 a 16.30, od poniedziałku do piątku, oprócz soboty i niedzieli, po co najmniej 8 godzin dydaktycznych dziennie (jedna godzina dydaktyczna to 45 min.). Szkolenia mają być oparte o metody wykorzystujące zastosowanie kwestionariuszy, ćwiczeń, przykładów praktycznych, gier szkoleniowych, zajęć symulacyjnych i innych metod szkoleniowych, w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia. Szkolenia, zarówno część teoretyczna, jak i praktyczna, muszą być organizowane w odpowiednich pomieszczeniach i miejscach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia, zgodnie z wymaganiami polskiego prawa, tj. posiadać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe oraz wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne. Dodatkowo program zajęć z zakresu bhp musi zostać przygotowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2004 r. z późn. zm.) oraz uczestnicy szkolenia muszą otrzymać zaświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2004 r. z późn. zm.). Wykonawca musi prowadzić stały nadzór nad przebiegiem szkolenia, m.in. przez dokumentację księgową szkolenia w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki oraz prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia w postaci: dzienników zajęć wypełnianych codziennie w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję uczestników szkolenia, imiennej listy obecności, list potwierdzonych przez uczestników szkolenia wydania materiałów biurowych, dydaktycznych, odzieży ochronnej, itp. Odbiór wykonanych usług następuje na podstawie przedłożonych zamawiającemu kserokopii zaświadczeń i certyfikatów wydanych uczestnikom szkolenia, list obecności, list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne, biurowe, odzież ochronną, kserokopii dziennika prowadzonych zajęć, itp...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 6
Nazwa: części 6 przedmiotu zamówienia Dzielenie i wykrawanie indyka dla 12 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM "OKEY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM "OKEY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Centrum OKEY Sp. z o. o., ul. Jana III Sobieskiego 3/3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17687,12
Oferta z najniższą ceną: 17687,12 / Oferta z najwyższą ceną: 21358,08
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.