eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Remont pośredni statku szkolnego MT "Franek"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont pośredni statku szkolnego MT „Franek”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich w Darłowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144779

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zespolszkolmorskich@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsm.darlowo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a26abefb-e546-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pośredni statku szkolnego MT „Franek”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a26abefb-e546-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078787/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Remont pośredni statku szkolnego M/T "Franek"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261147

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 352200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pośredni statku szkolnego M/T „Franek”. Armator: Zespół Szkół Morskich w Darłowie.
3.2. Dane techniczne:

BRT 157
NRT 47
L 29,06 m
LC 32,5 m
B 6,70 m
H 3,80 m
T 3,01 m

Silnik główny - Buckau Wolf, Magdeburg 1950, s.sp,4s,n, R8DV136, 221 kW

3.3. Specyfikacja remontowa:
3.3.1. Wykaz prac do wykonania w dziale pokładowym
1. Dokowanie jednostki i wodowanie
2. Postój na slipie (przewidywany pobyt na doku: 16 dni)
3. Mycie pod ciśnieniem kadłuba 200m2
4. Konserwacja kadłuba cz. podwodna
- czyszczenie i szlifowanie 200m2
- malowanie farbą podkładową + farba 2 razy 200 m2
- malowanie farbą antyporostową + farba 1 raz 200 m2
- wyprawki malarskie ręczne
5. Wymiana cynków 11 kg szt. 4
6. Demontaż i montaż siatek kingstonowych szt. 2
7. Przegląd i próby ciśnieniowe zaworów dennych szt. 4
8. Wymiana górnego poszycia zbiornika wód szarych wr. nr 25 do 31
Demontaż wyposażenia, ścianek w łazienkach i pomieszczeniach bosmańskich
Demontaż szalunku na PB
Skucie betonu wraz z kafelkami 8m2
Wymiana blachy poszycia zbiornika 18m2
Czyszczenie denników, poszycia dna i odkrytych części burt
Regeneracja denników w zbiorniku
Konserwacja farbą wewnątrz zbiornika, denników i odkrytych części burt (66 m2)
Wymiana obudowy oscylatora echosondy (obudowa dostawa armatorska)
Montaż systemu opróżniania zbiornika od ssawek do pompy
Montaż spływów z łazienek i umywalek
Montaż nowego poszycia zbiornika blacha okrętowa 6 mm i spawanie
Montaż odpowietrzenia zbiornika LiPB
Przygotowanie do próby szczelności i próba szczelności wodą (pod ciśnieniem)
Konserwacja poszycia zbiornika zewnątrz
Prace końcowe – wylewka posadzki w łazience – około 8 m2
montaż ścianek i szalunków - płyta wodoodporna około 25 m2
klejenie płytek – około 40m2
Montaż zdjętego wyposażenia
9. Zabezpieczenie p-poż rejonu wymiany poszycia zbiornika
10. Utylizacja elementów zdemontowanych
3.3.2. Wykaz prac do wykonania w dziale maszynowym
1. Megaatest instalacji elektrycznej
2. Wymiana uszkodzonych termometrów temperatury wody chłodzącej SG szt. 4
3. Docieranie zaworów ssących szt. 8 oraz wydechowych szt. 8
4. Docieranie zaworów rozruchowych szt.8
5. Regulacja ciśnienia wtryskiwaczy szt. 8
6. Sprężynowanie wału korbowego silnika głównego
7. Regeneracja pomp wodnych podwieszonych chłodzenia silnika głównego szt. 2
8. Przegląd i regulacja pompy paliwowej na silniku SW 400
9. Przegląd maszynki sterowej i wymiana uszczelnień
10. Przegląd i próby windy kotwicznej
11. Aktualizacja planu maszynowni i zatwierdzenie w PRS w zakresie:
Montaż pompy wodnej p-poż. wraz z podłączeniem do instalacji
Montaż nowego układu sprężarkowego o parametrach: wydajność 260l/min, ciśnienie max 30 bar, moc silnika 4kW, napięcie 400V
Wymiana agregatu rezerwowego (postojowego)
12. Zakup i montaż nowej pompy wodnej p-poż z podłączeniem do instalacji
13. Demontaż starego spalinowego układu sprężarkowego
14. Zakup i montaż układu sprężarkowego wg zatwierdzonej dokumentacji PRS wraz z rozdzielnicą elektryczną
15. Atestacja zaworów bezpieczeństwa sprężonego powietrza szt. 7
16. Wymiana rur centralnego ogrzewania ¾ - 10 mb, ½ - 10 mb
17. Montaż wyłączników awaryjnych pomp szt. 4 – według dokumentacji
18. Wykonanie izolacji chłodni prowiantowej 8 m2
19. Osuszenie przestrzeni zęzowej do inspekcji PRS
3.4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność prac remontowych ze specyfikacją. Elementami składowymi przedmiotu umowy są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące” realizacji prac remontowych, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac.
3.5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zestawienia prac wraz z kalkulacją cen jednostkowych.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację prac zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50241000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50241100-7 - Usługi w zakresie naprawy statków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421511,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 812436 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421511,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stocznia Darłowo M&W Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990508119

7.3.3) Ulica: ul. Conrada 1

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421511,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.