To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-30
Suwałki: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni projektowania i programowania urządzeń i systemów mechatronicznych w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 396078 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373278 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych, ul. Sejneńska 33, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 565 36 30, faks 0-87 565 36 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni projektowania i programowania urządzeń i systemów mechatronicznych w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni projektowania i programowania urządzeń i systemów mechatronicznych w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach. 2. Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Zespół Szkół Technicznych w Suwałkach projektu p.n. Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym nr 2 do siwz. 4. Zgodnie z Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zakup oraz leasing sprzętu, którego wartość początkowa (jednostkowa) jest równa lub wyższa od 350 zł podlega regule cross-financingu i rozumiany jest jako zakup środków trwałych. Dlatego też w formularzach cenowych wskazano te pozycje, których wartość jednostkowa nie może być równa lub wyższa od 350 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w sytuacji, gdy wartość jednostkowa zaoferowanej pomocy dydaktycznej (materiałów) będzie równa lub wyższa od 350 zł brutto, a została ona opisana w formularzu cenowym jako pozycja polegająca regule cross-financingu. 5. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom, bez wad. 6. Przez realizację zamówienia rozumie się dostarczenie sprzętu transportem Wykonawcy, na jego koszt do siedziby Zamawiającego, wniesienie do miejsca wyznaczonego, montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenie osób wyznaczonych z ZST w zakresie obsługi. 7. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, zgodnie ze szczegółowymi warunkami gwarancji na minimum 12 miesięcy 8. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić telefonicznie Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne sprzętu, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem sprzętu do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 10. Jeżeli w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa oprogramowania, Wykonawca gwarantuje, iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu dostarczonego oprogramowania oraz zapewnia, iż Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do używania (licencji) wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem w zakresie dozwolonym przez producenta oprogramowania. 11. Termin płatności - do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy podane w fakturze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.16.21.00 - 36.16.21.00 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt p.n. Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SC TOOLSYSTEMS Spółka z o.o., ul. Przytorowa 19, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95376,00
Oferta z najniższą ceną: 95376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95376,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kościuszki 6"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania na żłobek budynku przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż elektrycznych sztankietów scenicznych w budynku przy ul. Sienkiewicza 75/77 w Łodzi
- "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Modernizacja pomp ciepła oraz układu sprężającego, osuszającego powietrze na pływalni WODNIK w Ozorkowie
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Zabrze, ul. Szczęść Boże 18 i 3 Maja 8.
- Usługa zorganizowania wyprawy Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej do Stacji Polarnej Calypsobyen
- "Sporządzenie dokumentacji oraz wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych w komorze Michałowice w Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.