eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Adamów › Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby CIS zs. w Jacni wraz z oprzyrządowaniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-28

Adamów: Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby CIS zs. w Jacni wraz z oprzyrządowaniem
Numer ogłoszenia: 394016 - 2013; data zamieszczenia: 28.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Adamów , Adamów 11b, 22-442 Adamów, woj. lubelskie, tel. +48-084-6186102, faks +48-084-6187715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamow.bip.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby CIS zs. w Jacni wraz z oprzyrządowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z oprzyrządowaniem. Dostarczona maszyna musi posiadać min 12 miesięczną gwarancję bez limitu motogodzin, dostęp do usługi gwarancyjnej wykonawca zapewnia w ciągu 48 godzin od chwili powiadomienia o usterce przez zamawiającego i podjęcia naprawy w miejscu unieruchomienia maszyny - konieczność posiadania tzw. mobilnego serwisu. W zakres zamówienia dodatkowo wchodzą elementy oprzyrządowania przystosowane do współpracy z dostarczaną maszyną. 3.Specyfikacja maszyny i jej parametrów I.CIĄGNIK a. Charakterystyka techniczna ciągnika: a.1. Układ napędowy, jezdny a.1.1.Silnik o mocy znamionowej w zakresie 84-90 KM, czterocylindrowy turbodoładowany, sprężarka, norma emisji spalin EUROIII a.1.2.Skrzynia biegów 16/16 przód/tył, zsynchronizowana, sterowany hydraulicznie wzmacniacz momentu a1.3.tylny most napędowy z blokadą mechanizmu różnicowego -załączana w sposób inny niż mechaniczny (np. elektropneumatycznie), hamulce tarczowe mokre, przedni most napędowy załączana w sposób inny niż mechaniczny (np. elektropneumatycznie) hamulce tarczowe mokre a.1.4.koła przednie 13,6R24, tylne 18,4R 35, z regulowanym rozstawem osi b. Układ kierowniczy b.1.kierownica- regulacja kierownicy min. jedna płaszczyzna, wspomaganie układu kierowniczego c.Oprzyrządowanie i wyposażenie c.Hydraulika c.1.regulacja podnośnika siłowa, polowa, mieszana, rozdzielacz obiegu zewnętrznego trzysekcyjny z wolnym wejściem powrotnym, tylny podnośnik min 40 kN, wydajnośc pompy hydraulicznej 45-55 l/min c.2. Trzypunktowy układ zawieszenia tzw.TUZ c.2.1.TUZ tylny, przesuwny sterowany, dolne ramiona z hakami c.2.2.TUZ przedni sterowany hydraulicznie c.2.3.wałek odbioru mocy 540-1000 obr/min c.3. Układ elektryczny, oświetlenie i wyposażenie elektryczne- c.3.1.napięcie 12V, akumulator min 165 Ah, alternator, dwa przednie światła drogowe oraz przeciwmgielne, dwa reflektory robocze z przodu, jeden reflektor roboczy z tyłu, światło ostrzegawcze c.3.2.wskaźnik obrotów silnika z licznikiem motogodzin, elektryczne wskaźniki poziomu paliwa, temperatury silnika/płynu chłodzącego, wskaźnik ciśnienia oleju, grzałka płynu chłodzącego 220V, radioodtwarzacz d.Kabina d.1.kabina z ogrzewaniem i wentylacją- spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, wycieraczki szyb przód i tył, spryskiwacz szyby przedniej, siedzenie pasażera, fotel kierowcy, homologacja na dwie osoby e. Dodatkowe wyposażenia maszyny oraz pozostałe ustalenia e.1.Główne elementy napędowe i konstrukcyjne wykonane przez jednego producenta  (silnik, mosty, skrzynia biegów). e.2.Serwis autoryzowany, stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości do 300 km od siedziby zamawiającego e.3. wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego ciągnika; e.4.wykonawca musi dostarczyć (Deklarację zgodności z CE) na dostarczony sprzęt; e.5.wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki; e.6. w koszt dostawy wykonawca wliczyć musi: § koszt dostawy do miejsca wskazanego tj. m. Jacnia, siedziba CIS - Jacnia 68 22-442 Adamów, § przeszkolenie pracownika zamawiającego w zakresie użytkowania, funkcjonalności dostarczonej maszyny wraz oprzyrządowaniem objętym niniejszym postępowaniem. e.7. zbiornik paliwa 120-150 l. zamykany na klucz e.8. błotniki przednie i tylne e.9. trójkąt wyróżniający e.10.PŁUG- będącego wyposażeniem ciągnika Zakres dotyczy dostawy fabrycznie nowego urządzenia pług . Dostarczona maszyna musi posiadać min 12 miesięczną gwarancję., dostęp do usługi gwarancyjnej wykonawca zapewnia w ciągu 48 godzin od chwili powiadomienia o usterce przez zamawiającego i podjęcia naprawy w miejscu unieruchomienia maszyny - konieczność posiadania tzw. mobilnego serwisu a.parametry techniczne - zaczep na przedni TUZ, gumowa lub metalowa listwa zgarniająca, zabezpieczenie przeciążeniowe zaczepu, kopiowanie poprzeczne, stopka podporowa, hydrauliczne sterowanie lemieszami(para złączy hydraulicznych), oświetlenie obrysowe, 5 pozycji roboczych, odboje, Szerokość robocza(w cm) maksymalna 240 minimalna200, wysokość odkładnicy 80 / 94, skręt lemiesza hydrauliczny- w lewo-w prawo do 30 stopni II.GLEBOGRYZARKA Zakres dotyczy dostawy fabrycznie nowego urządzenia glebogryzarka. Dostarczona maszyna musi posiadać min 12 miesięczną gwarancję., dostęp do usługi gwarancyjnej wykonawca zapewnia w ciągu 48 godzin od chwili powiadomienia o usterce przez zamawiającego i podjęcia naprawy w miejscu unieruchomienia maszyny - konieczność posiadania tzw. mobilnego serwisu. a.parametry techniczne - szerokość robocza 2m, ilość noży min.52, zapotrzebowanie mocy około 55KW, wałek WOM w komplecie. III. KOSIARKA ROTACYJNA Zakres dotyczy dostawy fabrycznie nowego urządzenia glebogryzarka. Dostarczona maszyna musi posiadać min 12 miesięczną gwarancję., dostęp do usługi gwarancyjnej wykonawca zapewnia w ciągu 48 godzin od chwili powiadomienia o usterce przez zamawiającego i podjęcia naprawy w miejscu unieruchomienia maszyny - konieczność posiadania tzw. mobilnego serwisu a.parametry techniczne - szerokość koszenia min.1,65 m, min.6 noży, dwa talerze tnące-robocze IV. ROZSIEWACZ NAWOZÓW Zakres dotyczy dostawy fabrycznie nowego urządzenia rozsiewacz nawozów tulejowy. Dostarczona maszyna musi posiadać min 12 miesięczną gwarancję., dostęp do usługi gwarancyjnej wykonawca zapewnia w ciągu 48 godzin od chwili powiadomienia o usterce przez zamawiającego i podjęcia naprawy w miejscu unieruchomienia maszyny - konieczność posiadania tzw. mobilnego serwisu a.parametry techniczne - zaczep uniwersalny do ciągnika rolniczego,- otwieranie zsypu hydrauliczne- możliwa opcja, - mieszadło dla rozsiewu soli, piasku i nawozu granulowanego, specjalnie, (umożliwiające również pracę ze zgrupionym materiałem -opcja),- sito anty-zbryleniowe w zbiorniku,- 4 łopatki rozsiewające ze, - powłoka lakiernicza - wałek napędowy (dla napędu W.O.M. 540 obr./min.), -oświetlenie drogowe rozsiewacza,- sterowanie urządzenie do utrzymania i regulacji dawki rozsiewu V.BRONA Zakres dotyczy dostawy fabrycznie nowego urządzenia brona. Dostarczona maszyna musi posiadać min 12 miesięczną gwarancję., dostęp do usługi gwarancyjnej wykonawca zapewnia w ciągu 48 godzin od chwili powiadomienia o usterce przez zamawiającego i podjęcia naprawy w miejscu unieruchomienia maszyny - konieczność posiadania tzw. mobilnego serwisu a.parametry techniczne - brona 5-cio polowa, rama składa ręcznie z profilu min70x70 mm, zęby o min O16 mm 2.2.Rozwiązania równoważne muszą  mieć: 1.oznakowanie znakiem CE oznaczające, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską, wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Obszaru Gospodarczego, uznanego przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi. Zamawiający dla wszystkich rozwiązań wskazuje, aby oznakowanie powinno umożliwiać identyfikację producenta i typu wyrobu, kraju pochodzenia, daty produkcji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez skonstruowany zapis zamawiający rozumie, że wykonawca w okresie swojej działalności dokonał należycie dostawa, które zostały potwierdzone. Wykonawca złoży wypełniony i potwierdzony załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi fakt danych w nim zawartych. Zamawiający uzna za spełniony tak postawiony warunek min. 3 dostaw odpowiadającej zakresowi odpowiadającemu zapisom i zakresowi jak da niniejszego postępowania przetargowego.W niniejszym postępowaniu dopuszczalne jest złożenie zamiast poświadczenia, o którym mowa powyżej, dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw lub usług. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty. Na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców wymaganych warunków, na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty. Na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców wymaganych warunków, na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Postanowienia umowy zawarto w załączniku Nr 7, we wzorze umowy. 2. 2. Zapisy Art. 144 ust.1 ustawy stosuje się odpowiednio, a mają zastosowanie wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem jej nieważności, zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą z zastosowaniem dla; 2.1. zmiana wynagrodzenia, 2.2. zmiana terminu wykonania prac, 2.3. pozostałe ustalenia. Ad.2.1 2.1.2. Zwiększenie wynagrodzenia zamawiający przewiduje w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia w związku z niniejszym postępowaniem przetargowym. Powyższe może nastąpić jedynie w przypadku zwrócenia się wykonawcy do zamawiającego na piśmie wraz z uzasadnieniem oraz przedłożenia jednocześnie formularza cenowego. Na powyższe zamawiający musi odpowiedzieć w formie pisemnej. Ad.2.2 2.2.1.Wykonawca za pisemnym zajęciem pozytywnego stanowiska zamawiającego, może ubiegać się o zmianę terminu wykonania zamówienia. 2.2.2. W sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili niniejszego postępowania przetargowego, dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w innym zakresie jak wskazano w SIWZ RIG 271.9.2013 Ad.2.3; 2.3.1. Zawierane umowy w sprawach zamówień publiczny zgodnie z postanowieniami Art. 139 ustawy stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego, wobec powyższego zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy mające bezpośredni wpływ na jej ważność tylko w przypadku zmian regulacji prawnych obowiązujących po dniu podpisania umowy, w zakresie mających wpływ na wynagrodzenia dostawcy, zakresu dostawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adamow.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów - pokój Nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów - pokój Nr 4 Sekretariat zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.