eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frampol › PEŁNIENIE NADZ.INWEST.NAD REALIZACJĄ ZAD.:Wyk.rob.bud. polegających na zakupie i mont.zest. solarnych dla potrzeb przyg.c.w.u. w bud.mieszk. i w bud.uż.publ. oraz na zakupie i mont.kompl. pieców c.o. opalanych biomasą dla potrzeb ogrz.bud.mieszk. i bud.uż.publ. na ter. Gm.Frampol realizowane w syst.zaproj. i wybuduj w specj.1)branża inst. w zakresie sieci, inst. i urz.ciepl., went., gaz., wod. i kan.; 2)branża inst. w zakresie sieci, inst. i urz.elektr. i elektroenerget.; 3)branża konstr.-bud. w części obejmującej zaproj., zgłosz. do Starostwa, wyk. i rozruch inst.solar.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Frampol: PEŁNIENIE NADZ.INWEST.NAD REALIZACJĄ ZAD.:Wyk.rob.bud. polegających na zakupie i mont.zest. solarnych dla potrzeb przyg.c.w.u. w bud.mieszk. i w bud.uż.publ. oraz na zakupie i mont.kompl. pieców c.o. opalanych biomasą dla potrzeb ogrz.bud.mieszk. i bud.uż.publ. na ter. Gm.Frampol realizowane w syst.zaproj. i wybuduj w specj.: 1)branża inst. w zakresie sieci, inst. i urz.ciepl., went., gaz., wod. i kan.; 2)branża inst. w zakresie sieci, inst. i urz.elektr. i elektroenerget.; 3)branża konstr.-bud. w części obejmującej zaproj., zgłosz. do Starostwa, wyk. i rozruch inst.solar.
Numer ogłoszenia: 393988 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Frampola , ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol, woj. lubelskie, tel. 084 6857509 w. 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umframpol.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZ.INWEST.NAD REALIZACJĄ ZAD.:Wyk.rob.bud. polegających na zakupie i mont.zest. solarnych dla potrzeb przyg.c.w.u. w bud.mieszk. i w bud.uż.publ. oraz na zakupie i mont.kompl. pieców c.o. opalanych biomasą dla potrzeb ogrz.bud.mieszk. i bud.uż.publ. na ter. Gm.Frampol realizowane w syst.zaproj. i wybuduj w specj.: 1)branża inst. w zakresie sieci, inst. i urz.ciepl., went., gaz., wod. i kan.; 2)branża inst. w zakresie sieci, inst. i urz.elektr. i elektroenerget.; 3)branża konstr.-bud. w części obejmującej zaproj., zgłosz. do Starostwa, wyk. i rozruch inst.solar..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedm. zam. obejmuje w szczególności: 1) nadzór nad prawidłowym wykonaniem dokumentacji proj. - zgodnie z P.F-U; 2) nadzór nad uzyskaniem wszystkich niezbędnych pozwoleń i zezwoleń do prowadzenia inwestycji; 3) nadzór na prawidłowym wykonaniem robót budowlanych; 4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozostałą dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 7) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru poszczególnych etapów robót; 8) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy; 9) wykonywanie innych czynności wynikających z umowy i z ustawy Prawo budowlane. 2. Szczegółowy opis zadania, nad którym ma być realizowany nadzór inwestorski stanowiący przedmiot zamówienia, zawiera Program funkcjonalno - użytkowy, z tym że na etapie prac projektowych wykonawca tego zadania zobowiązany jest do zweryfikowania wielkości założonych w Programie funkcjonalno - użytkowym ilości kolektorów w poszczególnych instalacjach. W przypadku, gdy wg. obliczeń wykonawcy zadania założona ilość nie jest wystarczająca do wymaganego stopnia pokrycia zapotrzebowania na ciepłą wodę użytkową, wykonawca zadania zobowiązany jest do zwiększenia ilości kolektorów do ilości zapewniającej wymagany stopień pokrycia zapotrzebowania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej: a) funkcję nadzoru inwestorskiego o wartości łącznej co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych w pkt. VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonywaniu zamówienia będzie uczestniczyć: a)co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności - branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; b) co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności - branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności - branża konstrukcyjno - budowlana. Dopuszcza się pełnienie przez jedną osobę funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w więcej niż jedna branża, pod warunkiem posiadania uprawnień. Za ważne uznaje się uprawnienia uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2010r. nr 243, poz. 1623), a także uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - wydane przez te państwa, na podstawie art. 1 ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 384) i art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. Nr 5, poz. 42 ze zm.) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych w pkt. VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 200 tys. zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych w pkt. VI SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: 1. terminu wykonania przedmiotu umowy : 1)poprzez przedłużenie w sytuacji: a)przedłużenia terminu wykonania zadania objętego pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego; W przypadku zaistnienia przesłanki do przedłużenia terminu, określonej w pkt. 1, termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do wykonania zadania objętego pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) poprzez skrócenie: w sytuacji gdy zostaną spełnione łącznie dwie przesłanki: a) zadanie objęte pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zostanie wykonane wcześniej; b) Zamawiający będzie w stanie dokonać zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy za wcześniej wykonany przedmiot umowy . 2. w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. - w razie zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty i zawarcia Umowy, do których zalicza się tylko ustawową zmianę stawek podatku VAT. Zmiana wynagrodzenia dokonana na skutek zmiany stawki VAT będzie polegać na zmniejszeniu lub zwiększeniu wynagrodzenia o różnicę stawki VAT po zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umframpol.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest udostępniana na stronie internet. od dnia zamieszczenia ogł. o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz w Urzędzie Miejskim we Frampolu, ul. Radzięcka 8, 23 - 440 Frampol..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski we Frampolu ul. Radzięcka 8, 23 - 440 Frampol.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu pn. ECO - EFEKTYWNY Frampol współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013; Oś Priorytetowa VI. Środowisko i czysta energia; Działania 6.2. Energia przyjazna środowisku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.