eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Wykonanie zimowego utrzymania dróg i ulic stanowiących własność Gminy Żabia Wola w sezonie zimowym 2011/2012 (część VIII i IX).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Żabia Wola: Wykonanie zimowego utrzymania dróg i ulic stanowiących własność Gminy Żabia Wola w sezonie zimowym 2011/2012 (część VIII i IX).
Numer ogłoszenia: 393732 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Żabia Wola , ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578199, faks 046 8578181.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zabiawola.pl , www.bip.zabiawola.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania dróg i ulic stanowiących własność Gminy Żabia Wola w sezonie zimowym 2011/2012 (część VIII i IX)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania - częśc VIII i zwalczania śliskości na terenie całej Gminy tj. część IX. Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg (zał. nr 8). Usługa polega na oczyszczaniu dróg , ulic oraz obiektów towarzyszących (zatoki autobusowe, parkingi) ze śniegu, lodu, błota i likwidacji śliskości zimowej, monitorowaniu i kontrolowaniu stanu nawierzchni dróg i ulic oraz jednokrotnym oczyszczeniu po okresie zimowym dróg. Ponad 50% dróg stanowią drogi o nawierzchni gruntowej i szerokości około 2,5-5,0 m, pozostałe o nawierzchni: bitumicznej, destruktowej, powierzchniowo utrwalonej emulsją asfaltową. Teren Gminy został podzielony na obszary (część I-VIII), które określają zasięg działania Wykonawców. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa odśnieżania część VIII i zwalczania śliskości części IX. Część VIII.Odśnieżanie dróg gminnych. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ Część IX. Zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ MAKSYMALNIE NA 1 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA. UWAGA! Przystąpienie do usuwania zjawisk na drogach dla części IX: -dla I kolejności śliskość 1,5 godziny od wystąpienia zjawisk po telefonicznym zgłoszeniu z Zamawiającego. -dla II kolejności śliskość po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego do 2 godzin. Dla części VIII Wykonawca przystąpi do usuwania zjawisk po telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym z tym, że w pierwszej kolejności należy odśnieżyć drogi o nawierzchni utwardzonej, aby Wykonawca części IX mógł przystąpić do zwalczania śliskości, Wykonawcy będą zobowiązani do współpracy ze sobą przy wykonywaniu usługi. Przy opracowaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość, a tylko za efektywną pracę. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz uzyskaniu na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich istotnych informacji, które mogą być mu konieczne do przygotowania ofert. Wizji lokalną Wykonawca dokonuje na własny koszt 2.1. ZAKRES USŁUGI: 1)Okres zimowego utrzymania dróg ustala się od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2012 r. w tym czasie Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zimowego utrzymania dróg, które oprócz akcji czynnej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. 2)Rozpoczęcie i zakończenie utrzymania zimowego będzie uzależnione od warunków atmosferycznych i następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego. 3)Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego może zawiesić prowadzenia akcji zimowej, a także dokonać odwołania zawieszenia. 4)Rozpoczęcie pracy sprzętu winno nastąpić nie później niż 1 godzinę od momentu wystąpienia zjawiska lub zgłoszenia interwencji dotyczących utrudnień w ruchu na drodze przez Zmawiającego 5)Rozpoczęcie pracy na drogach o nawierzchni utwardzonej niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego. 6)Wykonawca w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg przyjmuje interwencje, oraz wykonuje prace związane z usunięciem przyczyn zgłaszanych interwencji i pełni dyżur dyspozytorski. 7)Na drogach objętych zimowym utrzymaniem mogą wystąpić utrudnienia i krótkotrwałe (2 godz.) przerwy w ruchu. Czas trwania utrudnień uzależniony jest od stanu zjawiska i czasu jego trwania. W przypadku skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych i pogodowych /zawieje, zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania dróg/ uniemożliwiających osiągnięcie i utrzymanie na drogach standardu docelowego, przejezdności, organizacje pracy wtedy należy dostosować do aktualnych zmieniających się warunków na drogach i przyjmować niekonwencjonalne rozwiązania. 8)Termin zakończenia prac związanych z poziomym oczyszczeniem ulic i mostów z materiałów po zimowym utrzymaniu dróg ustala się do końca kwietnia 2012r. 9)Poziome oczyszczanie dróg z materiałów po zimowym utrzymaniu dróg obejmuje oczyszczanie jezdni w miejscu występowania chodników wraz z nimi oraz obiektów mostowych. 10)Po rozpoczęciu zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżurów przy uwzględnieniu następujących warunków; a)dostępność telefoniczna b)każda jednostka sprzętowa jest wyposażona w telefon komórkowy c)prowadzenia dokumentacji dyżurów i pracy sprzętu i 1 raz w tygodniu przekazywania do Urzędu Gminy d)składania telefonicznych meldunków o stanie dróg Zamawiającemu w czasie akcji i codziennie e)prowadzenia zimowego utrzymania dróg zgodnie zobowiązującymi standardami zimowego utrzymania dróg (zał. nr 8) 11)wykonawca w czasie zimowego utrzymania prowadzi akcję czynną i pełni dyżur dyspozytorski 12)potwierdzenie wykonania akcji czynnej wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego - Sołtysa wsi lub Radnego winno nastąpić niepóźnej niż w dniu następnym 13)Odśnieżanie dróg: a)Odśnieżanie dróg ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg oraz zatok autobusowych parkingów b)W zależności od zalegającego śniegu na jezdni jej nawierzchni i szerokości należy używać odpowiednich pługów lub zespołu pługów. Droga winna być odśnieżana na bieżąco czasami nawet w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 15 cm. c)W przypadku skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych i pogodowych (zawieje, zamiecie śnieżne) dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi. d)W trudnych warunkach organizację pracy należy wtedy dostosować do aktualnych, zmieniających się warunków na drogach i przyjmowań niekonwencjonalne rozwiązanie, np. odśnieżanie tylko jednego pasa ruchu i prowadzenie pojazdów konwojami organizowanymi przy udziale policji, zaczynając od dróg o największym natężeniu ruchu, należy odśnieżać tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w zasięgu widoczności 200-300 m e)Odśnieżanie mostów odbywa się jednocześnie podczas prac na danym ciągu drogowym. f)Śnieg zalegający na jezdni jest spychany na krawędź jezdni i chodnika. Należy zachować na chodniku przejście dla pieszych min. 0.7 m. place parkingowe i zatoki autobusowe odśnieża się jednocześnie. g)Przy odśnieżaniu dróg prace należy wykonać tak, aby śnieg usuwany z drogi nie był przenoszony na inne krzyżujące się drogi jak i zjazdy. W przypadku utworzenia się wału na krawędzi drogi jak i zjazdu należy usunąć zalegający śnieg. Nadmiar śniegu należy wywieźć w miejsce zorganizowane we własnym zakresie Wykonawcy. Zjazdy do posesji odśnieżają we własnym zakresie właściciele posesji. Wjazdy na drogi prostopadłe do drogi objętej zimowym utrzymaniem odśnieża Wykonawca prowadzący akcję odśnieżania. h)Zimowe utrzymanie chodników zgodnie z regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku w Gminie zatwierdzonym uchwałą nr 25/V/2007 z 29.03.2007 należy do właścicieli nieruchomości położonych wzdłuż chodników. 14)Zwalczanie śliskości dróg. a)Do zapobiegania powstawania, likwidacji i łagodzenia śliskości zimowej stosuje się materiały uszorstniające. b)rozsypanie środków uszorstniających z domieszką sodu NACL w ilości 3-4 % wagowych z uwzględnieniem ppkt i c)Zapobieganie powstawania gołoledzi i szronu - Działalność należy rozpocząć po stwierdzeniu, że temperatura nawierzchni jest ujemna i dalej wzrasta. d)Likwidowanie grubych warstw lodu , zlodowaciałego lub zbitego śniegu - Warstwy takie powinny być usuwane z nawierzchni mechanicznie. Warstwy tego typu mogą być również oszronione. e)Do rozsypywania materiałów uszorstniających należy używać urządzeń dających gwarancję użycia materiałów w ilości 50-150 g/m2 f)Rozsypywarki środków chemicznych i materiałów uszorstniających muszą być łatwe w montażu i demontażu na środki transportowe, zapewnić płynną regulację rozsypywanych środków do zwalczania śliskości zimowej, równomierny wydatek na m2 bez względu na prędkość jazdy rozsypywarki. g)Talerz lub talerze rozsypujące muszą być usytuowane na odpowiedniej wysokości aby rozsypywany materiał nie powodował uszkodzeń karoserii pojazdów będących w ruchu. h)Zabrania się stosowania wszelkich mieszanek zawierających sól do usuwania śliskości w zakresie działań części IX na niżej wymienionych drogach o nawierzchni bitumicznej: -m. Nowa Bukówka ul. Rumiankowa -m. Rumianka ul. Owocowa, ul. Orzechowa -m. Ojrzanów ul. Kresowa -m. Oddział Al. Lipowa, -m. Grzegorzewice, ul. Daleka, ul. Słoneczna, ul. Pałacowa -m. Żelechów ul. Krakowiańska, ul. Nad Lasem -m. Kaleń- Pieńki Zarębskie ul. Jaśminowa -m Osowiec ul Dworska, Parkowa, Falista -m Słubica ul. Słoneczna, ul. Kukułki -m. Zaręby ul. Zięby, ul. Skowronia -m. Skuły ul. Północna, ul. Okrężna -m. Jastrzębnik ul. Ziołowa- Mazowieckie Pola -m. Józefina ul. Gałązki -m. Władysławów ul. Na Skarpie, ul. Ku Rzece -m. Bieniewiec ul. Zagrodowa -m Ciepłe-Kaleń ul. Makowa -m. Pieńki Słubickie ul. Kukułki -m. Słubica A ul. Graniczna, -m. Słubica W ul. Słowicza -m Bartoszówka ul. Strażacka -m. Siestrzeń Władysławów Nadrzeczna-Główna -m. Siestrzeń Władysławów Objazdowa-Przejazdowa -m. Kaleń Tow. -Lisówek ul. wiśniowa Na przedmiotowych drogach do usuwania śliskości należy stosować materiały uszorstniające (piasek) bez domieszki soli. i)Materiał do posypywania nawierzchni zapewnia Wykonawca. 3.Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1)Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się jako iloczyn wykonanych jednostek rzeczowych i stawek oferowanych. 2)Cena jednostkowa zawiera: cenę materiału i sprzętu i realizacji zamówienia. 3)Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy. 4)Szczegółowe zasady rozliczania za wykonanie przedmiotu zamówienia określone zostaną w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą. 5)Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 4.Inne wymagania i uwagi 1)W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty; 2)Wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty ma obowiązek zapoznać się z siecią dróg gminnych; 3)Zamawiający wyklucza możliwości wysuwania przez wykonawcę roszczeń pod jego adresem z uwagi na błędne skalkulowanie ceny; 4)Zamawiający nie bierze odpowiedzialności z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg takich jak np. odpryski lakieru na samochodach wskutek działania piaskarki, uszkodzenia ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów lemieszowych. W związku z powyższym w interesie wykonawcy jest zwrócenie szczególnej uwagi operatorom pojazdów na zachowanie najwyżej staranności w trakcie prowadzonej akcji, zwłaszcza w miejscach wąskich, słabo dostępnych, z małą możliwością manewru; V. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji zadania: 1)rozpoczęcie przedmiotu zamówienia - w 2011 r. po wystąpieniu zjawisk atmosferycznych wymagających uruchomienia akcji i telefonicznej informacji od zamawiającego 2)zakończenie przedmiotu zamówienia - do końca kwietnia 2012r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania i w tym względzie przedsiębiorcami w rozumieniu art. 2 i art. 4 ust. 1 i 2, prowadzącymi działalność gospodarczą zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zmianami);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub polega na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy I doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a także podmiot ten wypełni warunki określone w pkt. 1 ppkt. 1.1 lit. b. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest do wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 1.3 SIWZ, że w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy dysponują lub będą dysponować sprzętem i narzędziami, niezbędnymi do realizacji zamówienia; co najmniej następującymi jednostkami sprzętu spośród wymienionych: a)w zakresie usuwania śliskości: pługo-piaskarka lub pługo-solarka lub pojazd do jednoczesnego usuwania śniegu i zwalczania śliskości w ilości 2 szt. b)w zakresie odśnieżania dróg w zależności od grubości zalegającego śniegu należy używać i dysponować 2 jednostkami sprzętu podstawowego i sprzętem pomocniczym -pługów lemieszowych lekkich, średnich i ciężkich (w tym z możliwością zmiennej geometrii ustawienia lemiesza), -odśnieżarek mechanicznych, ślimakowo-wirnikowych, frezowo-wirnikowych, frezowo-bębnowych, turbinowych -równiarek różnych typów z zamontowanym pługiem czołowym dwustronnym, jak również lemieszem własnym Do pługów lemieszowych: -lekkich - zalicza się opłużone pojazdy samochodowe o ładowności do 6t i ciągniki rolnicze, -średnich - zalicza się opłużone pojazdy samochodowe o ładowności do 6 do 8 ton, wszystkie samochody o ładowności do 8 ton z napędem na 2 lub więcej osi, -ciężkich - zalicza się opłużone pojazdy samochodowe o ładowności ponad 8 ton. Sprzęt pomocniczy: Do odśnieżania dróg należy też używać sprzętu pomocniczego, jakim są: -spycharki gąsiennicowe i kołowe wyposażone w lemiesze, najlepiej o zmiennej geometrii, -ładowarki wyposażone w lemiesze dwustronne, -ciągniki rolnicze wyposażone w pługi lemieszowe jednostronne Wymagania odnośnie obsługi sprzętu do odśnieżania: Operatorem sprzętu może być kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia, tj. wymaganą kategorie prawa jazdy, znajomość Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Przed rozpoczęciem pracy operator powinien dokonać: -sprawdzenia stanu technicznego nośnika i sprzętu, -sprawdzenia zamocowania sprzętu na nośniku, -sprawdzenia stanu ogumienia oraz sprawdzenia prawidłowości działania: -układu hydraulicznego, -układu jezdnego, kierowniczego i hamulcowego nośnika, -zaczepu nośnika, -oświetlenia pojazdu, -lampy błyskowej koloru żółtego. Nie należy rozpoczynać pracy do chwili, gdy zauważone usterki nie zostaną usunięte. Należy wykonać również niezbędne czynności konserwacyjne. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest do wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 1.4 poz. 3, 4, 5 SIWZ, Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w lit. a, b wykonawca zobowiązany będzie złożyć odpowiednie oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie ww. warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest do wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 1.4 poz. 3, 4, 5 SIWZ, Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w lit. a, b wykonawca zobowiązany będzie złożyć odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie wymienionego warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany będzie do przedłożenia informacji, o której mowa w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 1.2 poz. 6, dotyczącej tych podmiotów. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę umowy z uwagi na pojawienie się podwykonawców. Dopuszcza się zmianę umowy gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabiawola.pl, www.bip.zabiawola.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żabia Wola ul. Główna 3 96-321 Żabia Wola..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żabia Wola ul. Główna 3 96-321 Żabia Wola pok. nr 5,6 Kancelaria Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie zimowego utrzymania dróg i ulic stanowiących własność Gminy Żabia Wola w sezonie zimowym 2011/2012 (część VIII i IX).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla części VIII Wykonawca przystąpi do usuwania zjawisk po telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym z tym, że w pierwszej kolejności należy odśnieżyć drogi o nawierzchni utwardzonej, aby Wykonawca części IX mógł przystąpić do zwalczania śliskości, Wykonawcy będą zobowiązani do współpracy ze sobą przy wykonywaniu usługi Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg (zał. nr 8). Usługa polega na oczyszczaniu dróg , ulic oraz obiektów towarzyszących (zatoki autobusowe, parkingi) ze śniegu, lodu, błota, monitorowaniu i kontrolowaniu stanu nawierzchni dróg i ulic oraz jednokrotnym oczyszczeniu po okresie zimowym dróg. Ponad 50% dróg stanowią drogi o nawierzchni gruntowej i szerokości około 2,5-5,0 m, pozostałe o nawierzchni: bitumicznej, destruktowej, powierzchniowo utrwalonej emulsją asfaltową. Teren Gminy został podzielony na obszary (część I-VIII), które określają zasięg działania Wykonawców. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa odśnieżania dla części VIII i zwalczania śliskości dla części IX..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie zimowego utrzymania dróg i ulic stanowiących własność Gminy Żabia Wola w sezonie zimowym 2011/2012 (część VIII i IX).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX. Zwalczanie śliskości dróg według I i II kolejności. Zakres usługi zgodnie z załączonym Kosztorysem ofertowym i warunkami SIWZ Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg stanowiących własność gminy. Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Zasady prowadzonych prac oraz technologia robót wynikają z aktualnie obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg (zał. nr 8). Usługa polega na oczyszczaniu dróg , ulic oraz obiektów towarzyszących (zatoki autobusowe, parkingi) ze śniegu, lodu, błota i likwidacji śliskości zimowej, monitorowaniu i kontrolowaniu stanu nawierzchni dróg i ulic oraz jednokrotnym oczyszczeniu po okresie zimowym dróg. Ponad 50% dróg stanowią drogi o nawierzchni gruntowej i szerokości około 2,5-5,0 m, pozostałe o nawierzchni: bitumicznej, destruktowej, powierzchniowo utrwalonej emulsją asfaltową. Teren Gminy został podzielony na obszary (część I-VIII), które określają zasięg działania Wykonawców. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa odśnieżania dla części VIII i zwalczania śliskości dla części IX. Przystąpienie do usuwania zjawisk na drogach dla części IX: -dla I kolejności śliskość 1,5 godziny od wystąpienia zjawisk po telefonicznym zgłoszeniu z Zamawiającego. -dla II kolejności śliskość po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego do 2 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.