eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie na bazie zwycięskiej pracy konkursowej na opracowanie identyfikacji wizualnej projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja - projektu materiałów promocyjnych projektu identyfikacji wizualnej projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Łódź: Wykonanie na bazie zwycięskiej pracy konkursowej na opracowanie identyfikacji wizualnej projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja - projektu materiałów promocyjnych projektu identyfikacji wizualnej projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja
Numer ogłoszenia: 391890 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365304 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie na bazie zwycięskiej pracy konkursowej na opracowanie identyfikacji wizualnej projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja - projektu materiałów promocyjnych projektu identyfikacji wizualnej projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie na bazie zwycięskiej pracy konkursowej na opracowanie identyfikacji wizualnej projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja - projektu materiałów promocyjnych projektu identyfikacji wizualnej projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 92.31.20.00 - Usługi artystyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja- współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013, Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2: Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, MARKETING I PROMOCJA PRODUKTÓW I MAREK REGIONALNYCH I LOKALNYCH..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jakub Stępień, Taternicza 20/1, 92-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przeprowadzono konkurs, o którym mowa w art. 110 uPzp, w którym nagrodą na podstawie art. 111 ust. 1 pkt. 3) uPzp było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej w celu zawarcia umowy odpłatnej, dotyczącej szczegółowego opracowania pracy konkursowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.