To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Łódź: Wykonanie na bazie zwycięskiego projektu w konkursie na Na opracowanie koncepcji programu działań media relations do projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja- szczegółowych miesięcznych harmonogramów powstawania i dystrybucji materiałów prasowych ze wskazaniem mediów stanowiących kanał komunikacji dla poszczególnych działań oraz wybranych narzędzi: wydarzenia medialne, konferencje, briefingi, oraz realizację tych działań
Numer ogłoszenia: 391888 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365308 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie na bazie zwycięskiego projektu w konkursie na Na opracowanie koncepcji programu działań media relations do projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja- szczegółowych miesięcznych harmonogramów powstawania i dystrybucji materiałów prasowych ze wskazaniem mediów stanowiących kanał komunikacji dla poszczególnych działań oraz wybranych narzędzi: wydarzenia medialne, konferencje, briefingi, oraz realizację tych działań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie na bazie zwycięskiego projektu w konkursie na Na opracowanie koncepcji programu działań media relations do projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja- szczegółowych miesięcznych harmonogramów powstawania i dystrybucji materiałów prasowych ze wskazaniem mediów stanowiących kanał komunikacji dla poszczególnych działań oraz wybranych narzędzi: wydarzenia medialne, konferencje, briefingi, oraz realizację tych działań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.41.60.00 - Usługi public relations .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013, Oś priorytetowa III Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość,Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, MARKETING I PROMOCJA PRODUKTÓW I MAREK REGIONALNYCH I LOKALNYCH..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- /3PR/ Consulting, Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63956,31
Oferta z najniższą ceną: 63956,31 / Oferta z najwyższą ceną: 63956,31
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przeprowadzono konkurs, o którym mowa w art. 110 uPzp, w którym nagrodą na podstawie art. 111 ust. 1 pkt. 3) uPzp było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej w celu zawarcia umowy odpłatnej, dotyczącej szczegółowego opracowania pracy konkursowej.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.145.2025 Wykonanie roboty rozbiórkowej przy ulicy Kaszubskiej 2
- Remonty chodników w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- Wymiana dźwigu windowego w budynku Poradni Przyszpitalnej w celu poprawy dostępności dla osób niepełnosprawnych
- Hydroizolacja ścian w obrębie piwnicy i parteru w budynku Teatru Lalek Arlekin im. Henryka Ryla w Łodzi
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzeń promujących ideę uczenia się przez całe życie w społecznościach lokalnych województwa lubuskiego oraz popularyzujących misję edukacyjną pod ogólnym hasłem "Edukacja bez granic"
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia dwudniowego festiwalu "Horyzonty Nauki"
- Usługę emisji 30-sekundowych spotów filmowych dotyczących programów wsparcia w kinach sieci KinAds, Helios, Cinema City i Multikino
- Kampania reklamowo-promocyjna z uwzględnieniem komunikacji projektowej w ramach projektu drogą drewna - wśród zabytków architektury drewnianej i dziedzictwa przyrodniczego w Wiśle i Rużomberoku
- Produkcja spotów telewizyjnych i radiowych do kampanii promującej Fundusze Europejskie na Podkarpaciu
- Organizacja techniczna strefy Pomorza Zachodniego podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.