eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Dostawy artykułów chemicznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Węgrowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Węgrów: Dostawy artykułów chemicznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Węgrowskiego
Numer ogłoszenia: 389878 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgrowie , ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 25 7922617, faks 25 7922617 w. 145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów chemicznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Węgrowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów chemicznych do niżej wymienionych jednostek organizacyjnych Powiatu Węgrowskiego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Węgrowie, Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworku, Środowiskowy Dom Samopomocy w Miedznie, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Sadownem, I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Węgrowie, Starostwo Powiatowe w Węgrowie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności sprzedaż, dostarczenie transportem własnym na koszt i ryzyko Wykonawcy, rozładowanie i wniesienie towaru do siedzib jednostek Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1A do SIWZ). Określone w tabeli ilości są jedynie szacunkowe. Zamawiający przewiduje prawo opcji, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji z załącznika nr 1A do SIWZ podyktowane brakiem zapotrzebowań. Niewykorzystanie ilości środków wymienionych w załączniku nr 1A do SIWZ nie będzie powodowało roszczeń ze strony Dostawcy, określone ilości są szacunkowe a zakres umowy jest określony kwotowo. Dostawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać Zamawiającym środki czystości zgodnie z cenami określonymi formularzu ofertowym, będącym integralną częścią umowy, do siedziby każdej z jednostek na własny koszt, w terminie do 3 dni od dnia złożenia zapotrzebowania przez daną jednostkę. W nagłych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia telefonicznego i dostawę w ciągu 24 godzin od zgłoszenia potrzeby. Zamówienia będą składane e-mailem, faxem lub telefonicznie przez każdą jednostkę Zamawiającego. Starostwo Powiatowe w Węgrowie oraz jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu, za który ponosi całkowitą odpowiedzialność. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określonych w SIWZ. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w załączniku nr 1A do SIWZ. W przypadku zaoferowania innych środków niż określonych w załączniku nr 1A, Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy i producenta (symbolu lub innego określenia) oraz parametrów zaproponowanego równoważnego środka czystości. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. Kolumnę (Asortyment oferowany) w załączniku nr 1A do SIWZ wypełniają wszyscy Wykonawcy, bez względu na to czy oferują równoważny przedmiot zamówienia czy tez nie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 18.42.40.00 - Rękawice 18.93.00.00 - Worki i torby 33.71.11.40 - Środki zapachowe 33.71.19.00 - Mydło 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.81.10.00 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach 39.83.10.00 - Preparaty piorące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1A do SIWZ; pełnomocnictwo, o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w zakresie takim jak: przedłużenie terminu wykonania zamówienia, wprowadzenie nowego odbiorcy przy zachowaniu ilości określonych w planie dostaw (kompensacja ilości) - zmiana ta wiązać się może ze zmianą wartości umowy z uwagi na inne koszty, wprowadzenie nowego asortymentu, jednorazowa waloryzacja na wniosek wykonawcy w oparciu o wskaźnik GUS, waloryzacja cen na wniosek Zamawiającego, zmiany miejsca i ilości dostaw, zmiany adresów, kont bankowych, osób funkcyjnych, zmiana stawki VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, Wydział Inwestycji i Rozwoju, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów (sekretariat - pokój nr 28).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.