eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fałków › Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu pn. Wiedza i umiejętności otwierają świat współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-25

Fałków: Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu pn. Wiedza i umiejętności otwierają świat współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 389848 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fałków , ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie, tel. 44 7873535, faks 44 7873535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkow.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu pn. Wiedza i umiejętności otwierają świat współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 2 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 3 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 4 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 5 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 6 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 7 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 8 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody w Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 2 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 9 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 32 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 10 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych z języka angielskiego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 186 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 11 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 124 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 2 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 12 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych z matematyki w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 186 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 13 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 08.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 14 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 124 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 2 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 15 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 124 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 2 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Zadanie 16 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 124 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 2 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2013 r. Zadanie 17 Prowadzenie zajęć wsparcia psychologicznego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30. 06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 36 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 2 godz./m-c x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2013 r. Zadanie 18 Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 108 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 2 godz./m-c x 2 gr. Poprzedzona diagnozą 90 wszystkich uczestników projektu z Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający szczegółowo określa warunki udziału w postepowaniu. Wymienione w postępowaniu zadania, z uwagi na prowadzenie ich w odrębnych placówkach, mogą odbywać się jednocześnie. Dlatego Zamawiający wymaga dysponowania personelem (osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia) w ilości nie mniejszej niż liczba zadań na które Wykonawca składa ofertę. Złożenie oferty, obejmującej większą liczbę zadań niż posiadanych osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, będzie traktowane jako nie spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Ponadto oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków ( załącznik nr 2 do SIWZ), Wykonawca dysponować powinien osobą zdolna spełniającą poniższe wymagania: Zadanie 1. Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku filologia angielska lub lingwistyka w zakresie języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub 2) ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się: a) świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka niemieckiego stopnia II, b) świadectwem znajomości języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy. Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 2 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku matematyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku matematyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 3 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku biologia lub geografia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku przyroda oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 4 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku filologia polska oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku filologia polska oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 5 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku filologia angielska lub lingwistyka w zakresie języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się: a) świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia II, b) świadectwem znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy. Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 6 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku informatyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku informatyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 7 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku matematyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku matematyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 8 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku biologia lub geografia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku przyroda oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 9 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku filologia polska oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku filologia polska oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 10 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku filologia angielska lub lingwistyka w zakresie danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się: a) świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia II, b) świadectwem znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy. Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 11 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku informatyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku informatyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 12 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku matematyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku matematyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 13 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku filologia polska oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku filologia polska oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 14 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku filologia germańska lub lingwistyka w zakresie danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się: a) świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka niemieckiego stopnia II, b) świadectwem znajomości języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy. Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 15 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku fizyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku fizyka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 16 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku chemia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) ukończone studia podyplomowe na kierunku chemia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 3) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 17 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 2) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 18 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1) studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 3) studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 4) ukończone szkolenie z zakresu doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne 5) Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 6) Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kopie dyplomów, świadectw, zaświadczeń o wykształceniu osób zdolnych do wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących warunkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkow.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Fałkowie, ul.Zamkowa 1A, 26-260 Fałków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Fałkowie, ul.Zamkowa 1A, 26-260 Fałków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, zgodnie z projektem pn: Wiedza i umiejętności otwierają świat.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Czermnie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody w Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody w Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 2 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Publicznej Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 32 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych z języka angielskiego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 10 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych z języka angielskiego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 186 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1 godz./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 11 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 124 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 2 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych z matematyki w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 12 Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i wyrównawczych z matematyki w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 186 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 13 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 08.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 62 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 14 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 124 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 2 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 15 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 124 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 2 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 16 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 124 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 godz./m-c (czyli 1godz./tydz.) x 2 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2013 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Prowadzenie zajęć wsparcia psychologicznego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 17 Prowadzenie zajęć wsparcia psychologicznego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30. 06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 36 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 2 godz./m-c x 1 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2013 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć wsparcia psychologicznego z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 18 Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie w ramach Projektu pt.: Wiedza i umiejętności otwierają świat Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 30.06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 108 godz. dydaktycznych (45 min) Częstotliwość prowadzenia zajęć: 2 godz./m-c x 2 gr. Poprzedzona diagnozą 90 wszystkich uczestników projektu z Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła w Fałkowie Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015 r. OBOWIĄZKI: 1. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego z uczniami zakwalifikowanymi do udziału w Projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. 2. Przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć indywidualnych programów prowadzenia zajęć. 3. Właściwego doboru programu i prawidłowej jego realizacji. 4. Prowadzenia innowacyjnych działań w zakresie opieki, wychowanie i nauczanie. 5. Indywidualizacji oddziaływań opartych na znajomości możliwości i potrzeb dziecka 6. Umiejętnej, efektywnej stymulacji rozwoju dziecka 7. Poprawności merytorycznej i metodycznej prowadzonych zajęć. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością, zgodnie z udzielonymi przez Zleceniodawcę wskazaniami. 5. Dokumentowania obserwacji dzieci i diagnozowania ich rozwoju. 6. Systematycznego planowania pracy 7. Dokumentowania kontaktów z rodzicami 8. Przestrzegać harmonogramu zajęć ustalonego ze Zleceniodawcą lub upoważnionym pełnomocnikiem Zleceniodawcy.. 9. Współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym Projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 10. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia projektowe 11. Zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć. 12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce 13. Dokumentowania w dzienniku realizowanych zajęć oraz frekwencji dzieci za zajęciach. 14. Terminowego prowadzenia dokumentacji. 15. Systematycznego monitorowania realizacji zajęć w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. 16. Ewaluacji zajęć. 17. Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć projektowych. 18. Podawanie się kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.