eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelno › Remont i dostosowanie do odpowiednich standardów budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Strzelno: Remont i dostosowanie do odpowiednich standardów budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej
Numer ogłoszenia: 389006 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366060 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelno, ul. Cieślewicza 2, 88-320 Strzelno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3182200, faks 52 3182202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i dostosowanie do odpowiednich standardów budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest remont i dostosowanie do odpowiednich standardów budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej. Inwestycja zlokalizowana będzie w miejscowości Strzelno, gmina Strzelno, dz. nr 750. Inwestorem jest Gmina Strzelno, ul. Cieślewicza 2, 88-320 Strzelno. 2. Zamówienie obejmuje następujący ogólny zakres robót: 1) roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie istniejącego budynku: - remont dachu wraz z instalacją odgromową, - wymiana stolarki okiennej, wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, i drzwiowej zewnętrznej całego budynku, - remont elewacji, - remont i przebudowa pomieszczenia (biblioteka) wraz z sanitariatami, - remont i przebudowa pomieszczenia (czytelnia) wraz z pomieszczeniami socjalnymi, - remont i przebudowa klatki schodowej w części mieszkalnej do wymogów bhp i ppoż., - remont klatki schodowej w części budynku bibliotecznego, - remont i przebudowa części pomieszczeń piwnicznych, - modernizację przewodów kominowych i wentylacyjnych, (same mieszkania i sklep elektryczny nie jest objęty opracowaniem branżowym w zakresie branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej). 3. Realizacja niniejszego zamówienia obejmuje: Remont i dostosowanie do odpowiednich standardów budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej - część użyteczności publicznej. Remont i dostosowanie do odpowiednich standardów budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej - część komunalna. 4. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Zastosowane w dokumentacji projektowej i STWiORB nazwy producenta mają na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia. 6. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: - odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i ochrony mienia, odpowiedniego oznakowania terenu budowy, wykonywania zabezpieczeń w rejonie prowadzonych robót, ogrodzenia placu budowy i wywieszenia tablicy informacyjnej budowy i tablic ostrzegawczych, - zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej (wytyczanie obiektów, inwentaryzacja obiektów i przyłączy), - zapewnienia bieżącej obsługi geologicznej, - zapewnienie bieżącej obsługi saperskiej, - zapewnienia bieżącej obsługi archeologicznej, - utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, ponoszenia kosztów związanych z organizacją ruchu drogowego na czas budowy, w tym również za czasowe zajęcie pasa drogowego związane z prowadzeniem robót w pasie drogowym, - zabezpieczenia przeciwpożarowego, - wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i przeciwpożarowych oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, - zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, - wykonania niezbędnych prób i badań wymaganych dla prawidłowej oceny jakości robót oraz wykonania wszelkich badań i atestacji umożliwiających przekazanie obiektu do użytkowania (badanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej, próby szczelności instalacji wodociągowej i gazowej, badanie sanitarne wody itp.), - dostarczenia atestów używanych materiałów, przedłożenie dokumentów DTR na zamontowane urządzenia i instrukcji ich obsługi oraz ich kart gwarancyjnych, - wykonania dokumentacji powykonawczej, technologicznej i ruchowej, - zapewnienia dostawy mediów na plac budowy, pokrywanie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót, - wykonania prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - w okresie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składał wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie odbioru ostatecznego robót. 7. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie obiektu i jego otoczenia oraz porównania z dokumentacją projektową, STWiORB. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji. 8. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7. Wspieranie przemian w miastach i w obszarach wymagających odnowy Działania 7.1 Rewitalizacja zdegradowanych dzielnic miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.00.12.20 - 45.00.12.20 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7. Wspieranie przemian w miastach i w obszarach wymagających odnowy Działania 7.1 Rewitalizacja zdegradowanych dzielnic miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MUR-MAN Rutkowski-Trzecki Spólka Jawna, ul. Michelsona 23, 88-320 Strzelno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1209768,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1164534,45

  • Oferta z najniższą ceną: 1164534,45 / Oferta z najwyższą ceną: 1254989,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.