To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-08
Ogrodzieniec: Rozbudowa bazy gastronomicznej i noclegowej obsługującej grupy szkolne w Podzamczu - dostawa wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 387280 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304352 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Zamek" Sp. z o.o., ul. Kościuszki 66, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 32 6732220, faks 32 6732991.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa bazy gastronomicznej i noclegowej obsługującej grupy szkolne w Podzamczu - dostawa wyposażenia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pokoi - 16, pokoju recepcyjnego - 1 sali jadalnej - 1, zaplecza kuchennego, na który składają się: kuchnia, przygotowalnia, obieralnia, przygotowalnia jaj, rozdzielnie, zmywalnia, urządzenia chłodnicze, urządzenia pomocnicze, magazyny przykuchenne - 4 pomieszczenia w niezbędne wyposażenie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.30.00 - Wyposażenie hotelowe 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.14.30.00 - Meble do sypialni, jadalni i salonu 31.52.73.00 - Oświetlenie domowe 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. ogłoszenie nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.P.H. LUMAR Jacek Ogórkiewicz Ul. Wierzbowa 3 85-374 Bydgoszcz, Ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz, 85-374 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118724,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105653,44
Oferta z najniższą ceną: 105653,44 / Oferta z najwyższą ceną: 134544,08
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EVACO Sp. z o.o., ul. Kapelanka 13/13a, 30-347 Kraków, 30-347 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127006,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117888,10
Oferta z najniższą ceną: 117888,10 / Oferta z najwyższą ceną: 166732,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera do arch. bazy danych (...) dwóch UPS-ów oraz dwóch switch-ów w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
- Dostawa sprzętu medycznego 4 części: 1) Aparat USG ; 2) Elektr. tablica do bad. ostrości wzroku; 3) Lodówka z monit. temp.; 4) Urządzenie do rej. obrazu "Wsparcie podst. opieki zdr. (POZ)".
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia mieszkań wspomaganych w meble, sprzęt AGD i RTV w budynkach MOPS Zawiercie przy ul. Niedziałkowskiego 3, Westerplatte 6 wraz z przynależną komórką" w ramach 2 częściach.
- 1: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych na potrzeby UM Legionowo; 2: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanera; 3: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i RTV
- Dostawa mebli do obiektów Leśnego Pensjonatu Kawka - część 2
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim" (III)
- Wyposażenie budynku remizy OSP Ryn
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej. (DB, DPKiK, WM, WEiZ, WBiA, WWFiF)
więcej: Oświetlenie domowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.