eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłaj › Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Kłaj: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 387278 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188575 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju, Kłaj 652, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, tel. 12 284 15 66, faks 12 284 31 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań: 1. DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM - 1.1. Zorganizowanie 5-dniowego (5 dni pobytowych) wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla 29 osób, w miesiącu wrześniu lub październiku br. ( najbliższy planowany termin to: 17.09.2012 r. - 21.09.2012 r. (5 dni pobytowych), w tym: 10 osób - uczestnicy projektu (odbiorcy usług - osoby dorosłe) wraz z osobami zależnymi, przewidywana liczba osób zależnych: 18 osób, w tym dzieci poniżej 7 lat. 1 osoba pracownik GOPS (obserwator) 1.2. W trakcie wyjazdu integracyjno-szkoleniowego wykonawca zorganizuje warsztaty kompetencji społecznych i zawodowych w łącznym wymiarze 30 h (godzin) podzielone na trzy bloki tematyczne tj. a. Warsztaty kompetencji społecznych obejmujące min. naukę umiejętności komunikacji interpersonalnej i trening asertywności - 10 godzin (zajęcia grupowe), b. Zajęcia wzmacniające poczucie własnej wartości i kształtujące umiejętność autoprezentacji - 10 godzin (zajęcia grupowe), c. Doradztwo w zakresie wizażu, makijażu i profilaktyki chorób oraz kształtowania zdrowego stylu życia - 10 godzin (zajęcia grupowe) 1.2.1. Warsztaty w trakcie pięciodniowego wyjazdu prowadzone będą przez min. trzy osoby, które posiadają następujące kwalifikacje: 1.2.2. osoba posiadająca wykształcenie wyższe i ukończone studia w szkole wyższej; zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii - poprowadzi warsztaty z zakresu treningu komunikacji interpersonalnej i asertywności 1.2.3. osoba posiadająca wykształcenie wyższe mająca ukończone studia w szkole wyższej zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii, mająca również dodatkowe kwalifikacje z zakresu doradztwa zawodowego tj. ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego - prowadzi warsztaty wzmacniające poczucie własnej wartości i umiejętność autoprezentacji. 1.2.4. Osoba ( lub osoby) posiadająca min. kurs wizażu, makijażu oraz kwalifikacje pedagogiczne, medyczne - poprowadzi doradztwo w zakresie wizażu, makijażu i profilaktyki chorób oraz kształtowania zdrowego stylu życia 1.2.5. Wymagane jest, aby opiekunami dzieci w czasie zająć były min 2 osoby posiadające wykształcenie pedagogiczne lub kurs opiekuna dla dzieci lub opiekuna wycieczki. Co najmniej jedna z tych osób powinna mieć kwalifikacje umożliwiające udzielania pierwszej pomocy. Harmonogram zajęć będzie ustalony przed rozpoczęciem realizacji zamówienia z wybranym wykonawcą. 1.3. Wykonawca zapewni zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu (29 osób) w pokojach jedno, dwu, trzy i czteroosobowych (w zależności od potrzeb i składu rodziny). 2. KONTRAKT SOCJALNY - dla 10 osób dorosłych w ramach którego wykonawca zapewni: 2.1. przeprowadzenie zajęć grupowych z zakresu poradnictwa psychologicznego - 10 h oraz zajęć indywidualnych z zakresu poradnictwa psychologicznego - 20 h (10 uczestników x 2 h) które będą miały na celu : podniesienie zdolności motywacyjnych, zwiększenie koncentracji na wynikach pracy, poprawienie autoprezentacji, umiejętność radzenia sobie przy rozwiązywaniu problemów, nabranie pewności siebie w kontaktach interpersonalnych. 2.2. przeprowadzenie zajęć grupowych z zakresu doradztwa zawodowego 20 h mających na celu: określenie preferencji zawodowych uczestników na podstawie badań testowych, ćwiczenie umiejętności poruszania się po lokalnym rynku pracy, ćwiczenie umiejętności sporządzenia listów motywacyjnych, CV. 2.3. przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania podmiotów ekonomii społecznej - 20 godzin 2.4. sfinansowanie 10 szkoleń zawodowych dla beneficjentów ostatecznych - rodzaj kursu dostosowany będzie i uzależniony od indywidualnych preferencji zawodowych uczestników szkoleń wypracowanych (na podstawie badań testowych, które będą narzędziem wspierającym określenie własnego potencjału zawodowego u BO ) na zajęciach z doradcą zawodowym Uczestnicy projektu będą mieli zapewnione przez zleceniobiorcę sfinansowane badań lekarskich w zależności od rodzaju kursu i związanych z tym wymogów. W trakcie szkoleń uczestnikom zostanie zapewniony poczęstunek (kawa, herbata, ciastka). Wykonawca zapewni również nieodpłatnie uczestnikom szkoleń odbywających się na terenie gminy Kłaj możliwość pozostawienia dziecka w wieku do 12 lat pod opieką pedagoga. Planowany termin realizacji szkoleń zawodowych od dnia 01-11-2012r. do zakończenia szkolenia zawodowego. Zajęcia opisane w pkt. 2.1, 2.2 i 2.3 w części dotyczącej spotkań grupowych i indywidualnych zostaną przeprowadzone w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Kłaj w planowanym okresie od 21.09.2012 r. do 21.12.2012 r. Zajęcia indywidualne i grupowe opisane w punktach 2.1, 2.2, 2.3 będą się odbywały w sali będącej w dyspozycji Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłaju, który użyczy tego pomieszczenia bezpłatnie. W czasie zajęć grupowych opisanych w punktach 2.1, 2.2, 2.3 Wykonawca zapewnia uczestnikom obiad. Obiady mają być złożone z dwóch dań , kompotu i deseru i muszą być urozmaicone. W skład obiadu będą wchodzić zupa 250 ml., drugie danie, kompot i deser. Posiłki w każdym dniu zajęć powinny być inne. Drugie dania mogą składać się z: ziemniaków lub frytek, lub makaronu lub ryżu 150-200 gram, mięsa w ilości 150-200 gram, w każdym dniu za wyjątkiem piątku inny rodzaj dania mięsnego w piątek ryba lub dania mączne z sałatki 150-200 gram. Wykonawca w każdym dniu zajęć zagwarantuje przerwę kawową. Zajęcia opisane w punkcie 2.4 będą się odbywały w miejscach wskazanych przez Wykonawcę. 3. Zakwaterowanie oraz wszelkie koszty związane z realizacją usług przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę ponosi wykonawca. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę. Ponadto zamawiający zastrzega, że jeśli którykolwiek z uczestników projektu z różnych przyczyn nie będzie mógł wziąć udziału w wyjeździe integracyjno-szkoleniowym wówczas wszystkie formy wsparcia realizowane na tym wyjeździe zostaną dla tych osób przeprowadzone zamiennie (tzw. zajęcia zamienne) przez osoby wykonawcy na terenie gminy Kłaj w formie ilości godzin zajęć grupowych przewidzianych dla wyjazdu integracyjno-edukacyjnego oraz w terminie ustalonym z zamawiającym po zakończeniu wyjazdu (nie później niż do 30.11.2012 r.) W przypadku konieczności organizacji zajęć zamiennych zamawiający zastrzega sobie zapewnienie przez Wykonawcę dla uczestników tego typu zajęć cateringu: w postaci poczęstunku - kawa, herbata, sok, ciastka, oraz jednego ciepłego posiłku dziennie składającego się z minimum dwóch dań. 5. Wszelkie rozliczenia końcowe miedzy zamawiającym a wykonawcą, a w szczególności rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników lub zmiany liczby godzin zajęć, dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przez wykonawcę. 6. Podczas zajęć indywidualnych i grupowych w czasie wyjazdu zamawiający wymaga zapewnienia cateringu uczestnikom zajęć. Catering w postaci śniadania, obiadu, kolacji w każdy dzień pobytu. Śniadanie, kolacja - szwedzki stół chleb, bułki, sery ,wędliny, dżem, herbata, kakao, płatki dla dzieci, parówki, jajka Obiad: obiady mają być złożone z dwóch dań , kompotu i deseru i muszą być urozmaicone. W skład obiadu będą wchodzić: zupa 250 ml, drugie danie, kompot i deser. Posiłki w każdym dniu zajęć powinny być inne. Drugie dania mogą składać się z: ziemniaków lub frytek, makaronu lub ryżu 150-200 gram, mięsa w ilości 150-200 gram, w każdym dniu za wyjątkiem piątku inny rodzaj dania mięsnego w piątek ryba lub dania mączne z sałatki 150-200 gram. W ciągu dnia stały dostęp do kawy i herbaty. 7. Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdu: opiekuna, transport autokarowy uczestników z miejscowości Kłaj do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do miejscowości Kłaj po zakończeniu wyjazdu integracyjno - edukacyjnego, noclegi, pełne wyżywienie w stołówce położonej na terenie ośrodka (śniadanie, obiad i kolacja), ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika wyjazdu obejmujące dojazd i powrót uczestników oraz w czasie pobytu i pomoc medyczną w razie potrzeby. 8. Wykonawca obowiązany jest wyznaczyć osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika wyjazdu integracyjno-edukacyjnego. 9. Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjno-edukacyjnego przez jego uczestnika. 10. Wykonawca zapewni kadrę gwarantującą prawidłową organizację wyjazdu integracyjno - edukacyjnego. 11. Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek lub gospodarstwo agroturystyczne itp. położony w miejscowości Zakopane lub w odległości (w promieniu) nie większej niż 15 km od Zakopanego, dysponujący pokojami 1, 2, 3 i 4 osobowymi oraz salą umożliwiającą przeprowadzenie zajęć. Każdy pokój z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc. Każdy pokój musi być wyposażony w TV i dostęp do sieci Internet. 12. Wymagane jest aby zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu odbyło się w jednym budynku. 13. W czasie zajęć osoby zależne (dzieci uczestników projektu) będą musiały znajdować się pod opieką co najmniej dwóch opiekunów (wymagane jest aby opiekunowie osób zależnych byli pedagogami bądź osobami posiadającymi ukończone kursy opiekunów dzieci lub wycieczek), których zapewni wykonawca oraz będą miały zorganizowany czas wolny. Wykonawca w trakcie wyjazdu zapewni uczestnikom wyjazdu integracyjno-edukacyjnego program integracyjny w tym m.in. wieczorek zapoznawczy oraz grill (ognisko) dla 29 uczestników lub innego typu atrakcje wraz z poczęstunkiem odpowiednim do tego typu imprez (cateringiem). Catering powinien składać się z kiełbasy, pieczywa oraz napoi wydawanych w trakcie imprezy bez ograniczeń ( kawa, herbata, soki, woda mineralna). 14. Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności oraz potwierdzenia odbioru cateringu, dokumentacji w postaci zdjęć i nagrania części zajęć. Na pierwszych zajęciach i na ostatnich należy przeprowadzić ankiety ewaluacyjne. Każdy z uczestników zajęć musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w projekcie, które będzie zawierało logo Unii Europejskiej oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin. 15. Wykonawca zapewni opłacenie opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu integracyjno - edukacyjnego, jeśli jest to wymagane. 16. Po zakończeniu kursu zawodowego, każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie i certyfikat potwierdzający jego ukończenie z logo Unii Europejskiej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie na Rzecz Niepełnosprawnych ze Szczególnym Uwzględnieniem Dzieci i Młodzieży Życzliwa Dłoń, ul. Bohaterów Września 1/4/G/4, 31-620 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44715,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.