eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › dostawa wraz z montażem mebli (kod CPV 39130000-2) na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Opole: dostawa wraz z montażem mebli (kod CPV 39130000-2) na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
Numer ogłoszenia: 386348 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347884 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem mebli (kod CPV 39130000-2) na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa wraz z montażem mebli (kod CPV 39130000-2) na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. CZĘŚĆ A: dostawa wraz z montażem szaf do zabudowy. CZĘŚĆ B: dostawa wraz z montażem mebli na doposażenie pomieszczeń biurowych. CZĘŚĆ C: dostawa mebli gabinetowych. CZĘŚĆ D: dostawa krzeseł i foteli obrotowych. CZĘŚĆ E: dostawa krzeseł i foteli konferencyjnych stanowiących uzupełnienie już istniejącego wyposażenia gabinetów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54648.35 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ A: dostawa wraz z montażem szaf do zabudowy

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STOLMAR Meble na wymiar Michał Markowicz, Białobrzegi 288, 37-114 Białobrzegi, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7760.50
  • Oferta z najniższą ceną: 7760.50 oferta z najwyższą ceną: 13496.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ B: dostawa wraz z montażem mebli na doposażenie pomieszczeń biurowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STOLMAR Meble na wymiar Michał Markowicz, Białobrzegi 288, 37-114 Białobrzegi, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19395.85
  • Oferta z najniższą ceną: 19395.85 oferta z najwyższą ceną: 58425.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ C: dostawa mebli gabinetowych:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BAKO s.c. Janusz Sawulski, Jacek Zalwert, ul.Niemodlińska 19/1, 45-710 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10134.00
  • Oferta z najniższą ceną: 10134.00 oferta z najwyższą ceną: 11016.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ D: dostawa krzeseł i foteli obrotowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MD Projekt, ul.Centralna 49, 43-186 Orzesze, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9228.00
  • Oferta z najniższą ceną: 9228.00 oferta z najwyższą ceną: 16200.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: CZĘŚĆ E: dostawa krzeseł i foteli konferencyjnych stanowiących uzupełnienie już istniejącego wyposażenia gabinetów

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERIWA s.j. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al.Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8130.00
  • Oferta z najniższą ceną: 8130.00 oferta z najwyższą ceną: 14958.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.