Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-06
Opole: dostawa mebli na doposażenie pomieszczeń biurowych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu
Numer ogłoszenia: 347884 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli na doposażenie pomieszczeń biurowych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli na doposażenie pomieszczeń biurowych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu jak poniżej: CZĘŚĆ A: dostawa wraz z montażem szaf do zabudowy: - Szafa pod zabudowę z drzwiami przesuwnymi, kolor: wiśnia - 1 szt. - Szafa pod zabudowę z drzwiami przesuwnymi, kolor: orzech - 1szt. - Szafa pod zabudowę z drzwiami przesuwnymi, kolor: wiśnia - 2szt. - Regał otwarty, kolor: buk - 1szt. CZĘŚĆ B: dostawa wraz z montażem mebli na doposażenie pomieszczeń biurowych: - Szafa aktowa dwudrzwiowa o wym. 80x40x180, kolor wiśnia - 2szt. - Szafa aktowa dwudrzwiowa o wym. 80x40x180, kolor buk - 2szt. - Szafa aktowa dwudrzwiowa z nadstawką, o wym.:szafa 80x40x180 nadstawka 80x40x75, kolor buk - 13szt. - Szafa aktowa dwudrzwiowa z nadstawką, o wym.:szafa 80x40x180 nadstawka 80x40x75, kolor wiśnia - 1szt - Kontener o wym. 43x57x54, kolor wiśnia - 13szt. - Kontener o wym. 43x57x54, kolor buk - 10szt. - Łącznik biurka 1/4 koła r=70 (wolnostojący), kolor buk - 7szt. - Łącznik biurka 1/4 koła r=70 (wolnostojący), kolor wiśnia - 10szt. - Biurko o wym. 120x70x75, kolor buk - 7szt. - Biurko o wym. 120x70x75, kolor wiśnia - 11szt. - Biurko o wym. 160x70x75, z nadstawką ruchomą na monitor o wym. 70x30x15 i półką na klawiaturę, kolor buk - 2szt. - Biurko komputerowe, o wym. 70x70x75, z nadstawką na monitor o wym. 70x30x15, kolor wiśnia - 11szt. - Biurko komputerowe, o wym. 70x70x75, z nadstawką na monitor o wym. 70x30x15, kolor buk - 7szt. - Szafa ubraniowa ? o wym. 40x60x180, kolor wiśnia - 2szt. - Szafa ubraniowa ? z nadstawką o wym.: szafa 40x60x180, nadstawka 40x60x75, kolor wiśnia - 3szt. - Szafa ubraniowa ? z nadstawką o wym.: szafa 40x60x180, nadstawka 40x60x75, kolor buk - 3szt. - Szafa ubraniowa z nadstawką o wym.: szafa 80x40x180, nadstawka 80x40x75, kolor buk - 1szt. - Szafa umywalkowa z nadstawką o wym. :szafa 80x60x180, nadstawka 80x60x75 kolor wiśnia - 5szt. - Szafa umywalkowa z nadstawką o wym. :szafa 80x60x180, nadstawka 80x60x75 kolor buk - 2szt. - Szafka pod drukarkę otwarta, o wym. 55x50x75, z jedną półką na wysokości 25cm od górnej krawędzi blatu, z tyłu bez pleców, kolor wiśnia - 2szt. - Szafka śniadaniowa o wym. 55x50x65, jednodrzwiowa, zamykana, z jedną półką na wysokości 25cm od górnej krawędzi blatu, kolor buk - 3szt. - Stolik okolicznościowy o wym. 60x40x75, kolor wiśnia - 2szt. - Stolik okolicznościowy o wym. 60x60x75, kolor wiśnia - 5szt. - Stolik okolicznościowy o wym. 60x60x75, kolor buk - 9szt. - Stolik pod ksero o wym. 80x60x60, kolor wiśnia - 1szt. - Nadstawka na meblościankę o wym. 80x40x75 kolor buk - 2szt. - Odbojnica o wym. dł.130 x wys.25, kolor buk - 6szt. - Odbojnica o wym. dł.130 x wys.25, kolor wiśnia- 1szt. CZĘŚĆ C: dostawa mebli gabinetowych: - Biurko o wym. 160x70x75, kolor orzech - 1szt. - Biurko komputerowe, o wym. 70x70x75, z nadstawką na monitor o wym. 70x30x15 kolor orzech - 1szt. - Stół konferencyjny o wym. 200x80x75, kolor orzech - 1szt. - Łącznik biurka 1/4 koła r=70 (wolnostojący), kolor orzech - 1szt. - Stolik okolicznościowy o wym. 80x50x75, kolor orzech - 1szt. - Kontener o wym. 43x40x54, kolor orzech - 1szt. - Przystawka do stołu o wym. szer. 200 (krawędź przystająca do istniejącego stołu), dł.150, stabilna wsparta na trzech nogach, z zaokrągloną końcówką, kolor jabłoń calvados - 1szt. CZĘŚĆ D: dostawa krzeseł i foteli obrotowych: - Krzesło obrotowe z podłokietnikami - 34szt. - Fotel obrotowy z podłokietnikami - 2szt. CZĘŚĆ E: dostawa krzeseł i foteli konferencyjnych stanowiących uzupełnienie już istniejącego wyposażenia gabinetów: - Krzesło Styl arm black - 6szt. - Fotel konferencyjny Bibione 25 V wood - 12szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 8.2 Zgodnie z Art. 23 ww. ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.3 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń zawartych w treści oferty i zaświadczeń załączonych do oferty. 8.4 Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 3 Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8.5 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek art. 89 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 8.6 Zgodnie z Art. 92 ust.1 pkt 2 Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 9.1 Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, 9.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (złożonego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opole.uw.gov.pl/index.php?menu_id=208.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolski Urząd Wojewódzki
Biuro Organizacyjno-Administracyjne
ul.Piastowska 14 IIp. pok. 224
45-082 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Biuro Organizacyjno-Administracyjne Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego ul.Piastowska 14 sekretariat IIp. pok. 221 45-082 Opole.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: dostawa wraz z montażem szaf do zabudowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa pod zabudowę z drzwiami przesuwnymi, kolor: wiśnia - 1szt. Szafa pod zabudowę z drzwiami przesuwnymi, kolor: orzech - 1szt. Szafa pod zabudowę z drzwiami przesuwnymi, kolor: wiśnia - 2szt. Regał otwarty, kolor: buk - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B: dostawa wraz z montażem mebli na doposażenie pomieszczeń biurowych:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Szafa aktowa dwudrzwiowa o wym. 80x40x180, kolor wiśnia - 2szt. - Szafa aktowa dwudrzwiowa o wym. 80x40x180, kolor buk - 2szt. - Szafa aktowa dwudrzwiowa z nadstawką, o wym.: szafa 80x40x180, nadstawka 80x40x75, kolor buk - 13szt. - Szafa aktowa dwudrzwiowa z nadstawką, o wym.: szafa 80x40x180, nadstawka 80x40x75, kolor wiśnia - 1szt - Kontener o wym. 43x57x54, kolor buk - 10szt. - Kontener o wym. 43x57x54, kolor wiśnia - 13szt. - Łącznik biurka 1/4 koła r=70 (wolnostojący), kolor buk - 7szt. - Łącznik biurka 1/4 koła r=70 (wolnostojący), kolor wiśnia - 10szt. - Biurko o wym. 120x70x75, kolor buk - 7szt. - Biurko o wym. 120x70x75, kolor wiśnia - 11szt. - Biurko o wym. 160x70x75, z nadstawką ruchomą na monitor o wym. 70x30x15 i półką na klawiaturę, kolor buk - 2szt. - Biurko komputerowe, o wym. 70x70x75, z nadstawką na monitor o wym. 70x30x15, kolor buk - 7szt. - Biurko komputerowe, o wym. 70x70x75, z nadstawką na monitor o wym. 70x30x15, kolor wiśnia - 11szt. - Szafa ubraniowa ? o wym. 40x60x180, kolor wiśnia - 2szt. - Szafa ubraniowa ? z nadstawką o wym.: szafa 40x60x180, nadstawka 40x60x75, kolor wiśnia - 3szt. - Szafa ubraniowa ? z nadstawką o wym.: szafa 40x60x180, nadstawka 40x60x75, kolor buk - 3szt. - Szafa ubraniowa z nadstawką o wym.: szafa 80x40x180, nadstawka 80x40x75, kolor buk - 1szt. - Szafa umywalkowa z nadstawką o wym.:szafa 80x60x180, nadstawka 80x60x75 kolor wiśnia - 5szt. - Szafa umywalkowa z nadstawką o wym. :szafa 80x60x180, nadstawka 80x60x75 kolor buk - 2szt. - Szafka pod drukarkę otwarta, o wym. 55x50x75, z jedną półką na wysokości 25cm od górnej krawędzi blatu, z tyłu bez pleców, kolor wiśnia - 2szt. - Szafka śniadaniowa o wym. 55x50x65, jednodrzwiowa, zamykana, z jedną półką na wysokości 25cm od górnej krawędzi blatu, kolor buk - 3szt. - Stolik okolicznościowy o wym. 60x40x75, kolor wiśnia - 2szt. - Stolik okolicznościowy o wym. 60x60x75, kolor wiśnia - 5szt. - Stolik okolicznościowy o wym. 60x60x75, kolor buk - 9szt. - Stolik pod ksero o wym. 80x60x60, kolor wiśnia - 1szt. - Nadstawka na meblościankę o wym. 80x40x75, kolor buk - 2szt. - Odbojnica o wym. dł.130 x wys.25, kolor buk - 6szt. - Odbojnica o wym. dł.130 x wys.25, kolor wiśnia - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ C: dostawa mebli gabinetowych:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Biurko o wym. 160x70x75, kolor orzech - 1szt. - Biurko komputerowe, o wym. 70x70x75, z nadstawką na monitor o wym. 70x30x15 kolor orzech - 1szt. - Stół konferencyjny o wym. 200x80x75, kolor orzech - 1szt. - Łącznik biurka 1/4 koła r=70 (wolnostojący), kolor orzech - 1szt. - Stolik okolicznościowy o wym. 80x50x75, kolor orzech - 1szt. - Kontener o wym. 43x40x54, kolor orzech - 1szt. - Przystawka do stołu o wym. szer. 200 (krawędź przystająca do istniejącego stołu), dł.150, stabilna wsparta na trzech nogach, z zaokrągloną końcówką, kolor jabłoń calvados - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ D: dostawa krzeseł i foteli obrotowych:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Krzesło obrotowe z podłokietnikami - 34szt. - Fotel obrotowy z podłokietnikami - 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ E: dostawa krzeseł i foteli konferencyjnych stanowiących uzupełnienie już istniejącego wyposażenia gabinetów:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Krzesło Styl arm black - 6szt. - Fotel konferencyjny Bibione 25 V wood - 12szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- DOSTAWY PRODUKTÓW MIĘSNCYH I WĘDLINIARSKICH
- Świadczenie usługi pogotowia technicznego dla obiektów Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Opolu.
- U/15/2024 - Druk i sukcesywna dostawa czasopisma "Indeks" wraz z materiałem ilustracyjnym dla Biura Marketingu i Public Relations
- Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontann na terenie miasta Opola w zakresie fontanny multimedialnej na terenie Stawu Zamkowego przy ul. Barlickiego w Opolu
- DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Wyposażenie pomieszczeń Centrum Dojrzałego Człowieka w miejscowości Borzęcin Duży
- D/22/2024/A Zakup i dostawa mebli biurowych dla Biura Rachunkowości Uniwersytetu Opolskiego
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu kazimierskiego
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Zduny"
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.