eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratusz 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895195453

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://olsztynek.logintrade.net/zapytania_email,161387,dfed3fc4107b50b28438cb0684124f93.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf496f6a-f245-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010399/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270399

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.1.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 427606,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia pn. „Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek” polegał będzie na budowie jedynego na terenie Gminy Olsztynek integracyjnego i ogólnodostępnego placu zabaw. Plac zabaw położony będzie na terenie należącym do Gminy Olsztynek.
2. Przedmiot zamówienia jest objęty dofinansowaniem ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (dalej: PFERON) w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” projekt pod nazwą: „Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek”, Moduł: C: utworzenie dostępnych lub poprawa dostępności placów zabaw przez jednostki samorządu terytorialnego lub ich jednostki organizacyjne, kościoły lub inne związki wyznaniowe oraz ich osoby prawne, organizacje pozarządowe.
3. W związku z realizacją zadania zawarto umowę nr PPC/000003/14/D z dnia 28 listopada 2023 r. o dofinansowanie projektu w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.
4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
1) Wykonanie robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu do dalszych prac;
2) Montaż nawierzchni bezpiecznych;
3) Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy i elementy małej architektury:
- zestaw wielofunkcyjny – 1 szt.;
- karuzela integracyjna – 1 szt.;
- huśtawka z gondolą dostosowana dla jednej osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim – 1 szt.;
- piaskownica (przystosowana do użytkowania przez dzieci poruszające się na wózkach inwalidzkich) – 1 szt.;
- trampolina prostokątna przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich – 1 szt.;
- huśtawka wagowa czteroosobowa z siedziskami antypoślizgowymi – 1 szt.;
- huśtawka wahadłowa – 1 szt.;
(Zamawiający dopuszcza zastosowanie następujących siedzisk: 2 siedziska płaskie lub 1 siedzisko płaskie + 1 siedzisko typu kubełek oraz 1 bocianie gniazdo);
- bujaki na sprężynie - 2 szt. - (zaproponowany kształt kucyka jest tylko przykładowy dopuszczalny jest również inny kształt);
- regulamin placu zabaw – 1 szt.;
- ławki – 6 szt.;
- kosz na śmieci – 4 szt.
4) Wykonanie dojścia utwardzonego;
5) Budowa ogrodzenia placu zabaw.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w następujących dokumentach:
1) dokumentacji projektowej oraz zaświadczeniu Starostwa Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru realizacji robót numer: BI-II.6743.13.24.2023.IP4 z dnia 28.06.2023 r.
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: „STWiOR”)
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji placu zabaw. Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje wykonania boiska i montażu piłkochwytów.
6. Kolorystyka urządzeń placu zabaw może odbiegać od zaprojektowanej i pozostaje kwestią uzgodnień z Zamawiającym. Wskazane w projekcie urządzenia i elementy małej architektury są pod tym względem przykładowe.
7. Zamawiający dopuszcza urządzenia i elementy małej architektury innych producentów o równoważnych lub wyższych parametrach pod warunkiem, że oferowane urządzenia spełniają te same normy, parametry, standardy, które zostały opisane w dokumentacji technicznej oraz zawierają elementy konstrukcyjne o funkcjonalności tożsamej z określoną w projekcie budowlanym.
8. Dopuszcza się montaż urządzeń nieznacznie różniących się wielkością od projektowanych (± 10%), jednakże przy zmianie wymiarów urządzeń należy zwrócić uwagę, aby ich strefy bezpieczeństwa mieściły się na zaprojektowanym placu.
9. Urządzenia placu zabaw, w zakresie w skazanym w dokumentacji projektowej, muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami z grupy PN-EN 1176 dotyczącymi wyposażenia placów zabaw oraz z normą PN-EN 1177 dotyczącą stosowanych nawierzchni bezpiecznych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Dokumentacja geodezyjno – kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz ewidencji sieci uzbrojenia terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462369,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625627,56 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W trakcie czynności badania i oceny złożonych ofert zamawiający stwierdził, iż oferty wykonawców:
- GRUPA HYDRO SP. Z O. O. SP. K.ul. Farbiarska 28, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie,
- P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nowa Złotoria 6, 07-323 Zaręby Kościelna, woj. mazowieckie, oraz
- Simba Group Sp. z o.o., ul. Zimna 15, 20-204 Lublin, woj. Lubelskie.
podlegają odrzuceniu.
Uzasadnienie fatyczne i prawne odrzucenia ww. ofert zawarto w informacji znajdującej się na stronie https://olsztynek.logintrade.net/zapytania_email,161387,dfed3fc4107b50b28438cb0684124f93.html
W związku z odrzuceniem powyższych ofert zamawiający podjął czynności badania i oceny oferta nr 3. Inter System A. Pawłowski, M. Soroka Sp. k., ul. T. Zana 6, 71-161 szczecin, woj. zachodniopomorskie. Kwota, jaką określił wykonawca za realizację zadania to 625 627,56 zł. Wartość jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert, to kwota 510 000,00 zł.
Równolegle z czynnościami podejmowanymi w postępowaniu, zamawiający dokonał analizy zaangażowania środków budżetu gminy przeznaczanych na realizację oraz planowaną realizację innych inwestycji. Ustalono, iż Zamawiający nie dysponuje obecnie wkładem finansowym pozwalającym
na zwiększenie kwoty na realizację przedmiotowego zadania do ceny jedynej złożonej oferty.
W związku z powyższym zdecydowano o unieważnieniu przedmiotowego postępowania stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, iż zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.