eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszyna › Remont dachu na budynku administracyjno-mieszkalnym przy ZSP w Biedrzychowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-06

Olszyna: Remont dachu na budynku administracyjno-mieszkalnym przy ZSP w Biedrzychowicach.
Numer ogłoszenia: 384882 - 2012; data zamieszczenia: 06.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315926 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Marii Konopnickiej, Biedrzychowice 20, 59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 722-15-70, faks 0-75 722-15-70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu na budynku administracyjno-mieszkalnym przy ZSP w Biedrzychowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont dachu na budynku administracyjno-mieszkalnym przy ZSP w Biedrzychowicach. 1. Zakres robót: 1.1. zdjęcie istniejącego pokrycia dachowego; 1.2. wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej; 1.3. przemurowanie i otynkowanie kominów; 1.4. wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej 0,60mm; 1.5. montaż rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej 0,60mm; 1.6. wymiana wyłazów dachowych; 1.7. wykonanie izolacji paroprzepuszczalnej połaci dachowej; 1.8. wymiana łat drewnianych; 1.9. pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką 18x38 czerwona angoba w koronkę z przykręceniem wkrętami; 1.10. montaż ław kominiarskich oraz płotków przeciwśniegowych; 1.11. wymiana instalacji odgromowej; 1.12. wywóz gruzu na wysypisko oraz uprzątnięcie placu budowy. 2. Szczegółowy wykaz i opis robót zawierają dokumenty: 2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 2.2. Przedmiar robót; 2.3. Projekt budowlany 3. Budynek administracyjno-mieszkalny przy ZSP w Biedrzychowicach jest wpisany do rejestru zabytków. Roboty będą prowadzone pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 4.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu: a) materiałów, posiadających odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, zgodnych z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, b)rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, 4.2. Zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających. 4.3. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z: 4.3.1.uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń, wykonaniem niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, itd. 4.3.2.kosztami robót przygotowawczych zgodnie z art. 41 prawa budowlanego (Dz.U.2010.243.1623 ze zm.) 4.3.3. kosztami związane z ogrodzeniem i oznakowaniem terenu budowy 4.3.4. kosztami związanymi z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, dozorowanie, itp.) 4.4.Zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem sąsiednich obiektów. 4.5.Uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów, powstających w trakcie wykonywania robót budowlanych gruzu, odpadów oraz materiałów - dokumenty potwierdzające ich właściwe zagospodarowanie (kwity potwierdzające złożenie ich na właściwych składowiskach) 4.6.Pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 4.7.Naprawa na swój koszt urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót oraz przywróceniem terenu do stanu pierwotnego. 4.8.Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań użytkownikom terenu za szkody zawinione przez Wykonawcę, powstałe podczas prac związanych z budową. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z użytkownikami obiektów dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód lub zakresu robót oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 4.9.Ubezpieczenie: 4.9.1.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. 4.9.2.Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 5.Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenia w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 6.Wykonawca jest zobowiązany do doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 7.Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją przetargową. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu robót, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się w sposób szczegółowy ze stanem istniejącym, placem budowy i jego otoczeniem. Wątpliwości wynikające z wizji lokalnej, wykonawca musi wyjaśnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Zaniechanie wizji lokalnej przez Wykonawcę następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność. 8.Ustala się następujące warunki płatności. 8.1. Podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, obliczone przez Wykonawcę na podstawie kosztorysu ofertowego załączonego do oferty. 8.2. Wartość robót budowlanych nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy ani ceny nie będą waloryzowane w okresie realizacji umowy 8.3. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 8.4. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 10.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających może obejmować wykonanie roboty tego samego rodzaju. 14.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15.Wymagany okres rękojmi wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 16.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAWO Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Krzysztof Sienkiewicz, ul. Rynek 6, 59-820 Leśna, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161564,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 165500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 229291,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.