To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-15
Poznań: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kurs samoobrony.
Numer ogłoszenia: 380002 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372448 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piekary 14/15, 61-823 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567-300, faks 61 8515-635.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kurs samoobrony..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kurs samoobrony, w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Renata Kaczyńska-Maciejowska, Prospera Consulting, ul. Dragana 20 D/38, 80-809 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 198000,00
Oferta z najniższą ceną: 198000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 198000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnieniem wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki jest okoliczność, że przedmiotem zamówienia są usługi o charakterze niepriorytetowym (usługi szkoleniowe, hotelarskie i restauracyjne), a zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Zamawiający przeprowadził postępowania w trybie przetargu nieograniczonego w celu wyboru wykonawców usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu systemowego p.n. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Po podpisaniu umów z wszystkimi wybranymi wykonawcami, tj. na po 15 października 2011 r., okazało się, że zamawiający nie wykorzystał środków przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowych zamówień, albowiem ceny zaoferowane przez wybranych wykonawców były niższe od kwot przeznaczonych na ich realizację. Z uwagi na fakt, że zamawiający uzyskał informację w dniu 4.11.2011 r., że wprowadzone zmiany do projektu zostały zaakceptowane, a ostateczny termin zakończenia i rozliczenia zamówień realizowanych w ramach projektu systemowego p.n. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce, przypada na początek grudnia 2011 r., zasadne jest dokonanie wyboru wykonawcy niniejszego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, albowiem wybór wykonawcy w innym trybie (w trybie konkurencyjnym) uniemożliwiłby jego terminową realizację
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie usługi związanej z usunięciem przerastającej zieleni z nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, wysepek oraz krawężników na terenie RDW w Szamotułach
- Remont schodów zewnętrznych wraz z murkami budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Wiśniowej 13a
- Usługa grupowego ubezpieczenia międzynarodowych kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, bagażu i odpowiedzialności cywilnej podczas podróży służbowych osób delegowanych przez UAM
- AN/ZP/109/25 Realizacji oznakowania wewnętrznego w dwóch budynkach Politechniki Poznańskiej, zlokalizowanych na Kampusie Warta w Poznaniu.
- Wymiana uszkodzonego odcinka kanalizacji sanitarnej przed budynkiem "A" Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 16/18
- Usługa mycia okien, powierzchni szklanych oraz innych powierzchni w budynkach UAM na terenie miasta Poznania, w Gułtowach, Ciążeniu i Gnieźnie - przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez gminę Ropa oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Ropa do szkół w Gorlicach i Szymbarku w okresie od dnia 1 września 2025 - do 26 czerwca 2026 r.
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2025/2026
- Zorganizowanie zagranicznego wyjazdu integracyjnego dla osób biorących udział w realizacji projektu
- Zapewnienie usługi cateringowej i gastronomicznej w Rzeszowie w dniach 23.09.2025r. i 24.09.2025r. dla max. 35 uczestników spotkania międzynarodowego partnerów projektu "PopUpUrbanSpaces".
- Świadczenie usług hotelarskich dla uczestników szkoleń Akademii Administracji Publicznej Partnerstwa Wschodniego.
- Dowożenie dzieci do szkół na terenie Gminy Leszno
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.