eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem naI Część zamówienia - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu i stylizacji połączonego ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym. II i IIIcCzęść zamówienia - zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób otoczenia (dzieci beneficjentów ostatecznych) wraz przeprow. warsztat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Wieliczka: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na: I Część zamówienia - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu i stylizacji połączonego ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym. II i IIIcCzęść zamówienia - zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób otoczenia (dzieci beneficjentów ostatecznych) wraz przeprow. warsztat
Numer ogłoszenia: 377416 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na: I Część zamówienia - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu i stylizacji połączonego ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym. II i IIIcCzęść zamówienia - zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób otoczenia (dzieci beneficjentów ostatecznych) wraz przeprow. warsztat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu i stylizacji dla nieaktywnych zawodowo kobiet pod hasłem Jak być zadbaną, współczesną kobietą oraz metamorfoza w 5 minut, 2) wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe w następujących dziedzinach i tematach: a) samoocena pewność siebie, b) obraz samego siebie, c) stres, d) zasady pracy w zespole. 2. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.10.2012r. 3. Ilość osób: maksymalnie 26, podzielonych na 4 grupy po 6 -7 osób w grupie, 4. Miejsce szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w profesjonalnym salonie fryzjersko-kosmetycznym wyposażonym w profesjonalny sprzęt fryzjerski, kosmetyczny i do stylizacji dłoni oraz telewizor i DVD do zaprezentowania pokazów fryzjersko-kosmetycznych, na terenie miasta Wieliczka lub miejscowości oddalonej od miasta do 10 km. W przypadku zorganizowania szkolenia poza miastem Wieliczka wykonawca musi zabezpieczyć transport do miasta, a w godzinach od 18.00 - 22.00 również do miejsca zamieszkania beneficjentów. 5. Czas trwania szkolenia - 170 godzin dydaktycznych (45 min.) po 42,5 godz. dla każdej grupy w tym: a) 144 godz. szkolenia wizażu i stylizacji, po 36 godz. dla każdej grupy, b) 26 godz. wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego, po 6,5 godz. dla każdej grupy, we wszystkie dni tygodnia w przedziale czasowym od godziny 8.00 do godz. 20.00. 6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia profesjonalne przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie wyglądu i estetyki, szybkiej i łatwej fryzury w domu, indywidualne dobieranie fryzur, stosowanie kosmetyków do pielęgnacji twarzy i demakijażu, zastosowanie środków pielęgnacyjnych do twarzy, stylizacji paznokci, zdobień, manicure. 7. Wykonawca wyposaży wszystkich uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne dotyczące podstawowych wiadomości z zakresu stylizacji włosów, pielęgnacji włosów, technik łatwego układania włosów, higieny twarzy i pielęgnacji. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia wyżywienie na czas szkolenia tzn. przerwy kawowej oraz dwudaniowego obiadu. 9. Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych i praktycznych oraz dla wszystkich uczestników wydaje certyfikaty z logotypami Unii Europejskiej. 10. Zamawiającemu należy dostarczyć DZIENNIKI Z PRZEPROWADZONYCH ZAJĘĆ z wykazem godzin, listy obecności i dokumentację fotograficzną. II część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób otoczenia (dzieci beneficjentów ostatecznych) wraz przeprowadzeniem warsztatów, według następujących wytycznych: 1. Liczba osób: maksymalnie 56 osób, w tym maksymalnie 26 osób dorosłych i maksymalnie 30 dzieci, dodatkowo 1 osoba ze strony Zamawiającego. 2. Termin realizacji: październik 2012r., 3. Miejsce realizacji: ośrodek w Ogrodzieńcu. 4. Organizacja wyjazdu: 1) 7:00 zbiórka - ul. Sienkiewicza 34 w Wieliczce 2) 7:15 wyjazd z Wieliczki 3) 9:20 dojazd do Ogrodzieńca, 9:30 rodzice rozpoczynają zajęcia - warsztaty dotyczące zagrożeń współczesnej młodzieży i dorosłych: alkohol, narkotyki, FAZ, bulimia, anoreksja i inne. Zajęcia będą trwać do godz. 14:30 ( w trakcie trwania zajęć rodzice jedzą obiad), według menu na 1 osobę: rosół z makaronem 250 ml, kotlet schabowy panierowany 180 g, ziemniaki puree 150 g, marchewka zasmażana 150 g., kompot wieloowocowy 250 ml 4) dzieci: a) 9:30 - 12:00 Zwiedzanie Parku Miniatur z przewodnikiem, gry i zabawy (m.in. na dmuchanym zamku) oraz słodki poczęstunek. Przez cały czas opiekę nad dziećmi sprawują doświadczone opiekunki oraz animator dziecięcy. b) 13:00 zwiedzanie zamku z przewodnikiem c) 15:00 obiad dla dzieci według menu na 1 osobę: zupa pomidorowa 250 ml kotlet de volaille 180 g, frytki 150 g, surówka z kapusty pekińskiej 150g, kompot z jabłek 250 ml. 5) 16:00 zwiedzanie Parku Archeologicznego (cała grupa - rodzice oraz dzieci) 6) 17:30 - powrót do Wieliczki. 5. Warunki dodatkowe: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. b) dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności. 6. Wykonawca zapewni: 1) bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, 2) pokrycie opłat parkingowych, 3) opiekę przewodnika podczas zwiedzania obiektów, 4) transport autokarowy. Autokar ma być dostępny przez cały czas trwania wycieczki. Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz). 5) ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu, 6) bilety komunikacji zbiorowej w przypadku konieczności poruszania się takimi środkami transportu, 7) materiały piśmiennicze dla uczestników projektu: blok rysunkowy A4 - 1 szt., długopis typu Zenith - 1 szt., zestaw 2 szt. pisaków: czerwony i czarny, 8) świadczenia dla osoby ze strony Zamawiającego takie same jak dla uczestników wycieczki, 9) ośrodek w Ogrodzieńcu posiadający sale do prowadzenia zajęć grupowych, III część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi turystycznej polegającej na zorganizowaniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla beneficjentów ostatecznych i osób z otoczenia wraz przeprowadzeniem warsztatów, według następujących wytycznych: 1. Liczba osób: maksymalnie 37 osób, 26 uczestników projektu, 11 otoczenie /dzieci/, dodatkowo 1 osoba ze strony Zamawiającego. 2. Termin realizacji: październik 2012r., 3. Miejsce realizacji: ośrodek w Bochni 4. Organizacja wyjazdu: 1) 7:30 zbiórka - w Wieliczce ul. Sienkiewicza 34 2) 8:00 wyjazd z Wieliczki 3) 9:20 dojazd do Bochni, 9:30 rodzice rozpoczynają zajęcia - warsztaty w zakresie kompetencji społecznych, na których poruszane będą takie aspekty jak: czym jest rodzina - role w rodzinie, wpływ dysfunkcji na system rodzinny i ich członków, emocje i uczucia, komunikacja z dzieckiem, dorosłym, Ja i moje dziecko- motywowanie i stawianie granic, odpoczynek w rodzinie, czyli jak organizować czas wolny, kryzysy i konflikty, jak konstruktywnie je rozwiązywać. Zajęcia będą trwać do godz. 14:30 ( w trakcie trwania zajęć rodzice jedzą obiad), według menu na 1 osobę: zupa pomidorowa 250 ml kotlet de volaille 180 g, frytki 150 g, surówka z kapusty pekińskiej 150g, kompot z jabłek 250 ml. 4) dzieci, przez cały czas opiekę nad dziećmi sprawują doświadczone opiekunki oraz animator dziecięcy: a) 9:30 zwiedzanie Muzeum Motyli z przewodnikiem. b) 10.30 zwiedzanie kopalni soli w Bochni c) ok. 13.00 - przerwa na słodki poczęstunek d) 13.30 - przeprawa łodziami. e) 15:00 obiad dla dzieci według menu na 1 osobę: zupa pomidorowa 250 ml kotlet de volaille 180 g, frytki 150 g, surówka z kapusty pekińskiej 150g, kompot z jabłek 250 ml. 5) 16:00 zwiedzanie Parku Archeologicznego (cała grupa - rodzice oraz dzieci) 6) 17:30 - powrót do Wieliczki 5. Warunki dodatkowe: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. b) dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności. 6. Wykonawca zapewni: 1) bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, 2) pokrycie opłat parkingowych, 3) opiekę przewodnika podczas zwiedzania obiektów, 4) transport autokarowy. Autokar ma być dostępny przez cały czas trwania wycieczki. Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz). 5) ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu, 6) bilety komunikacji zbiorowej w przypadku konieczności poruszania się takimi środkami transportu, 7) materiały piśmiennicze dla gimnazjalistów: blok rysunkowy A4 - 1 szt., długopis typu Zenith - 1 szt., zestaw 2 szt. pisaków: czerwony i czarny, 8) świadczenia dla osoby ze strony Zamawiającego takie same jak dla uczestników wycieczki, 9) ośrodek w Bochni posiadający sale do prowadzenia zajęć grupowych,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia .

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie I części zamówienia: 1) 1 osobą posiadającą: a) wykształcenie kierunkowe min. policealne, szkoła zawodowa o specjalności wizaż, b) min. roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe dotyczące świadczenia usług z zakresu makijażu w okresie ostatnich trzech lat. 2) 1 osobą posiadającą: a) wykształcenie kierunkowe min. szkoła zawodowa o specjalności fryzjerstwo i/lub przyuczenie do zawodu, kurs zawodowy w kierunku fryzjerstwa b) min. roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe dotyczące świadczenia usług z zakresu fryzjerstwa w okresie ostatnich trzech lat, 3) 1 osobą posiadającą wykształcenie: a) wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika i doradztwo zawodowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie organizacji i doradztwa zawodowego, b) posiadać doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert w wymiarze minimum 20 godzin w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W zakresie II części zamówienia: 1) 6 osobami posiadającymi: a) wykształcenie wyższe pedagogiczne lub przygotowanie pedagogiczne lub ukończony kurs wychowawcy kolonijnego lub ukończony kurs kierownika placówki wypoczynkowej b) doświadczenie w pracy z dziećmi w ilości co najmniej 50 godz. metodami aktywnymi 2) 1 osobą posiadającą wykształcenie: a) wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika, b) posiadać doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert w wymiarze minimum 20 godzin w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W zakresie III części zamówienia: 3) 3 osobami posiadającymi: a) wykształcenie wyższe pedagogiczne lub przygotowanie pedagogiczne lub ukończony kurs wychowawcy kolonijnego lub ukończony kurs kierownika placówki wypoczynkowej b) doświadczenie w pracy z dziećmi w ilości co najmniej 50 godz. metodami aktywnymi 4) 1 osobą posiadającą wykształcenie: a) wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika, b) posiadać doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert w wymiarze minimum 20 godzin w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

termin realizacji zamówienia oraz warunki płatności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopswieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 26, dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.