eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty dodatkowe dla zadania pn.Aranżacja pomieszczeń dla potrzeb bloku operacyjnego w Oddziale Klinicznym Kliniki Pulmonologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Skawińskiej 8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Kraków: Roboty dodatkowe dla zadania pn.: Aranżacja pomieszczeń dla potrzeb bloku operacyjnego w Oddziale Klinicznym Kliniki Pulmonologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Skawińskiej 8
Numer ogłoszenia: 375460 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350800 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe dla zadania pn.: Aranżacja pomieszczeń dla potrzeb bloku operacyjnego w Oddziale Klinicznym Kliniki Pulmonologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Skawińskiej 8.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe dla zadania pn.: Aranżacja pomieszczeń dla potrzeb bloku operacyjnego w Oddziale Klinicznym Kliniki Pulmonologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Skawińskiej 8. Zakres robót: a) Szpachlowania płytek ceramicznych zaprawą klejową; b) Wykonanie gładzi gipsowych na płytkach ceramicznych; c) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylowej; d) Rozebranie wykładziny z płytek; e) Skucie nierówności betonu; f) Wykonanie obudowy instalacji wodno-kanalizacyjnej; g) Osadzenie listew wykończeniowych; h) Naprawa pęknięć posadzki i wzmocnienie podłoża.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa EL-DOR Jacek Pohorelsky, ul. Sewera 2a, 30-134 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29056,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33700,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt. 5b Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Brak możliwości rozpoznania pełnego zakresu prac w zamówieniu podstawowym wynika z następujących okoliczności i faktów: 1. Po zdemontowaniu osprzętu i urządzeń medycznych okazało się, że znaczna część glazury ściennej jest uszkodzona (pęknięcia, ubicia, ślady po nawierceniu). Zachodzi konieczność wymiany płytek w ilości 25 m2 (w pomieszczeniach myjni dla lekarzy, myjka narzędzi, pokój socjalny). 2. W trakcie demontażu stropu podwieszonego stwierdzono, że znajdująca się nad nim zużyta podsiębitka jest nieszczelna a znajdująca się nad nią zasypka stropowa przedostaje się niżej. Zachodzi konieczność zabezpieczenia podsufitki folią PE paroizolacyjną o grubości 0,2 mm. Dotyczy to pomieszczeń operacyjnych oraz sali wybudzeniowej, tj. ok. 50 m2. 3. Po zerwaniu starej wykładziny okazało się że zachodzi konieczność wykonania reperacji licznych pęknięć posadzki oraz uzupełnienia ubytków zaprawą szybkotwardniejącą CM-33. 4. W związku ze zmianą typu urządzenia (myjka-dezynfektor) zachodzi konieczność wykonania zamurowania istniejących otworów oraz wykonania nowego podłączenia urządzeń. 5. Po zdemontowaniu osprzętu i urządzeń medycznych w pomieszczeniu sali wybudzeniowej okazało się, że istniejąca glazura posiada podobne uszkodzenia jak w pkt. 1. W związku z powyższym zachodzi konieczność przeszpachlowania jej i wykonania gładzi na powierzchni ok 68 m2. Biorąc pod uwagę powyższe uzasadnienie prawne i faktyczne udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.