eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty dodatkowe dla zadania pn.Aranżacja pomieszczeń dla potrzeb bloku operacyjnego w Oddziale Klinicznym Kliniki Pulmonologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Skawińskiej 8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Kraków: Roboty dodatkowe dla zadania pn.: Aranżacja pomieszczeń dla potrzeb bloku operacyjnego w Oddziale Klinicznym Kliniki Pulmonologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Skawińskiej 8.
Numer ogłoszenia: 350800 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20 , strona internetowa www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe dla zadania pn.: Aranżacja pomieszczeń dla potrzeb bloku operacyjnego w Oddziale Klinicznym Kliniki Pulmonologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Skawińskiej 8..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe dla zadania pn.: Aranżacja pomieszczeń dla potrzeb bloku operacyjnego w Oddziale Klinicznym Kliniki Pulmonologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Skawińskiej 8. Zakres robót: a) Szpachlowania płytek ceramicznych zaprawą klejową; b) Wykonanie gładzi gipsowych na płytkach ceramicznych; c) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylowej; d) Rozebranie wykładziny z płytek; e) Skucie nierówności betonu; f) Wykonanie obudowy instalacji wodno-kanalizacyjnej; g) Osadzenie listew wykończeniowych; h) Naprawa pęknięć posadzki i wzmocnienie podłoża..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt. 5b Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Brak możliwości rozpoznania pełnego zakresu prac w zamówieniu podstawowym wynika z następujących okoliczności i faktów: 1. Po zdemontowaniu osprzętu i urządzeń medycznych okazało się, że znaczna część glazury ściennej jest uszkodzona (pęknięcia, ubicia, ślady po nawierceniu). Zachodzi konieczność wymiany płytek w ilości 25 m2 (w pomieszczeniach myjni dla lekarzy, myjka narzędzi, pokój socjalny). 2. W trakcie demontażu stropu podwieszonego stwierdzono, że znajdująca się nad nim zużyta podsiębitka jest nieszczelna a znajdująca się nad nią zasypka stropowa przedostaje się niżej. Zachodzi konieczność zabezpieczenia podsufitki folią PE paroizolacyjną o grubości 0,2 mm. Dotyczy to pomieszczeń operacyjnych oraz sali wybudzeniowej, tj. ok. 50 m2. 3. Po zerwaniu starej wykładziny okazało się że zachodzi konieczność wykonania reperacji licznych pęknięć posadzki oraz uzupełnienia ubytków zaprawą szybkotwardniejącą CM-33. 4. W związku ze zmianą typu urządzenia (myjka-dezynfektor) zachodzi konieczność wykonania zamurowania istniejących otworów oraz wykonania nowego podłączenia urządzeń. 5. Po zdemontowaniu osprzętu i urządzeń medycznych w pomieszczeniu sali wybudzeniowej okazało się, że istniejąca glazura posiada podobne uszkodzenia jak w pkt. 1. W związku z powyższym zachodzi konieczność przeszpachlowania jej i wykonania gładzi na powierzchni ok 68 m2. Biorąc pod uwagę powyższe uzasadnienie prawne i faktyczne udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Firma Usługowo-Handlowa EL-DOR Jacek Pohorelsky, ul. Sewera 2a, 30-134 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.