eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › ZIMOWE UTRZYMANIE PASÓW DROGOWYCH DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE W SEZONIE 2013/2014

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-09-14

Pabianice: ZIMOWE UTRZYMANIE PASÓW DROGOWYCH DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE W SEZONIE 2013/2014
Numer ogłoszenia: 373700 - 2013; data zamieszczenia: 14.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach , ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE PASÓW DROGOWYCH DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE W SEZONIE 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są wymagania techniczne dla usług i prac w ramach zimowego utrzymania pasów drogowych dróg gminnych, jezdni, placów, chodników będących w zarządzie Prezydenta Miasta Pabianic prowadzonych przez Wykonawcę dysponującego własnym i/lub oddanym do dyspozycji sprzętem do zwalczania śliskości zimowej w okresie od 15.10.2013 roku do15.04.2014 roku. 2. Działania podejmowane przez Wykonawcę w zakresie zimowego utrzymania dróg winny zapewnić przejezdność oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu pieszego wywołanych zjawiskami w postaci opadów śniegu, śniegu z deszczem, marznącej mżawki lub śliskości zimowej. 3. Do zimowego utrzymania dróg zalicza się następujące czynności: a) Usuwanie śniegu z jezdni, chodnika oraz innych elementów pasa drogowego tj. zatoki autobusowe, ścieżki pieszo - rowerowe, pętle (krańcówki autobusowe), przystanki komunikacji miejskiej, dojścia do przejść dla pieszych. b) Zapobieganie powstawaniu i zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie materiałów: sól drogowa, piasek, solanka. c) Wyjazdy interwencyjne na wezwania straży pożarnej, policji, straży miejskiej, ZWiK w związku z zaistniałymi wypadkami bądź awariami. 4. Miasto Pabianice (przedmiot zamówienia) podzielono na trzy rejony (części - zadania) według załączonych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykazów jezdni (przyjęto średnią szerokość jezdni 5 m), pętli (krańcówek autobusowych), zatok autobusowych, przystanków komunikacji miejskiej, placów, chodników, przejść dla pieszych osobno dla każdego zadania: 1) część (zadanie) 1 - wykaz jezdni, pętli (krańcówek autobusowych), zatok autobusowych, przystanków komunikacji miejskiej, placów, chodników, przejść dla pieszych - został opisany w załączniku nr 1 do siwz 2) część (zadanie) 2 - wykaz jezdni, pętli (krańcówek autobusowych), zatok autobusowych, przystanków komunikacji miejskiej, placów, chodników, przejść dla pieszych - został opisany w załączniku nr 2 do siwz 3) część (zadanie) 3 - wykaz jezdni, pętli (krańcówek autobusowych), zatok autobusowych, przystanków komunikacji miejskiej, placów, chodników, przejść dla pieszych - został opisany w załączniku nr 3 do siwz 5. Zimowe utrzymanie obejmuje wszelkie czynności związane ze zmniejszeniem zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak: opady śniegu, śliskość zimowa. 6. Zimowe utrzymanie obejmuje: a). zwalczanie skutków zimy na chodnikach, przystankach komunikacji miejskiej, przejściach dla pieszych w standardzie II. - opis wymagań został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b). zwalczanie skutków zimy na ulicach gminnych o nawierzchni utwardzonej (asfaltowe) w standardzie III - opis wymagań został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c). zwalczanie skutków zimy na ulicach gminnych o nawierzchni nieutwardzonej (gruntowe, tłuczniowe, destrukt, żużlowe) w standardzie IV - opis wymagań został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. W ramach akcji obowiązywać będą następujące zasady: a) akcję należy podjąć nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili telefonicznego przekazania komunikatu o potrzebie wyjazdu sprzętu. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia we wskazanym wyżej czasie. Przez przystąpienie do akcji należy rozumieć faktyczne stawienie się Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu prawidłowego wykonania usługi, b) usuwanie śniegu oraz usuwanie śliskości jezdni powinno być zgodne z przyjętymi standardami zimowego utrzymania, usuwanie śniegu należy prowadzić po zakończeniu opadu a w przypadku intensywnego opadu również w jego trakcie, c) zapobieganie i zwalczanie śliskości zimowej winno odbywać się na całej szerokości jezdni (od krawężnika do krawężnika) łącznie z: - wyłączeniowymi i włączeniowymi pasami ruchu, - lewoskrętami, - zatokami autobusowymi, powierzchniami wyłączonymi z ruchu (martwe pola) - całymi powierzchniami skrzyżowań dróg, - wydzielonymi powierzchniami przeznaczonymi dla ruchu tramwajów, - pętlami autobusowymi - szczególnie dokładnie należy prowadzić pługowanie przy krawężnikach w sąsiedztwie wpustów ulicznych, d) odśnieżanie chodników wraz z usuwaniem śliskości winno obejmować ich powierzchnie podane w załączniku nr 3 (przyjęto 1,5 m szerokości chodnika do odśnieżania i usuwania śliskości o nawierzchni utwardzonej) oraz (1m szerokości chodnika do odśnieżania i usuwania śliskości o nawierzchni gruntowej), odśnieżanie dachów wiat przystankowych ( przyjęto: 3 szt. o pow. 8 m2), ( przyjęto: 83 szt. o pow. 18 m2), odśnieżanie dachów wiat przystankowych powinno odbywać się z zachowaniem szczególnej ostrożności ze względu na pokrycie ich płytami poliwęglanowymi. e) czynności związane z realizacją usług w ramach poszczególnych zadań muszą być wykonywane równolegle, f) decyzję o uruchomieniu akcji zimowej podejmuje każdorazowo dyspozytor akcji działający z ramienia Zamawiającego (funkcję dyspozytora pełni pracownik Zarządu Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach tel. 42 215 - 97 - 72, fax 42 215 - 95 - 37, tel. kom. 509 857 919, adres e-mail: zdizm@rubikon.pl) powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, g) zakończenie wypełnienia zadań ustalonych z dyspozytorem Wykonawca każdorazowo zgłasza Zamawiającemu telefonicznie i jest ono gotowością Wykonawcy do dokonania przez Zamawiającego odbioru wykonanych usług. Wyniki kontroli zostaną przekazane Wykonawcy niezwłocznie. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości Wykonawca powinien maksymalnie w ciągu 4 godzin od godziny powzięcia informacji dokonać usunięcia nieprawidłowości. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zestawienia wyjazdów wykonanych w ciągu poprzedniego tygodnia w każdy poniedziałek do godz. 12:00 na załączonym druku (załącznik nr 5) h) zgłoszenie się do pracy bez wezwania dyspozytora nie będzie opłacone przez Zamawiającego, i) dyspozytor każdorazowo określa zakres i szczegółową lokalizację prac, odnotowując to w dzienniku akcji zimowej, która rozpoczyna się z chwilą zgłoszenia gotowości do dyspozytora, j) zgłoszenie gotowości do akcji obejmuje podanie przez Wykonawcę dokładnie miejsca i czasu rozpoczęcia akcji, k) nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb (warunków atmosferycznych), l) świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i godziny w ciągu całej doby, ł) wezwanie może nastąpić każdorazowo na telefon w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach i potrzeb kierującego akcją zimową, m) zrealizowanie prac t.j. pługowanie ulic, chodników, dojść do przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej musi nastąpić w czasie określonym w standardach zimowego utrzymania, n) Wykonawca zapewnia specjalne numery telefonów przeznaczone tylko do obsługi zadań związanych z wykonaniem akcji zimowej: jeden stacjonarny (tel. + fax) i jeden komórkowy oraz e-mail, o) Wykonawca zapewnia wyposażenie pojazdów biorących bezpośredni udział w akcji zimowej w system nawigacji satelitarnej GPS z podaniem Zamawiającemu hasła i loginu, tak aby mógł on na bieżąco śledzić oraz rejestrować prowadzenie akcji, p) Wykonawca przejmie na siebie pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa prowadzenia akcji zgodnie z przyjętymi standardami, za jakość stosowanych materiałów oraz stosowane przez siebie metody organizacyjno - techniczne, r) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i straty w usługach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi, s) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych, w przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkody w pełnej wysokości, t) w ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek sprzętu materiałami przeznaczonymi do zapobiegania i zwalczania skutków zimy, u) Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy na obszar objęty zimowym utrzymaniem, w) w przypadku konieczności wywozu śniegu zamawiający wskaże miejsce składowania na terenie miasta Pabianic, z) o każdych problemach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego. ż) Wykonawca musi posiadać bazę na której będzie pełnił dyżury całodobowe oraz zgromadzi materiał i sprzęt na terenie Gminy Pabianice w promieniu 10 km licząc od siedziby Prezydenta Miasta Pabianic ul. Zamkowa 16. ź) przystanki komunikacji miejskiej muszą być odśnieżone i posypane na długości 15 mb wzdłuż przystanku na całej szerokości chodnika przyjmując za punkt centralny słupek przystankowy lub środek wiaty przystankowej, 8. Uwagi realizacyjne: a). Zamawiający przed podpisaniem umowy sprawdzi i dokona akceptacji deklarowanego przez Wykonawcę na etapie składani ofert sprzętu (ilość, sprawność, numery rejestracyjne oraz numery fabryczne) zgodnie ze stanem faktycznym. b). W przypadku awarii Wykonawca na swój koszt przeprowadza niezbędne remonty sprzętu biorącego udział w akcji zimowej. c). Pojazdy biorące udział w akcji zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawcze sygnały świetlne, błyskowe koloru pomarańczowego. d). Tam gdzie nie jest możliwe wykorzystanie sprzętu mechanicznego Wykonawca musi wykonać usługę ręcznie, a w związku z tym musi on dysponować niezbędną ilością pracowników do realizacji usługi. e). W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien zabezpieczyć n/w materiał w następujących ilościach w podziale na części (zadania): - część (zadanie) 1: piasek do posypywania chodników, przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej - 30 Mg, mieszanka solno - piaskowa 50% - 250 Mg, sól 100 % - 100 Mg - część (zadanie) 2: - piasek do posypywania chodników, przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej - 30 Mg, mieszanka solno - piaskowa 50% - 250 Mg, sól 100 % - 100 Mg - część (zadanie) 3: piasek do posypywania chodników, przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej - 30 Mg, mieszanka solno - piaskowa 50% - 250 Mg, sól 100 % - 100 Mg 9. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), b). podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru usługi częściowy lub końcowy, c). każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury na koniec każdego miesiąca realizacji zamówienia (jedna faktura w miesiącu kalendarzowym). d). podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowo - ilościowe powykonawcze, obliczone jako iloczyn wykonanej usługi i ceny jednostkowej usługi, podanej przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 10. Główny kody CPV: 90.62.00.00-9 Dodatkowe kody CPV: 90.61.10.00-3, 90.63.00.00-2 Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego usługą, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, co zawarte w zamówieniu podstawowym

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.61.10.00-3, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz dysponowanie doświadczeniem zawodowym w zakresie zrealizowanych minimum 2 podobnych zamówień o wartości brutto każdego z nich nie mniejszej niż 100.000,00 zł (niezależnie na jaki zakres składana jest oferta), pod pojęciem podobnych zamówień Zamawiający rozumie zrealizowanie usługi obejmującej zimowe utrzymanie nawierzchni utwardzonych (takich jak pasów drogowych, jezdni, placów, chodników) - zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie i dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz dysponowanie n/w sprzętem i urządzeniami (osobno dla każdej z części (zadania) przedmiotu zamówienia): a) część (zadanie) 1: - pługosolarka - szt. 2 - ładowarka lub koparko - ładowarka do załadunku piasku lub mieszanki solno - piaskowej - szt. 1 - koparko - spycharką - szt. 2 - samochód ciężarowy do wywozu śniegu o ładowności min. 20 Ton - szt. 2 - nośnik z pługiem o zmiennej geometrii o szer. min. 1,5 m i posypywarką o pojemności min. 0, 5 Mg do utrzymania chodników - szt. 1 - wytwornicą solanki o wydajności wytwarzania solanki o stężeniu 30% nie mniejszej niż - 800 l/h lub podpisaną umowę na dostawę solanki - szt. 1 b) część (zadanie) 2: - pługosolarka - szt. 2 - ładowarka lub koparko- ładowarka do załadunku piasku lub mieszanki solno - piaskowej - szt. 1 - koparko - spycharka - szt. 1 - samochód ciężarowy do wywozu śniegu o ładowności min. 20 Ton - szt. 2 - nośnik z pługiem o zmiennej geometrii o szer. min. 1,5 m i posypywarką o pojemności min. 0, 5 Mg do utrzymania chodników - szt. 2 - wytwornicą solanki o wydajności wytwarzania solanki o stężeniu 30% nie mniejszej niż - 800 l/h lub podpisaną umowę na dostawę solanki - szt. 1 c) część (zadanie) 3: - pługosolarka - szt. 2 - ładowarka lub koparko - ładowarka do załadunku piasku lub mieszanki solno - piaskowej - szt. 1 - koparko - spycharka - szt. 1 - samochód ciężarowy do wywozu śniegu o ładowności min. 20 Ton - szt. 2 - nośnik z pługiem o zmiennej geometrii o szer. min. 1,5 m i posypywarką o pojemności min. 0, 5 Mg do utrzymania chodników - szt. 2 - wytwornicą solanki o wydajności wytwarzania solanki o stężeniu 30% nie mniejszej niż - 800 l/h lub podpisaną umowę na dostawę solanki, Zamawiający nie dopuszcza możliwości posługiwania się tego samego rodzaju sprzętem (urządzeniami) dla większej niż jedna część przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie i dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zrealizowanie min. 2 usług obejmujących zimowe utrzymanie nawierzchni utwardzonych (takich jak pasów drogowych, jezdni, placów, chodników) o wartości brutto każdego z nich nie mniejszej niż 100.000,00 zł (niezależnie na jaki zakres składana jest oferta). Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwagi: - Dopuszcza się, aby Wykonawca w miejsce poświadczeń i oświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego), zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). - W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wskazane w wykazie (wzór w siwz) usługi zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz cenowy (wzór w SIWZ). b) formularz oferty (wzór w SIWZ). c) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Warzywna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Pabianice, ul. Warzywna 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część (zadanie) 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są wymagania techniczne dla usług i prac w ramach zimowego utrzymania pasów drogowych dróg gminnych, jezdni, placów, chodników będących w zarządzie Prezydenta Miasta Pabianic prowadzonych przez Wykonawcę dysponującego własnym i/lub oddanym do dyspozycji sprzętem do zwalczania śliskości zimowej w okresie od 15.10.2013 roku do15.04.2014 roku. 2. Część (zadanie) 1 - wykaz jezdni, pętli (krańcówek autobusowych), zatok autobusowych, przystanków komunikacji miejskiej, placów, chodników, przejść dla pieszych - został opisany w załączniku nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.61.10.00-3, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część (zadanie) 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są wymagania techniczne dla usług i prac w ramach zimowego utrzymania pasów drogowych dróg gminnych, jezdni, placów, chodników będących w zarządzie Prezydenta Miasta Pabianic prowadzonych przez Wykonawcę dysponującego własnym i/lub oddanym do dyspozycji sprzętem do zwalczania śliskości zimowej w okresie od 15.10.2013 roku do15.04.2014 roku. 2. Część (zadanie) 2 - wykaz jezdni, pętli (krańcówek autobusowych), zatok autobusowych, przystanków komunikacji miejskiej, placów, chodników, przejść dla pieszych - został opisany w załączniku nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.61.10.00-3, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część (zadanie) 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są wymagania techniczne dla usług i prac w ramach zimowego utrzymania pasów drogowych dróg gminnych, jezdni, placów, chodników będących w zarządzie Prezydenta Miasta Pabianic prowadzonych przez Wykonawcę dysponującego własnym i/lub oddanym do dyspozycji sprzętem do zwalczania śliskości zimowej w okresie od 15.10.2013 roku do15.04.2014 roku. 2. Część (zadanie) 3 - wykaz jezdni, pętli (krańcówek autobusowych), zatok autobusowych, przystanków komunikacji miejskiej, placów, chodników, przejść dla pieszych - został opisany w załączniku nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.61.10.00-3, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.