eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › PRACE ADAPTACYJNO - MODERNIZACYJNE PAŁACU W KOŚCIELCU NA SIEDZIBĘ ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-14

Koło: PRACE ADAPTACYJNO - MODERNIZACYJNE PAŁACU W KOŚCIELCU NA SIEDZIBĘ ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE
Numer ogłoszenia: 373692 - 2013; data zamieszczenia: 14.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151879 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych w Kole, ul. Powstańców Wielkopolskich 4, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 63 26 22 900, faks 63 26 22 906.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE ADAPTACYJNO - MODERNIZACYJNE PAŁACU W KOŚCIELCU NA SIEDZIBĘ ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie w zakresie konserwacji zabytków oraz roboty budowlane - prace modernizacyjno-adaptacyjne zabytkowych - pochodzących z XIX wieku - obiektów. Budynki wchodzące w skład Zespołu Pałacowo - Parkowego w Kościelcu (województwo wielkopolskie). Zespół składa się z położonego w parku, pałacu (budynek główny wraz z bocznym skrzydłem galerii o powierzchni 1.179,2 m2 i kubaturze 10.138 m3) oraz budynku gospodarczego o powierzchni 220,3 m2 i kubaturze 1.119,4 m3. Pałac wzniesiony w latach 1880 - 1889 w stylu eklektycznym na fundamentach XV wiecznej budowli na zlecenie Aleksandra Kreutza. Budynek usytuowany na skarpie, nad rzeką Kiełbaską. Od północy i wschodu otoczony parkiem. Do pałacu prowadzi brama wjazdowa prostopadła do elewacji frontowej. Pałac posadowiony na planie zbliżonym do prostokąta, z prostopadłym prostokątnym, półkoliście zakończonym skrzydłem od północy, półkolistym ryzalitem od południa. Każda z elewacji została potraktowana odmiennie: elewacja zachodnia frontowa ma charakter renesansowo-manierystyczny, elewacja południowa z ryzalitem wieży - rozwiązania barokowe, elewacja północna - klasycystyczna, zaś elewacja wschodnia zwrócona ku parkowi stosuje formy wilii renesansowej. Elewacja frontowa dwukondygnacyjna, dziewięcioosiowa, z boniowanym parterem przeprutym półkoliście zakończonymi oknami i piętrem z prostokątnymi otworami okiennymi ujętymi w obramienia architektoniczne. Wymieniony obiekt jest adaptowany na siedzibę Zespołu Szkół Plastycznych w Kole, czyli na potrzeby administracyjno-gospodarcze szkoły. Budynek pałacowy, ze względu na wcześniejsze zaniedbania, wymaga przeprowadzenia kompleksowych działań konserwatorskich w zakresie konserwacji elewacji zewnętrznej, jak również wewnątrz budynku (konserwacja fresków i malowideł, odrestaurowanie stolarki drzwiowej i ozdobnych schodów głównej klatki schodowej, odrestaurowanie posadzek i parkietów). Ponadto przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych modernizacyjno-adaptacyjnych zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz zabytkowego budynku pałacowego. 2. Zakres prac remontowych i konserwatorskich: 2.1. Roboty przygotowawcze placu budowy. 2.2. Wykonanie prac zabezpieczających przy budynku na czas budowy, tj. budowa balustrad, umieszczenie napisów ostrzegawczych, itp. 2.3. Roboty rozbiórkowe, wyburzenia. 2.4. Roboty związane z remontem tarasów. 2.5. Usunięcie istniejących posadzek i podług na gruncie. 2.6. Wykonanie nowych posadzek. 2.7. Wzmacnianie słabych tynków pierwotnych preparatami krzemianowymi. 2.8. Wypełnienie pęknięć tynku preparatami mineralnymi. 2.9. Usunięcie wtórnych tynków i łat cementowych. 2.10. Odsalanie miejscowe tynków. 2.11. Oczyszczanie tynków z warstw wtórnych. 2.12. Zastosowanie tynków renowacyjnych. 2.13. Uporządkowanie stolarki okiennej (ujednolicenie wyglądu, podziałów i detalu wtórnych okien z pierwotnymi). 2.14. Oczyszczanie i wzmacnianie stolarki okiennej i drzwiowej. 2.15. Oczyszczanie rzeźb i detalu architektonicznego z wtórnych warstw i porostów. 2.16. Miejscowe wzmacnianie rzeźb wykonanych ze sztucznego kamienia preparatami krzemianowymi. 2.17. Oczyszczanie miejscowe metalowych konstrukcji rzeźb oraz detalu architektonicznego z nawarstwień malarskich, mineralnych, organicznych oraz korozyjnych. 2.18. Oczyszczanie partii przyziemia, schodów, rzeźb z porostów. 2.19. Wzmacnianie i uzupełnianie partii schodów i tarasów. 2.20. Dezynfekcja w miejscach występowania ataku biologicznego na elementach budynku. 2.21. Oczyszczanie i dezynfekcja i dezynsekcja drewnianej stolarki okien i drzwi. 2.22. Wzmocnienie, reperacje podłoża drewnianych elementów stolarskich. 2.23. Uzupełnianie ubytków zapraw tynkarskich. 2.24. Uzupełnianie ubytków zapraw sztukatorskich (detale architektoniczne wykonane z zapraw murarskich). 2.25. Sklejanie luźnych fragmentów, rekonstrukcje brakujących elementów oraz uzupełnianie ubytków zaprawy cementowej rzeźb znajdujących się w obrębie architektury w technice mineralnej zbliżonej do oryginału według załączonych badań. 2.26. Wzmacnianie i reperacje elementów stolarki okiennej i drzwiowej. 2.27. Gruntowanie i malowanie elewacji budynku. 2.28. Hydrofobizacja i scalanie ubytków rzeźb architektonicznych oraz detalu wykonanego z kamienia sztucznego. 2.29. Wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych i warstw wykończeniowych na elementach metalowych. 2.30. Nałożenie warstwy ochronno-dekoracyjnej na podłoże stolarki okiennej i częściowo drzwiowej. 2.31. Dokończenie prac przy instalacjach (C.O., elektryczna). 2.32. Oczyszczanie z przemalowań sufitów i ścian (uzupełnienie dekoracji sztukatorskiej - listwy, gzymsy, detale). 2.33. Dezynsekcja lokalna zaatakowanego drewna. 2.34. Lokalne wzmocnienie strukturalne drewna. 2.35. Uzupełnianie ubytków podłoża oraz warstw podkładowych. 2.36. Uzupełnianie ubytków warstw malarskich i złoceń. 2.37. Wykonanie podłóg (pierwotne parkiety połączone z nową podłogą spełniającą wymogi mechaniczne i estetyczne nowych funkcji użytkowych będące w zgodności z kolorystyką i dekoracją ścian). 2.38. Konserwacja wieży. 2.39. Montaż instalacji wewnętrznych. 2.40. Ułożenie płytek ceramicznych ściennych. 2.41. Montaż urządzeń. 2.42. Montaż osprzętu elektrycznego. 2.43. Montaż urządzeń sanitarnych. 2.44. Uporządkowanie placu budowy. 2.45. Wykonanie dokumentacji powykonawczej (w tym dokumentacji konserwatorskiej): w wersji papierowej - 4 egzemplarze. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac będących przedmiotem umowy z należytą starannością, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym dokumentacją projektową i techniczną, programem prac konserwatorskich autorstwa Katarzyny Wantuch - Jarkiewicz z dnia 18 listopada 2011 roku, stanowiącymi integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z aktualnym w czasie wykonania przedmiotu zamówienia poziomem wiedzy technicznej i organizacyjnej oraz obowiązującymi na terenie Polski normami i przepisami prawa. 4. Prace będą prowadzone w oparciu o prawomocne decyzje administracyjne: 1) pozwolenie na budowę nr 672/2009 z dn. 15.12.2009 r. wraz z decyzją nr 409-2012 z dn. 27.07.2012 r.; 2) pozwolenie na budowę nr 399.2012 z dn. 24.07.2012 r.; 3) postanowienie konserwatorskie nr 312/2013 z dn. 13.06.2013 r. 5. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a. Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Kościelec, ul. Długa 1. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 8. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do dnia 15.12.2013 roku. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, bez których nie możliwe jest przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 10. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na miesiąc kalendarzowy do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 12. Główny kody CPV: 45.21.23.53-5 - roboty budowlane w zakresie pałaców Dodatkowy kod CPV: 45.45.31.00-8 - roboty renowacyjne Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.53-5, 45.45.31.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ORLIKON Spółka z o. o., ul. Za Groblą 1, 61-860 Poznań, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6006237,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5035833,59

  • Oferta z najniższą ceną: 5035833,59 / Oferta z najwyższą ceną: 5035833,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.