Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-01
Tarnów Opolski: Przetarg nieograniczony na instalację kolektorów słonecznych do przygotowania ciepłej wody użytkowej w pomieszczeniach istniejącego budynku Domu Dziecka w Tarnowie Opolskim - zakończenie realizacji inwestycji w ramach projektu z zakresu ochrony powietrza, odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego na lata 2007- 2013
Numer ogłoszenia: 373272 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka im. Janusza Korczaka , ul. Korczaka 1, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 0 77 46 44 112, faks 0 77 46 44 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ddtarnowopolski.biuletyn.info.pl lub www.domdziecka.tarnowopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na instalację kolektorów słonecznych do przygotowania ciepłej wody użytkowej w pomieszczeniach istniejącego budynku Domu Dziecka w Tarnowie Opolskim - zakończenie realizacji inwestycji w ramach projektu z zakresu ochrony powietrza, odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego na lata 2007- 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja kolektorów słonecznych do przygotowania ciepłej wody użytkowej w pomieszczeniach istniejącego budynku Domu Dziecka w Tarnowie Opolskim - zakończenie realizacji inwestycji i uruchomienie instalacji: a) sprawdzenie zamontowanych 14 kolektorów 22 rurowych na dwóch połaciach dachu, b) sprawdzenie szczelności układu rur miedzianych o średnicy zewnętrznej 22 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach - połącznie do kolektorów, c) sprawdzenie szczelności układu rur miedzianych o średnicy zewnętrznej 28 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach - połącznie do kolektorów, d) wykonanie Prób szczelności instalacji c.o. z rur miedzianych, e) wykonanie instalacji w pomieszczeniu kotłowni z rur miedzianych o śr. 22mm oraz śr. 35mm wraz z otulinami grub.13 mm typu K-flex ST celem podłączenia instalacji przegrzewu zbiorników c.w.u. oraz instalacji zaworu mieszającego antyoparzeniowego (materiał + robocizna), f) wypełnienie instalacji solarnej płynem do kolektorów próżniowych - 1 kpl, g) wykonanie zabudowa układu regulacji - regulator MR65 Solar 2k - 1 ukł. (materiał + robocizna), h) zabudowa wraz z podłączeniem zaworu trójdrogowego trójdrożnego dn 25 z siłownikiem wraz z układem sterującym wg wskazań karty technicznej regulatora MR65 Solar 2k (mat. + robocizna), i) zabudowa naczynia wzbiorczego instalacji c.w.u. o poj. 100 l typu Reflex SU-R - szt. 1, wraz z kompletem złączek przyłączeniowych, (materiał + robocizna), j) wykonanie podłączenia zasobnika BMK /bufor/ c. w. u. poj.1000 l z izolacją kpl.-1, k) wykonanie podejścia do pompy cyrkulacyjnej - śr. zew. rury 28 mm - kpl. 1, l) montaż pompy cyrkulacyjna + sterownik kpl. 1, m) podłączenie i uruchomienie grupy pompowej - 1 kpl, n) montaż zaworów kulowych i zwrotnych w instalacji wodociągowej z rur miedzianych o śr. nominalnej 20 - 35 mm - kpl. 1, o) zabudowa pompy cyrkulacyjnej wraz z sterownikiem wielokanałowym do przegrzewu ciepłej wody użytkowej 1 kpl. (mat. + robocizna) - dodatkowe wykonanie instalacji przegrzewu ciepłej wody użytkowej, p) wykonanie koniecznych prób szczelności instalacji c.w.u., q) wykonanie innych prac koniecznych do: zakończenia zabudowy instalacji zgodnie z sztuką budowlaną, uruchomienia i bezusterkowej pracy instalacji oraz oddania instalacji do użytkowania. Z uwagi na fakt, że przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dokończenie realizacji inwestycji, wskazane jest, aby oferent przed złożeniem oferty zapoznał się na miejscu z warunkami wykonywania prac, zakresem prac dotychczas wykonanych i dokonać pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia. Po zakończeniu prac kierownik robót zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej wykonanych prac (wykonanie schematu hydraulicznego powykonawczego)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, w tym uprawnienia do wykonywania robót budowlanych, wynikające z wpisów do właściwego rejestru - oceny spełniania warunku zamawiający dokona sprawdzając uprawnienia budowlane
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze- oceny spełniania warunku zamawiający dokona sprawdzając doświadczenie Wykonawcy poparte załączonymi dokumentami to znaczy: protokołami odbiorów końcowych wykonanych robót budowlanych lub referencjami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia - oceny spełniania warunku Zamawiający dokona sprawdzając, czy Oferent przedstawił wykaz osób, w tym kierownika budowy i załączył dokumenty potwierdzające posiadanie przez niego uprawnień do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta 2. Projekt umowy- zaakceptowany (podpisany) przez osobę uprawnioną do podpisywania umów z zakresu prawa zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domdziecka.tarnowopolski.pl lub http://ddtarnowopolski.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka im. J. Korczaka w Tarnowie Opolskim, ul. Korczaka 1, 46-050 Tarnów Opolski od pon-pt w godz. od 7,30 do 15,30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 11:30, miejsce: Dom Dziecka im. J. Korczaka w Tarnowie Opolskim, ul. Korczaka 1, 46-050 Tarnów Opolski od pon-pt w godz. od 7,30 do 15,30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ograniczenie niskiej emisji w jednostkach organizacyjnych Powiatu Opolskiego Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Inwestujemy w Twoją przyszłość..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
- Budowa infrastruktury społecznej w Gminie Bielany
- Przebudowa zaplecza kuchennego w istniejącym budynku zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Polnej w Lutyni
- Wykonanie prac remontowych w domu studenckim Dodek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Langiewicza 8.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.