eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Remont elewacji i zabezpieczenia przeciwwilgociowego ścian budynku Dyrekcji i budynku Krwiodawstwa oraz remont ogrodzenia pomiędzy przedmiotowymi budynkami zlokalizowanymi na terenie Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-28

Knurów: Remont elewacji i zabezpieczenia przeciwwilgociowego ścian budynku Dyrekcji i budynku Krwiodawstwa oraz remont ogrodzenia pomiędzy przedmiotowymi budynkami zlokalizowanymi na terenie Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8
Numer ogłoszenia: 373179 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323245 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, faks 032 2352442.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i zabezpieczenia przeciwwilgociowego ścian budynku Dyrekcji i budynku Krwiodawstwa oraz remont ogrodzenia pomiędzy przedmiotowymi budynkami zlokalizowanymi na terenie Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont elewacji i zabezpieczenia przeciwwilgociowego ścian budynku Dyrekcji i budynku Krwiodawstwa oraz remont ogrodzenia pomiędzy przedmiotowymi budynkami zlokalizowanymi na terenie Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8 przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało zawarte w dokumentacji projektowej, którą stanowią: I.Projekt wykonawczy - Załącznik Nr 9, branża: a.Architektoniczno-budowlana, b.Przyłącza kanalizacji deszczowej i drenaż opaskowy II.Przedmiar robót - Załącznik Nr 10, branża: a.Termomodernizacja budynku krwiodawstwa i remont ogrodzenia b.Termomodernizacja budynku dyrekcji c.Termomodernizacja budynku dyrekcji i budynku krwiodawstwa - drenaż i kanalizacja III.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 11: a.Specyfikacja ogólna ST0 b.Specyfikacja budowlana i instalacyjna STB c.ST/Z/1 Kanalizacja Zewnętrzna. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonane przy zachowaniu ciągłości pracy w remontowanych budynkach. Roboty należy realizować z zachowaniem przepisów określających wymagania dla budynków użyteczności publicznej: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) Ustawą Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. (Dz.U. 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.04.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 r., Nr 109, poz. 719) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.) Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych (Dz.U. 2003 r., Nr 47, poz. 401). W celu prawidłowej realizacji zamówienia przed terminem składania ofert Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z terenem i uwarunkowaniami w jakich zamówienie będzie realizowane. Wskazane jest, aby Wykonawcy pisemnie uzgodnili z Zamawiającym termin dokonania wizji lokalnej terenu (budynków przeznaczonych do wykonania robót budowlanych). Zamawiający wymaga min. 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia liczonej od dnia końcowego odbioru robót. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego. Zamówienie będzie rozliczane obmiarowo, tzn. wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn cen jednostkowych wykazanych w kosztorysach ofertowych Wykonawcy i obmiaru faktycznie wykonanych robót potwierdzonego przez inspektora nadzoru w książce obmiarów lub kosztorysach powykonwaczych - tabelach elementów rozliczeniowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 75 dni kalendarzowych licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy. Teren budowy zostanie przekazany najpóźniej 15.03.2010r. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 4 845 000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remont-Ex Firma Prywatna Marek Gajewski, ul. Larysza 11, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 727393,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 538101,82

  • Oferta z najniższą ceną: 515926,48 / Oferta z najwyższą ceną: 876787,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.