eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Remont elewacji i zabezpieczenia przeciwwilgociowego ścian budynku Dyrekcji i budynku Krwiodawstwa oraz remont ogrodzenia pomiędzy przedmiotowymi budynkami zlokalizowanymi na terenie Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Knurów: Remont elewacji i zabezpieczenia przeciwwilgociowego ścian budynku Dyrekcji i budynku Krwiodawstwa oraz remont ogrodzenia pomiędzy przedmiotowymi budynkami zlokalizowanymi na terenie Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8
Numer ogłoszenia: 323245 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, faks 032 2352442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i zabezpieczenia przeciwwilgociowego ścian budynku Dyrekcji i budynku Krwiodawstwa oraz remont ogrodzenia pomiędzy przedmiotowymi budynkami zlokalizowanymi na terenie Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont elewacji i zabezpieczenia przeciwwilgociowego ścian budynku Dyrekcji i budynku Krwiodawstwa oraz remont ogrodzenia pomiędzy przedmiotowymi budynkami zlokalizowanymi na terenie Szpitala w Knurowie przy ul. Niepodległości 8 przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało zawarte w dokumentacji projektowej, którą stanowią: I.Projekt wykonawczy - Załącznik Nr 9, branża: a.Architektoniczno-budowlana, b.Przyłącza kanalizacji deszczowej i drenaż opaskowy II.Przedmiar robót - Załącznik Nr 10, branża: a.Termomodernizacja budynku krwiodawstwa i remont ogrodzenia b.Termomodernizacja budynku dyrekcji c.Termomodernizacja budynku dyrekcji i budynku krwiodawstwa - drenaż i kanalizacja III.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 11: a.Specyfikacja ogólna ST0 b.Specyfikacja budowlana i instalacyjna STB c.ST/Z/1 Kanalizacja Zewnętrzna. Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonane przy zachowaniu ciągłości pracy w remontowanych budynkach. Roboty należy realizować z zachowaniem przepisów określających wymagania dla budynków użyteczności publicznej: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) Ustawą Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. (Dz.U. 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.04.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 r., Nr 109, poz. 719) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.) Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych (Dz.U. 2003 r., Nr 47, poz. 401). W celu prawidłowej realizacji zamówienia przed terminem składania ofert Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z terenem i uwarunkowaniami w jakich zamówienie będzie realizowane. Wskazane jest, aby Wykonawcy pisemnie uzgodnili z Zamawiającym termin dokonania wizji lokalnej terenu (budynków przeznaczonych do wykonania robót budowlanych). Zamawiający wymaga min. 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia liczonej od dnia końcowego odbioru robót. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego. Zamówienie będzie rozliczane obmiarowo, tzn. wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn cen jednostkowych wykazanych w kosztorysach ofertowych Wykonawcy i obmiaru faktycznie wykonanych robót potwierdzonego przez inspektora nadzoru w książce obmiarów lub kosztorysach powykonwaczych - tabelach elementów rozliczeniowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 75 dni kalendarzowych licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy. Teren budowy zostanie przekazany najpóźniej 15.03.2010r. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 4 845 000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Bank ING nr konta 40 1050 1298 1000 0022 1434 2384 begin_of_the_skype_highlighting              0022 1434 2384      end_of_the_skype_highlighting. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć w Kasie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie w budynku administracji, I piętro, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów przed upływem terminu składania ofert tj. przed 30.11.2010r. godz. 10:00, a kopię załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2  ustawy z dnia  9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  Przedsiębiorczości (Dz. U. z  2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z  przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w  odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył  dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8 SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wskazane jest, aby przy wnoszeniu wadium Wykonawca powołał się na nazwę przetargu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a SIWZ tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 - w przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a SIWZ tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 - w przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik oraz dokument o którym mowa w pkt. 8.1 b SIWZ tj. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 4. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy występujący wspólnie) wykaże się, co najmniej wykonaniem dwóch robót budowlanych (w tym co najmniej jednej roboty na termomodernizację) na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00 zł brutto każda - Załącznik nr 4. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 - w przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 - w przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik oraz dokument o którym mowa w pkt. 8.1 c SIWZ tj. Wykaz osób (według Załącznika Nr 5), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca (Wykonawcy występujący wspólnie) do oferty załączy aktualną kopię uprawnień budowlanych w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla: kierownika budowy (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: legitymować się doświadczeniem zawodowym - w okresie ostatnich 5 lat pełnił funkcję kierownika budowy przy budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie lub rozbudowie, co najmniej jednego budynku, odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia, posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie konstrukcji budowlanych, kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - niniejsza osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: posiadać uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)na potwierdzenie tego warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1a tj. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 - w przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik oraz dokument o którym mowa w pkt. 8.1d SIWZ tj. Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem przez Wykonawcę (Wykonawców występujących wspólnie): Opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 600 000 zł. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną użyte materiały posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie - Załącznik nr 8

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a)Formularz ofertowy Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy; b)Kosztorys ofertowy szczegółowy - sporządzony wg załączonych przedmiarów i podpisany; c)Wzór umowy - Załącznik nr 2 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d)Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; e)W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej. f)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (w tym w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, jeżeli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty). g)Dowód wniesienia wadium - (wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć do siedziby Zamawiającego Budynek Administracji, I piętro, Kasa - do dnia otwarcia ofert do godziny otwarcia ofert, natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana dotyczy: - terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy może ulec zmianie tylko w następujących okolicznościach: działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej) mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostaw; wykonanie robót dodatkowych jeżeli wystąpią i będą miały istotny wpływ na zachowanie terminu umowy; wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalą nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. - w osobie kierownika budowy, kierownika robót - wymaga pisemnej zgody drugiej strony - zmiany formy zabezpieczenia na podstawie art. 149 ustawy Pzp - dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia. Zmianie ulegnie wówczas wartość brutto, natomiast wartość netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, pokój nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.