eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie terenów komunalnych na osiedlach mieszkaniowych .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Siedlce: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie terenów komunalnych na osiedlach mieszkaniowych.
Numer ogłoszenia: 37211 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25347 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie terenów komunalnych na osiedlach mieszkaniowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia do przetargu: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie terenów komunalnych na osiedlach mieszkaniowych. Przedmiotem zamówienia jest administrowanie terenami zielonymi komunalnymi na osiedlach mieszkaniowych Miasta Siedlce. Zadania z zakresu konserwacji i bieżącego utrzymania zieleni i terenów komunalnych - na osiedlach mieszkaniowych jest: I. Utrzymanie porządku i czystości. 1. Codzienne opróżnianie śmietniczek na terenach osiedli komunalnych do godziny 900 i sprzątanie wokół nich. 2. Bieżące utrzymanie w czystości oraz pielęgnacja terenów zielonych zgodnie ze sztuką ogrodniczą: a) grabienie, b) koszenie, c) podlewanie, d) odchwaszczanie, e) wywożenie, f) przycinanie krzewów i żywopłotów. 3. Codzienne sprzątanie chodników, ulic osiedlowych i ciągów pieszych wzdłuż budynków oraz terenów utwardzonych na osiedlach komunalnych. 4. Likwidacja miejscowych zapadnięć chodników. Wyrównanie zapadnięć piaskiem i ponowne ułożenie płytek chodnikowych - 200 m2 w okresie obowiązywania umowy. 5. Drobne reperacje dróg osiedlowych, zalanie zaprawą cementową zapadnięć i dziur o pow. do 0,50 m2 w jednym miejscu do 1 % powierzchni drogi. 7. Prostowanie uszkodzonych znaków drogowych i ich odnawianie na drogach osiedlowych objętych administracją. 8. Dokonywanie nasadzeń ubytków żywopłotów - 30 m2 w okresie obowiązywania umowy. 9. Dokonanie obsiewu trawników w miejscach wydeptanych lub zniszczonych w inny sposób - 2000 m2 w okresie obowiązywania umowy. 10. Konieczność wykonania robót określonych w punktach 4 - 8, ich zakres oraz termin, należy uzgodnić z Inspektorem Referatu Mieszkaniowego Wydziału Gospodarki Komunalnej oraz spisać z Jego udziałem protokół odbioru wykonanych robót. Zamawiający otrzymuje protokół w następnym dniu po wykonaniu robót. 11. Na bieżąco usuwanie śniegu, gołoledzi i likwidacja śliskości poprzez posypywanie chodników i ciągów pieszych piaskiem w okresie zimowym. 12. Bieżące czyszczenie osadników deszczowych na osiedlach komunalnych. W okresie do 31 maja każdego roku należy dokonać przeglądu poprawności wykonanych prac z udziałem inspektora Referatu Mieszkaniowego Wydziału Gospodarki Komunalnej. 13. Wymiana raz w roku, w terminie do 30 kwietnia piasku w piaskownicach znajdujących się na terenach komunalnych (wybranie i wywiezienie piasku z piaskownic oraz napełnienie piaskownic czystym piaskiem). Protokolarny odbiór robót należy przeprowadzić z udziałem inspektora Referatu Mieszkaniowego Wydziału Gospodarki Komunalnej. Zamawiający otrzymuje protokół do dnia 5 maja. 14. Na bieżąco naprawa i konserwacja urządzeń placów zabaw oraz innych urządzeń małej architektury na osiedlach komunalnych jak: trzepaki, ławki, śmietniczki, piaskownice (naprawa, uzupełnienie części, desek, smarowanie części metalowych, malowanie itp.). 15. Wiosenny przegląd i naprawę urządzeń placów zabaw oraz innych urządzeń małej architektury w zakresie jak wyżej należy przeprowadzić do 30 kwietnia każdego roku. Protokolarny odbiór wykonanych robót należy przeprowadzić z udziałem inspektora Referatu Mieszkaniowego Wydziału Gospodarki Komunalnej. Zamawiający otrzymuje protokół do dnia 7 maja. 16. Konserwacja 11 lamp oświetleniowych na ulicy Geodetów, przy budynkach Geodetów 22, 24, 26 oraz 34 lamp oświetleniowych w alejce PKP (wymiana żarówek sodowych 150 W, wymiana bezpieczników topikowych na słupach, wymiana uszkodzonych przewodów do lamp). Naprawę lamp dokonywać na bieżąco, nie później niż w ciągu 2 dni od zgłoszenia konieczności naprawy. Wykazy terenów zostały sporządzone wg stanu na dzień 30 listopada 2008 roku. W przypadku zmiany stanu terenów przy budynkach na osiedlach komunalnych na dzień 1 kwietnia 2009 roku, Zamawiający zobowiązuje się do ich uaktualnienia i przekazania Wykonawcy ich aktualnego stanu. Szczegółowy wykaz terenów i zieleni zamieszczony został w tabeli pkt. 2 SIWZ pkt. II..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 762613.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Brzeska 110, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 762613.50
  • Oferta z najniższą ceną: 762613.50 oferta z najwyższą ceną: 762613.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.