eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie terenów komunalnych na osiedlach mieszkaniowych .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Siedlce: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie terenów komunalnych na osiedlach mieszkaniowych .
Numer ogłoszenia: 25347 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie terenów komunalnych na osiedlach mieszkaniowych ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia do przetargu: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie terenów komunalnych na osiedlach mieszkaniowych. Kod CPV 70000000-1 - usługi w zakresie nieruchomości Przedmiotem zamówienia jest administrowanie terenami zielonymi komunalnymi na osiedlach mieszkaniowych Miasta Siedlce. Zadania z zakresu konserwacji i bieżącego utrzymania zieleni i terenów komunalnych - na osiedlach mieszkaniowych jest: I. Utrzymanie porządku i czystości. 1. Codzienne opróżnianie śmietniczek na terenach osiedli komunalnych do godziny 900 i sprzątanie wokół nich. 2. Bieżące utrzymanie w czystości oraz pielęgnacja terenów zielonych zgodnie ze sztuką ogrodniczą: a) grabienie, b) koszenie, c) podlewanie, d) odchwaszczanie, e) wywożenie, f) przycinanie krzewów i żywopłotów. 3. Codzienne sprzątanie chodników, ulic osiedlowych i ciągów pieszych wzdłuż budynków oraz terenów utwardzonych na osiedlach komunalnych. 4. Likwidacja miejscowych zapadnięć chodników. Wyrównanie zapadnięć piaskiem i ponowne ułożenie płytek chodnikowych - 200 m2 w okresie obowiązywania umowy. 5. Drobne reperacje dróg osiedlowych, zalanie zaprawą cementową zapadnięć i dziur o pow. do 0,50 m2 w jednym miejscu do 1 % powierzchni drogi. 6. Prostowanie uszkodzonych znaków drogowych i ich odnawianie na drogach osiedlowych objętych administracją. 7. Dokonywanie nasadzeń ubytków żywopłotów - 30 m2 w okresie obowiązywania umowy. 8. Dokonanie obsiewu trawników w miejscach wydeptanych lub zniszczonych w inny sposób - 2000 m2 w okresie obowiązywania umowy. 9. Konieczność wykonania robót określonych w punktach 4 - 8, ich zakres oraz termin, należy uzgodnić z Inspektorem Referatu Mieszkaniowego Wydziału Gospodarki Komunalnej oraz spisać z Jego udziałem protokół odbioru wykonanych robót. Zamawiający otrzymuje protokół w następnym dniu po wykonaniu robót. 10. Na bieżąco usuwanie śniegu, gołoledzi i likwidacja śliskości poprzez posypywanie chodników i ciągów pieszych piaskiem w okresie zimowym. 11. Bieżące czyszczenie osadników deszczowych na osiedlach komunalnych. W okresie do 31 maja każdego roku należy dokonać przeglądu poprawności wykonanych prac z udziałem inspektora Referatu Mieszkaniowego Wydziału Gospodarki Komunalnej. 12. Wymiana raz w roku, w terminie do 30 kwietnia piasku w piaskownicach znajdujących się na terenach komunalnych (wybranie i wywiezienie piasku z piaskownic oraz napełnienie piaskownic czystym piaskiem). Protokolarny odbiór robót należy przeprowadzić z udziałem inspektora Referatu Mieszkaniowego Wydziału Gospodarki Komunalnej. Zamawiający otrzymuje protokół do dnia 5 maja. 13. Na bieżąco naprawa i konserwacja urządzeń placów zabaw oraz innych urządzeń małej architektury na osiedlach komunalnych jak: trzepaki, ławki, śmietniczki, piaskownice (naprawa, uzupełnienie części, desek, smarowanie części metalowych, malowanie itp.). 14. Wiosenny przegląd i naprawę urządzeń placów zabaw oraz innych urządzeń małej architektury w zakresie jak wyżej należy przeprowadzić do 30 kwietnia każdego roku. Protokolarny odbiór wykonanych robót należy przeprowadzić z udziałem inspektora Referatu Mieszkaniowego Wydziału Gospodarki Komunalnej. Zamawiający otrzymuje protokół do dnia 7 maja. 15. Konserwacja 11 lamp oświetleniowych na ulicy Geodetów, przy budynkach Geodetów 22, 24, 26 oraz 34 lamp oświetleniowych w alejce PKP (wymiana żarówek sodowych 150 W, wymiana bezpieczników topikowych na słupach, wymiana uszkodzonych przewodów do lamp). Naprawę lamp dokonywać na bieżąco, nie później niż w ciągu 2 dni od zgłoszenia konieczności naprawy. Wykazy terenów zostały sporządzone wg stanu na dzień 30 listopada 2008 roku. W przypadku zmiany stanu terenów przy budynkach na osiedlach komunalnych na dzień 1 kwietnia 2009 roku, Zamawiający zobowiązuje się do ich uaktualnienia i przekazania Wykonawcy ich aktualnego stanu. Szczegółowy wykaz terenów i zieleni zamieszczony został w tabeli pkt. 2 SIWZ pkt. II..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 17 000,00 zł (siedemnaście tysięcy złotych) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O,Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie terenów komunalnych na osiedlach mieszkaniowych. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Księgowym Urzędu Miasta pokój Nr 5 w godzinach od 745 do 1545 . Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagana jest co najmniej 20 osobowa obsługa pracownicza w tym co najmniej 2 osoby personelu kierowniczego, b) Posiadają na terenie miasta Siedlce biuro obsługi z odpowiednim wyposażeniem technicznym lub zobowiążą się do jego otwarcia z dniem 1.04.2009r, c) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą licencję zawodową uprawniającą do zarządzania nieruchomościami, określoną w art. 184 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), d) Posiadają dla wytwarzanych w takcie świadczenia usług odpadów komunalnych zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych bądź też oświadczą, że w przypadku wyboru ich oferty uzyskają zezwolenie na odbieranie i transport odpadów komunalnych na terenie miasta Siedlce lub podpiszą umowę z podmiotem posiadającym takie zezwolenie, e) Wykonują lub wykonali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonywał lub wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie administracji, konserwacji i bieżącego utrzymania terenów o wartości minimum 100.000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych usług. Wykaz usług będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł w dniu otwarcia ofert, b) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiadają rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 100.000 zł., wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł. 7. Oświadczenie wykonawcy, że na terenie miasta Siedlce posiada biuro z odpowiednim wyposażeniem technicznym lub zobowiązanie do jego otwarcia z dniem 1.04.2009 r. 8. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonywał lub wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie administracji, konserwacji i bieżącego utrzymania terenów o wartości minimum 100.000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych usług. Wykaz usług będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji. 10.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagana jest co najmniej 20 osobowa obsługa pracownicza, w tym co najmniej 2 osoby personelu kierowniczego. 11.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12. Licencja zawodowa osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia uprawniająca do zarządzania nieruchomościami, określona w art. 184 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. nr 261, poz. 2603 z późn. zm). 13.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów komunalnych bądź oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty uzyska dla wytwarzanych w trakcie świadczenia usług odpadów komunalnych na terenie miasta Siedlce zezwolenie na odbieranie i transport odpadów komunalnych na terenie miasta Siedlce lub podpisze umowę z podmiotem posiadającym takie zezwolenie. 14. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu udziału w postępowaniu - art. 22 P.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. Dokumenty, o których mowa w powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 22 zł brutto + koszt przesyłki)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.