To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Warszawa: DOSTAWA DROBNEGO WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 37101 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376825 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego, ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6194756, faks 022 6193560, 6196138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego wyposażenia medycznego i materiałów jednorazowego użytku do 6 Przychodni podległych SZPZLO w Warszawie ul. Jagiellońska 34 zlokalizowanych na terenie Pragi -Północ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED Barbara J.Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17487,60
Oferta z najniższą ceną: 17487,60 / Oferta z najwyższą ceną: 17731,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED Barbara J.Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17210,80
Oferta z najniższą ceną: 17210,80 / Oferta z najwyższą ceną: 54913,87
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 84-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 177316,88
Oferta z najniższą ceną: 177316,88 / Oferta z najwyższą ceną: 253348,74
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED Barbara J.Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134267,62
Oferta z najniższą ceną: 134267,62 / Oferta z najwyższą ceną: 152109,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 05/2025 Sprzedaż i dostawę materiałów opatrunkowych odzieży jednorazowej oraz rękawic diagnostycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Rękawice jednorazowego użytku
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
- Sukcesywne dostawy rękawic chirurgicznych
- Rękawice chirurgiczne
- Dostawa rękawiczek medycznych, bielizny oraz zestawów operacyjnych jednorazowego użytku
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.