To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-20
Ogłoszenie nr 370999 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Józefów nad Wisłą: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gmin i ich jednostek organizacyjnych należących do grupy zakupowej w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332855 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 334430 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Pełnomocnik Zamawiającego: Nazwa Pełnomocnika: Energy Solution Sp. zo.o. Adres: ul. Białostocka 22, 03-741 Warszawa NIP: 5242639599 REGON: 141315326 Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS:0000303909 Wysokość kapitału zakładowego:250 000,00 zł strona internetowa: www.energysolution.pl e-mail: biuro@energysolution.pl tel.: 22 498 99 77
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Józefów nad Wisłą, ul. Opolska 33 F, 24-340 Józefów nad Wisłą, NIP 7171801294, Marek Gąsior, tel. 818288320,
Gmina Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, NIP 7171801271, Roman Stępniak, tel. 818277310,
Gmina Karczmiska, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska, NIP 7171801265, Zięba Joanna tel. 818287026,
Gmina Łaziska, Łaziska 76, 24-335 Łaziska, NIP 7171801259, Radosław Dolak, tel. 818276920,
Gmina Wilków, Wilków 62A, 24-313 Wilków, NIP 7171801762, Nowak Bogdan, tel. 818281002 wew. 215,
Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o., ul. 600-lecia 8, 24-300 Opole Lubelskie, NIP 7171831579, Andrzej Wójcik, tel. 818272302
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Józefów nad Wisłą, krajowy numer identyfikacyjny
53247000000, ul.
ul. Opolska
,
24340
Józefów nad Wisłą, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
818 288 320, faks
818 285 070, e-mail
informatyk@gminajozefow.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.gminajozefow.pl; https://ugjozefow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Józefów nad Wisłą działa w imieniu własnym, własnych jednostek organizacyjnych oraz zgodnie z art. 16 ust. 1 PZP na podstawie zawartego porozumienia w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale III SIWZ oraz ich jednostek organizacyjnych. Każdy podmiot uczestniczący w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ, zawrze odrębną umowę, w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gmin i ich jednostek organizacyjnych należących do grupy zakupowej w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IP.271.4.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb niżej wymienionych gmin oraz ich jednostek organizacyjnych należących do grupy zakupowej w okresie 01.01.2017r.-31.12.2017r.: 1. Gmina Józefów nad Wisłą, ul. Opolska 33 F, 24-340 Józefów nad Wisłą 2. Gmina Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel 3. Gmina Karczmiska, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska 4. Gmina Łaziska, Łaziska 76, 24-335 Łaziska 5. Gmina Wilków, Wilków 62A, 24-313 Wilków 6. Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o., ul. 600-lecia 8, 24-300 Opole Lubelskie Całkowite szacunkowe zużycie energii [MWh] w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. wynosi 3 593,196 MWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający lokalizacje oraz opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz punktów poboru energii Zamawiającego objętych umową) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT818496.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 921051.11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.