eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz › Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów umożliwiających uzyskanie kwalifikacji zawodowych w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-08

Lubicz: Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów umożliwiających uzyskanie kwalifikacji zawodowych w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę
Numer ogłoszenia: 370594 - 2014; data zamieszczenia: 08.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie , Gronowo 128, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6784118, -25, -66, faks 056 6784118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgronowo.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów umożliwiających uzyskanie kwalifikacji zawodowych w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów umożliwiających uzyskanie kwalifikacji zawodowych w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę nr WND-POKL.09.06.01-04-023/13, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Upowszechnienie uczenia się dorosłych, Poddziałanie 9.6.1.Upowszechnienie kształcenia osób dorosłych w formach szkolnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: a) współpracować z koordynatorem projektu; b) współdziałać z koordynatorem szkolnym w szkole, w której odbywają się zajęcia, w tym m.in. w zakresie realizacji harmonogramu zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach; c) prowadzić zajęcia zgodnie z przyjętym harmonogramem; d) dokumentować zajęcia przez prowadzenie dziennika zajęć z listą obecności; e) sporządzać miesięczną ewidencję godzin pracy; f) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; g) przestrzegać obowiązki, zalecenia i terminy wynikające z realizacji umowy; h) dbać o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu (odpowiedzialność materialna za powierzone mienie); i) przestrzegać zasady BHP i ppoż; j) aktualizować dane niezbędne do prawidłowej realizacji umowy (np. adres, konto bankowe, oświadczenia, itp.). 4. Harmonogram poszczególnych kursów ustalony zostanie przez koordynatora projektu. Harmonogram może ulec zmianie w trakcie realizacji projektu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zajęcia będą planowane w dogodnym czasie dla uczestników projektu we wszystkie dni tygodnia (również w soboty i niedziele). 5. Zamawiający zapewnia na potrzeby przeprowadzenia zajęć sale dydaktyczne i pracownie wraz z wyposażeniem, niezbędne materiały i narzędzia dydaktyczne. Dodatkowo dla kursu kadry i płace oraz kursu spawania (dotyczy wszystkich metod) Zamawiający zapewnia podręczniki. 6. Zamawiający dla uczestników kursów zapewnia poczęstunek w trakcie przerw kawowych oraz zestawy materiałów pomocniczych (teczka, notes, długopis) dla każdego uczestnika kursu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. 8. Przedmiot zamówienia podzielony został na 33 odrębnych części: Część 1 - Kurs operatora kombajnu zbożowego (grupa 1), Część 2 - Kurs operatora kombajnu zbożowego (grupa 2), Część 3 - Kurs - spawanie łukowe elektrodą otuloną - metoda MMA, Część 4 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 1), Część 5 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 2), Część 6 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 3), Część 7 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 4), Część 8 - Kurs florystyki, Część 9 - Kurs - spawanie łukowe elektrodą otuloną - metoda MMA, Część 10 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG, Część 11 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 1), Część 12 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG (grupa 2), Część 13 - Kurs florystyki (grupa 1), Część 14 - Kurs florystyki (grupa 2), Część 15 - Kurs florystyki (grupa 3), Część 16 - Kurs carvingu, Część 17 - Kurs operatora kombajnu zbożowego, Część 18 - Kurs - spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG, Część 19 - Kurs florystyki, Część 20 - Kurs carvingu, Część 21 - Kurs operatora kombajnu zbożowego, Część 22 - Kurs stylizacji paznokci, Część 23 - Kurs florystyki, Część 24 - Kurs carvingu, Część 25 - Kurs operatora kombajnu zbożowego, Część 26 - Kurs stylizacji paznokci, Część 27 - Kurs carvingu, Część 28 - Kurs operatora kombajnu zbożowego, Część 29 - Kurs stylizacji paznokci, Część 30 - Kurs carvingu, Część 31 - Kurs operatora kombajnu zbożowego, Część 32 - Kurs kadry i płace, Część 33 - Kurs kadry i płace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Dla części zamówienia nr 1, 2, 8, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 Zamawiający wymaga, aby zajęcia przeprowadzone były w całości przez jednego prowadzącego. Natomiast dla części zamówienia nr 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 i 18 zajęcia powinny być prowadzone przez zespół trzech osób, w tym jedną dla części teoretycznej i dwóch dla części praktycznej. Zmiany osób prowadzących zajęcia mogą nastąpić z zachowaniem warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego ( załącznik nr 8 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1) dla części zamówienia nr 1, 2, 17, 21, 25, 28, 31 - kurs operatora kombajnu zbożowego, osoba prowadząca zajęcia powinna posiadać: a) kwalifikacje operatora obsługi i eksploatacji kombajnów zbożowych, b) co najmniej 5 lat praktyki pracy z kombajnem zbożowym, c) doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 40 godzin zajęć z obsługi operatora obsługi i eksploatacji kombajnów zbożowych, d) wykształcenie co najmniej średnie techniczne związane z kierunkiem mechanizacji rolnictwa, e) prawo jazdy kategorii B, T, f) uprawnienia instruktora nauki jazdy kategorii T, g) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, h) oraz nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe; 2) dla części zamówienia nr 8, 13, 14, 15, 19 i 23 - kurs florystyki, osoba prowadząca zajęcia powinna posiadać: a) kwalifikacje z zakresu florystyki potwierdzone dyplomem ukończenia kursu I i II stopnia, b) doświadczenie zawodowe w prowadzenie co najmniej 60 godzin zajęć z florystyki, c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, d) oraz nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe; 3) dla części zamówienia nr 16, 20, 24, 27 i 30 - kurs carvingu, osoba prowadząca zajęcia powinna posiadać: a) kwalifikacje z zakresu carvingu potwierdzone dyplomem ukończenia kursu I i II stopnia, b) doświadczenie zawodowe w prowadzeniu co najmniej 50 godzin zajęć z carvingu, c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, d) oraz nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe; 4) dla części zamówienia nr 22, 26 i 29 - kurs stylizacji paznokci, osoba prowadząca zajęcia powinna posiadać: a) kwalifikacje zawodowe potwierdzone dyplomami z zakresu manicure-pedicure, zdobienia i modelowania paznokci , b) doświadczenie zawodowe w prowadzeniu co najmniej 60 godzin zajęć ze stylizacji paznokci, c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, d) oraz nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe; 5) dla części zamówienia nr 32 i 33 - kurs kadry i płace osoba prowadząca zajęcia powinna posiadać: a) wyższe wykształcenie, b) biegła znajomość programu Płatnik, c) biegła znajomość systemu Gradient GT, d) doświadczenie w prowadzeniu kursów kadrowo-płacowych co najmniej 120 godz., e) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, e) oraz nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe; 6) dla części zamówienia - nr 3 i 9 - kurs spawanie łukowe elektrodą otuloną metoda MMA, Zamawiający wymaga dysponowania zespołem trzech osób prowadzących zajęcia, w tym jedną dla części teoretycznej i dwóch dla części praktycznej, z których co najmniej jedna posiada certyfikat Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (IWP) metoda MMA 111. Osoba prowadząca część teoretyczną powinna posiadać: a) kwalifikacje zgodne z wymaganiami zawartymi w wytycznych W - 07/IS - 41 Szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach b) co najmniej 3 letni staż pracy w nadzorze spawalnictwa lub 3 letni staż pracy w zawodzie spawacza, c) doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch kursów z zakresu spawania, d) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, e) oraz nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Osoby prowadzące część praktyczną powinny posiadać: a) kwalifikacje zgodne z wymaganiami zawartymi w wytycznych W - 07/IS - 41 Szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach b) co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie spawacza, c) doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch kursów podstawowych z zakresu spawania metodą MAG lub MMA, d) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, e) oraz nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. 7) dla części zamówienia - nr 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12 i 18 - kurs spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych metoda MAG, Zamawiający wymaga dysponowania zespołem trzech osób prowadzących zajęcia, w tym jedną dla części teoretycznej i dwóch dla części praktycznej, z których co najmniej jedna posiada certyfikat Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (IWP) metoda MAG 135 Osoba prowadząca część teoretyczną powinna posiadać: a) kwalifikacje zgodne z wymaganiami zawartymi w wytycznych W - 07/IS - 41 Szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach b) co najmniej 3 letni staż pracy w nadzorze spawalnictwa lub 3 letni staż pracy w zawodzie spawacza, c) doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch kursów z zakresu spawania, d) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, e) oraz nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Osoby prowadzące część praktyczną powinny posiadać: a) kwalifikacje zgodne z wymaganiami zawartymi w wytycznych W - 07/IS - 41 Szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach b) co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie spawacza, c) doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch kursów podstawowych z zakresu spawania metodą MAG lub MMA, d) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, e) oraz nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Powyższe informacje zawiera również załącznik nr 2 do SIWZ - Wymagane kwalifikacje osób prowadzących kursy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) informacja dotycząca dodatkowych kwalifikacji osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; c) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; pełnomocnictwo to winno być podpisane przez osobę/osoby upoważnione (upełnomocnione) do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - posiadanie przez osoby, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia dodatkowych kwalifikacji - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które spowodują konieczność zmiany terminu realizacji umowy, b) zaistnieje siła wyższa, rozumiana jako zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy oraz którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą i Instytucją Zarządzającą, e) wystąpi uzasadniona potrzeba dokonania zmiany w sposobie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Ponadto w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego dopuszcza się zmianę osoby (osób) prowadzącej zajęcia z zachowaniem warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego ( załącznik nr 8 do SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zsgronowo.edu.pl/site/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, sekretariat Dyrektora, pokój nr 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę nr WND-POKL.09.06.01-04-023/13, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Upowszechnienie uczenia się dorosłych, Poddziałanie 9.6.1.Upowszechnienie kształcenia osób dorosłych w formach szkolnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.