eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › DOSTAWA POJEMNIKÓW I KONTENERÓW DO ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-11

Leżajsk: DOSTAWA POJEMNIKÓW I KONTENERÓW DO ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
Numer ogłoszenia: 369536 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stare Miasto-Park Sp. z o. o. , Wierzawice 874, 37-300 Leżajsk.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm-park.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POJEMNIKÓW I KONTENERÓW DO ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 Dostawa fabrycznie nowych pojemników do zbiórki odpadów o pojemności 120 l 240 l i 1,1 m3 oraz pojemników przeznaczonych do zbiórki przeterminowanych leków. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie Nowych dwukołowych pojemników o pojemności 120 l do zbiórki odpadów według poniższego opisu. Ilość pojemników, kolor, opis 150 szt. pojemników do zbiórki odpadów zmieszanych w kolorze zielonym Cechy techniczne i jakościowe, jakie winne posiadać pojemniki dwukołowy system jezdny, średnica koła 200 mm 50 mm wysokość 940 mm 100 mm, szerokość 480 mm 100 mm,waga pojemnika max 12 kg. pojemnik wyposażony w szczelną pokrywę, mocowaną za pomocą czteropunktowych Zawiasów.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników o pojemności 240 l. według poniższego opisu.Ilość pojemników, kolor, opis 50 szt. pojemników do zbiórki odpadów zmieszanych w kolorze Zielonym Cechy techniczne i jakościowe, jakie winne posiadać pojemniki dwukołowy system jezdny, średnica koła 200 mm 50 mm, wysokość 1070 mm 100 mm, szerokość 580 mm 100 mm, waga pojemnika max 16 kg.pojemnik wyposażony w szczelną pokrywę, mocowaną za pomocą czteropunktowych zawiasów.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników o pojemności 1,1 m3 według poniższego opisu. Ilość pojemników, kolor, opis 50 szt pojemników do zbiórki odpadów zmieszanych w kolorze zielonym, Cechy techniczne i jakościowe jakie winne posiadać pojemniki czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół, średnica koła 200 mm 50 mm, (tarcza plastikowa lub metalowa, oponka gumowa),wysokość 1300 mm 100 mm (wymiar od podłoża do najwyższego punktu), wysokość bez pokrywy 1200 mm 100 mm, szerokość 1300 mm 100 mm,waga pojemnika 55 kg 5 kg.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników o pojemności 1,1 m3 według poniższego opisu Ilość pojemników, kolor, opis: 10 szt. pojemników do zbiórki papieru i makulatury, w kolorze niebieskim.Cechy techniczne i jakościowe, jakie winne posiadać pojemniki czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół, średnica koła 200 mm 50 mm, (tarcza plastikowa lub metalowa, oponka gumowa) wysokość 1300 mm 100 mm (wymiar od podłoża do najwyższego punktu), wysokość bez pokrywy 1200 mm 100 mm, szerokość 1300 mm 100 mm,waga pojemnika 55 kg 5 kg,pokrywa zabezpieczona zamkiem przed niepożądanym opróżnianiem przez osoby niepowołane umożliwiającą opróżnianie przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, (wszystkie pojemniki otwierane przy użyciu jednego klucza otwory wrzutowe zabezpieczone olejoodporną gumą, chroniącą przed wlewaniem się wody deszczowej do wnętrza pojemnika,Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych dwukołowych systemów jezdnych opisanych poniżej: dwukołowy system jezdny, średnica koła 200 mm 50 mm, tożsamy z systemami jezdnymi ww pojemników,ilość 15 kompletów. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych do zbiórki przeterminowanych leków o pojemności od 40 l do 60 l według poniższego opisu Ilość pojemników, kolor, opis: 12 szt. pojemników przeznaczonych do zbiórki przeterminowanych leków w kolorze białym wymiary pojemnika: wysokość od 600 mm do 900 mm, szerokość od 300 mm do 500 mm,pojemnik powinien być zbudowany z części wewnętrznej, przeznaczonej do umieszczenia w niej worka foliowego oraz części zewnętrznej stanowiącej obudowę części wewnętrznej, część wewnętrzna powinna mieć postać pojemnika wykonanego z blachy ocynkowanej o objętości od 40 litrów do 60 litrów,część zewnętrzna pojemnika powinna być zbudowana z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo w kolorze białym,część zewnętrzna powinna być zaopatrzona w pokrywę pojemnika z zamkiem zamykanym na klucz,pokrywa pojemnika powinna posiadać bezpieczny otwór wrzutowy uniemożliwiający dostęp do zawartości pojemnika,pokrywa powinna być łatwo otwierana, a po otwarciu powinna gwarantować swobodne zawiązanie i wyjęcie wypełnionego przeterminowanymi lekarstwami worka,pojemnik opisany POJEMNIK NA LEKI PRZETERMINOWANE,pojemnik musi być fabrycznie przeznaczony do zbiórki przeterminowanych leków,Uwaga Zamawiający nie dopuszcza adoptowania innych pojemników, jako pojemniki do zbiórki przeterminowanych leków.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pojemnika przeznaczonego do zbiórki przeterminowanych leków o pojemności 150 l według poniższego opisu. Ilość pojemników, kolor, opis: 1 szt. pojemnika przeznaczonego do zbiórki przeterminowanych leków w kolorze pomarańczowym, wymiary pojemnika: wysokość od 700 mm do 1000 mm, średnica od 500 mm do 600 mm, opis pojemnika POJEMNIK NA LEKI PRZETERMINOWANE pojemnik musi być fabrycznie przeznaczony do zbiórki przeterminowanych leków,pojemnik wykonany z polietylenu,Uwaga Zamawiający nie dopuszcza adoptowania innych pojemników, jako pojemniki do zbiórki przeterminowanych leków.Wymagania stawiane wykonawcom dotyczące warunków dostawy: pojemniki muszą być fabrycznie nowe pojemniki muszą posiadać atest higieniczny PZH, certyfikat/deklarację zgodności z normą PN-EN 840 EN 840, skorupa pojemnika powinna być wykonana z polietylenu, trwała i szczelna, odporna na działanie promieni UV, zmiany temperatur i czynniki atmosferyczne, odporna na chemikalia i uszkodzenia mechaniczne, trudnopalna, zabezpieczona przed farbami graffiti,wszystkie elementy metalowe zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie,pojemniki przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzbietową,gwarancję 24 miesiące od zakończenia dostawy, w tym termin przystąpienia do czynności naprawczych (usunięcia wad lub braków) w okresie gwarancji 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego. Zaproponowanie krótszego terminu będzie skutkowało odrzuceniem oferty, dostawa pojemników do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem na koszt Wykonawcy ma nastąpić w terminie do 20 grudnia 2013 r. z tym, że do 30 października 2013 r należy dostarczać minimum 70 pojemników określonych w pkt 4 1 SIWZ 25 pojemników określonych w pkt 4 2 SIWZ 25 pojemników określonych w pkt 4 3 SIWZ 5 pojemników określonych w pkt 4 4 SIWZ 15 kompletów określonych w pkt 4 5 SIWZ 6 pojemników określonych w pkt 4 6 SIWZ 1 pojemnik określony w pkt 4 7 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do ofertyopis techniczny (wymiary, waga, materiał, z którego wykonany jest pojemn oraz fotografię wizualizację pojemników,atest higieniczny PZH,certyfikat/deklaracja zgodności z normą PN-EN 840 (EN 840).CZĘŚĆ 2 Dostawa fabrycznie nowych kontenerów typu KP-7, KP-15, KP-16 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów KP-7 m3 do zbiórki odpadów według poniższego opisu.Ilość kontenerów, kolor, opis: 10 sztuk kontenerów KP- 7 m3 z 6 klapami przetłaczanymi wykonane w technologii ożebrowania pionowego,Wymiary wewnętrzne: 3700 mm x 1700 mm x 1050 mm (dł. x szer. x wys.) + wys. daszka,Daszek z blachy: 2,5 mm,Drzwi podwójne, na dwóch podwójnych zawiasach lub klapa,Kontener ma być zabezpieczony przed korozją, a następnie pomalowany farbą nawierzchniową w kolorze zielonym Ral 6029,Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów KP- 7 m3 do zbiórki odpadów według poniższego opisu.Ilość kontenerów, kolor, opis: 3 sztuki kontenerów KP 7 m3 otwarte wykonane w technologii ożebrowania pionowego,Wymiary wewnętrzne: 3700 mm na 1700 mm na 1100 mm ,Wieniec z profila: 60 na 60 na 3 mm,Drzwi podwójne, na dwóch podwójnych zawiasach lub klapa,Haczyki do plandek lub siatki po obwodzie kontenera poniżej górnej krawędzi,Kontener ma być zabezpieczony przed korozją, a następnie pomalowany farbą nawierzchniową w kolorze zielonym Ral 6029.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów KP 15 m3 do zbiórki odpadów według poniższego opisu.Ilość kontenerów, kolor, opis: 3 sztuki kontenerów KP- 15 m3 z daszkiem wykonane technologią ożebrowania pionowego,Wymiary wewnętrzne: 3700 mm x 2000 mm x 1900 mm (dł. x szer. x wys.) + wys. daszka,Daszek blach: 2,5 mm,Drzwi podwójne, na dwóch podwójnych zawiasach,Kontener ma być zabezpieczony przed korozją, a następnie pomalowany farbą nawierzchniową w kolorze niebieskim Ral 5010.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów KP- 15 m3 do zbiórki odpadów według poniższego opisu.Ilość kontenerów, kolor, opis: 3 sztuki kontenerów KP- 15 m3 otwarty wykonane technologią ożebrowania pionowego,Wymiary wewnętrzne: 3700 mm x 2000 mm x 1900 mm Drzwi podwójne, na dwóch podwójnych zawiasach Kontener ma być zabezpieczony przed korozją, a następnie pomalowany farbą nawierzchniową w kolorze niebieskim Ral 5010.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego kontenera KP 16 m3 do zbiórki odpadów według poniższego opisu.Ilość kontenerów, kolor, opis: 1 sztuka kontenera KP 16 m3 otwarty wykonany technologią ożebrowania pionowego z dwiema komorami do segregacji,Wymiary wewnętrzne: 3800 mm na 2100 mm na 2000 mm Drzwi podwójne, na dwóch podwójnych zawiasach Kontener ma być zabezpieczony przed korozją, a następnie pomalowany farbą nawierzchniową w kolorze niebieskim Ral 5010.Wymagania stawiane wykonawcom dotyczące warunków dostawy Odbiór hakowy: 1200 mm,Rama nośna ceownik UPN 180 mm,Koryto haka ceownik 250x50x5 mm,Dwie rolki zewnętrzne fi 159 L-150,Rozstaw rolek: 1460 mm,Rozstaw płóz: 1020 mm,Hak główny: pręt fi 30 mm, St 52,Grubość podłogi: 3 mm,Grubość ścian: 3 mm,Ożebrowanie: wręgi, ceownik 60x50x3 mm,Rozstaw wręg: 1300 mm,kontenery powinny być przystosowane do obsługiwania przez urządzenia typu hakowiec zamontowanych na pojazdach Zamawiającego,każdy kontener powinien posiadać tabliczkę znamionową z typem i nr fabrycznym kontenera jak również wagą, pojemnością i dopuszczalną ładownością,gwarancja 24 miesiące od zakończenia dostawy, w tym termin przystąpienia do czynności naprawczych (usunięcia wad lub braków) w okresie gwarancji - 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego. Zaproponowanie krótszego terminu będzie skutkowało odrzuceniem oferty.dostawa kontenerów do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem na koszt Wykonawcy, ma nastąpić w terminie do 20 grudnia 2013 r. z tym, że do 30 października 2013 r. należy dostarczać minimum:5 kontenerów określonych w pkt. 4 10 SIWZ 2 kontenery określone w pkt 4 11 SIWZ 2 kontenery określone w pkt 4 12 SIWZ 2 kontenery określone w pkt 4 13 SIWZ 1 kontener określony w pkt 4 14 SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych pojemników i kontenerów, łącznie o 10% dla każdej części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis techniczny (wymiary, waga, materiał, z którego wykonany jest kontener) oraz fotografię/wizualizację kontenerów,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1 Warunkiem udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium przed terminem składania ofert w następujących wysokościach: CZĘŚĆ 1 - Dostawa fabrycznie nowych pojemników do zbiórki komunalnych odpadów o pojemności 120 l, 240 l i 1,1 m3 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), CZĘŚĆ 2 - Dostawa fabrycznie nowych kontenerów typu KP-7, KP-15, KP-16 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), 9.2 W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, łączną kwotę wadium należy wnieść w wysokości odpowiadającej sumie wadiów wymaganych na poszczególne części, na które składana jest oferta. 9.3 Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45, ust. 6 uPzp. 9.4 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnosić przelewem na konto Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy o/Leżajsk 02 8642 1142 2019 9700 7285 0001 9.5 Wadium wnoszone w innej formie należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego tj. Wierzawice 874, 37-300 Leżajsk, w godz. 700 - 1500 (nie później niż do godz. 1000 w dniu 20.09.2013 r.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał dostawy: a) w przypadku składania oferty na część 1 Dostawa fabrycznie nowych pojemników do zbiórki odpadów komunalnych o pojemności 120 l, 240 l i 1,1 m3 oraz pojemników przeznaczonych do zbiórki przeterminowanych leków - wykonał minimum 3 dostawy, każda w ilości, co najmniej 250 szt. na w/w pojemniki do zbiórki odpadów komunalnych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie; b) w przypadku składania oferty na część 2 Dostawa fabrycznie nowych kontenerów typu KP-7, KP-15, KP-16 - wykonał minimum 3 dostawy, każda o łącznej ilości, co najmniej 15 szt. na w/w kontenery do zbiórki odpadów komunalnych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

(np.: referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. Mogą to być działanie siły wyższej lub niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę.Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie w/w okoliczności poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sm-park.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sm-park.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Stare Miasto - Park Sp. z o.o. Wierzawice 874, 37-300 Leżajsk (Punkt Obsługi Klienta - parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.