eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuniów › Remont i przebudowa obiektów użyteczności publicznej w Bąkowie, Kuniowie i Kujakowicach Górnych - Kuniów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Kuniów: Remont i przebudowa obiektów użyteczności publicznej w Bąkowie, Kuniowie i Kujakowicach Górnych - Kuniów
Numer ogłoszenia: 369374 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Wsi Kuniów , Kuniów 74, 46-200 Kuniów, woj. opolskie, tel. 77 418 05 84, faks 77 418 05 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa obiektów użyteczności publicznej w Bąkowie, Kuniowie i Kujakowicach Górnych - Kuniów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sanitariatów na izbę pamięci w Kuniowie. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45262700-8 Przebudowa budynków..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b) Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć: - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. c) Udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat, licząc od końcowego odbioru robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków: Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych wraz z dokumentami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i składanymi na potwierdzenie spełniania warunków określonych w złożonym oświadczeniu, Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zawierający: - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat licząc od dnia odbioru tych robót..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), b) kosztorysy ofertowe. Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej, c) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) kopie uprawnień do kierowana robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, f) kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.pl/specyfikacje.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Urzędzie Miejskim w Kluczborku ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork w Wydziale Gospodarki Miejskiej pok. 129 w godz. 8.oo - 15.oo..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kluczborku przy ul. Katowickiej 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.