eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku, do respiratorów i aparatów do znieczuleń oraz wspomagania oddychania, wkładów do ssaków elektrycznych, dozowników tlenu, masek krtaniowych, masek twarzowych, infuzorów, przyrządów i aplikatorów do transferu leków i płynów, igieł do bronchofiberoskopu EBUS, zestawów do toalety jamy ustnej, czujników do pulsoksymetru oraz kocyków jednokrotnego użytku do systemu ogrzewania konwekcyjnego Warm Touch

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Zielona Góra: Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku, do respiratorów i aparatów do znieczuleń oraz wspomagania oddychania, wkładów do ssaków elektrycznych, dozowników tlenu, masek krtaniowych, masek twarzowych, infuzorów, przyrządów i aplikatorów do transferu leków i płynów, igieł do bronchofiberoskopu EBUS, zestawów do toalety jamy ustnej, czujników do pulsoksymetru oraz kocyków jednokrotnego użytku do systemu ogrzewania konwekcyjnego Warm Touch
Numer ogłoszenia: 36744 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku, do respiratorów i aparatów do znieczuleń oraz wspomagania oddychania, wkładów do ssaków elektrycznych, dozowników tlenu, masek krtaniowych, masek twarzowych, infuzorów, przyrządów i aplikatorów do transferu leków i płynów, igieł do bronchofiberoskopu EBUS, zestawów do toalety jamy ustnej, czujników do pulsoksymetru oraz kocyków jednokrotnego użytku do systemu ogrzewania konwekcyjnego Warm Touch.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 790 000,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku, do respiratorów i aparatów do znieczuleń oraz wspomagania oddychania (obwodów oddechowych dla dorosłych, dzieci i noworodków wraz z akcesoriami, filtrów antywirusowych i antybakteryjnych dla dzieci, dorosłych i noworodków), wkładów do ssaków elektrycznych, dozowników tlenu, masek krtaniowych jednokrotnego i wielorazowego użytku, masek anestetycznych, infuzorów do wlewu cytostatyków, przyrządów przyrządów do przetaczania leku Paclitaxe, przyrządów do rozpuszczania i podawania leku ( cytoluerów), igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do posiadanego przez zamawiającego bronchofiberoskopu EBUS firmy Olympus, zestawów jednokrotnego użytku do toalety jamy ustnej, przyrządów do ćwiczeń oddechowych, czujników do pulsoksymetru w technologii Nellcor Oximax jednokrotnego użytku oraz kocyków jednokrotnego użytku do posiadanego przez zamawiającego systemu ogrzewania konwekcyjnego Warm Touch 6000.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających do 10% wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku, do respiratorów i aparatów do znieczuleń oraz wspomagania oddychania (obwodów oddechowychdla dorosłych, dzieci i noworodków wraz z akcesoriami, filtrów antywirusowych i antybakteryjnych dla dzieci, dorosłych i noworodków), wkładów do ssaków elektrycznych, dozowników tlenu, masek krtaniowych jednokrotnego i wielorazowego użytku, masek anestetycznych, infuzorów do wlewu cytostatyków, przyrządów przyrządów do przetaczania leku Paclitaxe, przyrządów do rozpuszczania i podawania leku ( cytoluerów), igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do posiadanego przez zamawiającego bronchofiberoskopu EBUS firmy Olympus, zestawów jednokrotnego użytku do toalety jamy ustnej, przyrządów do ćwiczeń oddechowych, czujników do pulsoksymetru w technologii Nellcor Oximax jednokrotnego użytku oraz kocyków jednokrotnego użytku do posiadanego przez zamawiającego systemu ogrzewania konwekcyjnego Warm Touch 6000.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.26-1, 33.14.00.00-3, 33.16.20.00-0, 33.14.10.00-0, 33.17.11.10-3, 33.19.41.00-7, 33.14.16.20-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnego zadania: - zadanie nr 1 - 2 400,00 PLN - zadanie nr 2 - 380,00 PLN - zadanie nr 3 - 1 300,00 PLN - zadanie nr 4 - 650,00 PLN - zadanie nr 5 - 2 600,00 PLN - zadanie nr 6 - 570,00 PLN - zadanie nr 7 - 180,00 PLN - zadanie nr 8 - 360,00 PLN - zadanie nr 9 - 2 000,00 PLN - zadanie nr 10 - 2 300,00 PLN - zadanie nr 11 - 200,00 PLN - zadanie nr 12 - 50,00 PLN - zadanie nr 13 - 900,00 PLN - zadanie nr 14 - 150,00 PLN - zadanie nr 15 - 270,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia- zadania lub zadań w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej 2) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej: - 50 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1, nr 5, nr 9 lub nr 10, - 30 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 3, - 20 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 13, - 15 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 4 lub nr 6, - 10 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2 lub nr 8, - 5 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 7, nr 11, nr 14 lub nr 15, - 1 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 12 UWAGI : W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie. Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika ,że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży. W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu , którego dotyczy odpowiednik. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową. 5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego budynek A-administracji - pokój 019- cen 18,00 PLN + koszty przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego budynek A-administracji - pokój 201, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy układów oddechowych dla dorosłych, dzieci i noworodków oraz dozowników tlenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 134 200,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy układów oddechowych dla dorosłych, dzieci i noworodków oraz dozowników tlenowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy wkładów jednokrotnego użytku, kanistrów wielorazowych, uchwytów oraz filtrów do posiadanych przez zamawiającego ssaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 20 900,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy wkładów jednokrotnego użytku, kanistrów wielorazowych, uchwytów oraz filtrów do posiadanych przez zamawiającego ssaków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy sterylnych filtrów oddechowych antywirusowych i antybakteryjnych do aparatów do znieczulenia i respiratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 70 290,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy sterylnych filtrów oddechowych antywirusowych i antybakteryjnych dla dorosłych, dzieci i noworodków do aparatów do znieczulenia i respiratorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do posiadanych przez zamawiającego respiratorów Babylog i Bio-Med Devices MPV 10 (układów oddechowych i komór do nawilżacza) oraz okularków do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 34 100,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do posiadanych przez zamawiającego respiratorów Babylog i Bio-Med Devices MPV 10 (układów oddechowych i komór do nawilżacza) oraz okularków do fototerapii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do aparatów do nieinwazyjnego wspomagania oddychania noworodków oraz respiratorów posiadanych przez zamawiającego (układów oddechowych, czapeczek, mocowań paskowych, maseczek nosowych, filtrów, komór) oraz zestawów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 142 230,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do aparatów do nieinwazyjnego wspomagania oddychania noworodków oraz respiratorów posiadanych przez zamawiającego (układów oddechowych, czapeczek, mocowań paskowych, maseczek nosowych, filtrów, komór) oraz zestawów infuzyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.11.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy masek krtaniowych wielorazowego oraz jednokrotnego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 31 240,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy masek krtaniowych wielorazowego oraz jednokrotnego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy masek anestetycznych jednokrotnego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 9 900,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy masek anestetycznych jednokrotnego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy przyrządów do podawania i rozpuszczania leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 19 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy przyrządów do podawania i rozpuszczania leków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do posiadanego przez zamawiającego bronchofiberoskopu EBUS firmy Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 111 390,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do posiadanego przez zamawiającego bronchofiberoskopu EBUS firmy Olympus.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.26-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywne dostawy infuzorów do wlewu cytostatyków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 128 700,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy infuzorów do wlewu cytostatyków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania leku Paclitaxel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 11 220,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania leku Paclitaxel.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sukcesywne dostawy przyrządów do ćwiczeń oddechowych jednokrotnego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 2 970,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy przyrządów do ćwiczeń oddechowych jednokrotnego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sukcesywne dostawy, jednorazowych kocy kompatybilnych z posiadanymi przez zamawiającego urządzeniami WarmTouch 6000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 50 050,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy, jednorazowych kocy kompatybilnych z posiadanymi przez zamawiającego urządzeniami WarmTouch 6000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sukcesywne dostawy, zestawów jednokrotnego użytku do toalety jamy ustnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 8 050,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy, zestawów jednokrotnego użytku do toalety jamy ustnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sukcesywne dostawy czujników do pulsoksymetru w technologii Nellcor Oximax,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 14960,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy czujników do pulsoksymetru w technologii Nellcor Oximax,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.