eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa wyposażenia dla oddziału kardiologii Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-05

Zielona Góra: Dostawa wyposażenia dla oddziału kardiologii Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 366364 - 2011; data zamieszczenia: 05.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA , ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527700, faks 068 4527702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla oddziału kardiologii Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia dla oddziału kardiologii ZOZ MSWiA w Zielonej. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i złożenia całości przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych w jego siedzibie, montażu (instalacji) urządzeń tego wymagających, ich uruchomienia, wykonania testów sprawdzających oraz przeszkolenia pracowników do jego obsługi. Zamawiający dopuszcza możliwość składania na poszczególne części ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. W przypadku produktu równoważnego należy przedstawić Zamawiającemu stosowny opis zaproponowanego produktu równoważnego. Przedmiotowy opis należy dołączyć do składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia (przedmioty) I gatunku, fabrycznie nowe, odpowiednio oznakowane, posiadające wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa z terminem gwarancji 24 miesięcy na sprzedane i dostarczone urządzenia oraz przedmioty, a także stosownie do przedmiotu dostawy - posiadające dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do korzystania przez Zamawiającego z wyrobu taką jak: gwarancie, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby urządzenia (przedmioty) spełniały polskie normy wymagane przepisami prawa oraz posiadały odpowiednie certyfikaty (CE) lub deklaracje zgodności. Całość w/w dokumentacji zostanie dostarczona wraz z urządzeniami (produktami). Oprogramowanie do urządzeń w języku polskim. Wykonawca zapewni autoryzowany, bezpłatny gwarancyjny serwis urządzeń na terenie Polski w terminie wynoszącym nie dłużej niż 72 godziny od chwili zgłoszenie niewłaściwego działania urządzenia. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym wynosił będzie 3 dni robocze. W przypadku niemożliwości naprawy urządzeń w ciągu 3 dni roboczych, Wykonawca w ciągu następnych72 godzin dostarczy urządzenia zastępcze. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty opisy zaoferowanych urządzeń ze wskazaniem producenta oraz nazwy handlowej i typu urządzenia. Szczegółowy opis urządzeń: 1 część zamówienia - załącznik 5a 2.1.1. Kardiomonitor z możliwością rozbudowy (modułowy) z zasilaniem sieciowym i akumulatorowym (min. 30 minut), pozwalający na monitorowanie EKG, respiracji, temperatury, saturacji oraz nieinwazyjny pomiar ciśnienia krwi. Kardiomonitory współpracuje z centralą intensywnego nadzoru medycznego: Ekran wbudowany w urządzenie LCD 17, analiza arytmii i odcinka ST, detekcja stymulatora serca, kaskada przebiegów EKG, prezentacja krzywej respiracji, prezentacja krzywej pletyzmograficznej, pomiar ciśnienia krwi w trybie Auto i Manual, możliwość monitorowania dorosłych, dzieci i noworodków, wielopoziomowy system alarmów technicznych i fizjologicznych, wyświetlanie wartości i komunikatów alarmowych, ustawienie górnej i dolnej wartości granic alarmowych dla wszystkich mierzonych parametrów, trendy wszystkich mierzonych parametrów, możliwość wymiany modułów w trakcie pracy monitora bez konieczności wyłączania zasilania, sterowanie poprzez ekran dotykowy, możliwość zmiany ustawień prezentacji krzywych dynamicznych niezależnie dla każdego parametru, możliwość pracy w sieci (w systemie intensywnego nadzoru medycznego), praca w sieci centralnego monitoringu, półka do zamontowania, 2 komplety kabli pacjenta 5 żyłowe EKG, czujnik saturacji palcowy, 2 mankiety pomiaru ciśnienia, sonda temperatury. 2.1.2. Moduł do kardiomonitorów z punktu 2.1.1. do nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca albo kompletne urządzenie do pomiaru nieinwazyjnego rzutu serca z kompletem wszystkich akcesoriów niezbędnych do prawidłowego, pełnego wykonania badania. 2.1.3. Moduł do kardiomonitorów z punktu 2.1.1. do inwazyjnego pomiaru rzutu serca albo kompletne urządzenie do pomiaru inwazyjnego rzutu serca z kompletem wszystkich akcesoriów niezbędnych do prawidłowego, pełnego wykonania badania. 2.1.4. Centrala intensywnego nadzoru medycznego współpracująca z kardiomonitorami z punktu 2.1.1 i 2.1.5.: możliwość tworzenia sieci monitorującej do min 24 monitorów przyłóżkowych, monitorowanie w trybie 8 lub 4 łóżek, możliwość wydruku on-line, sygnalizacja stanów alarmowych, alarm co najmniej 3 stopniowy (wizualny i dźwiękowy), ilość wyświetlanych jednocześnie przebiegów: do 4 dla każdego pacjenta, wyświetlanie parametrów alfanumerycznych pacjenta, identyfikacja statusu poszczególnych monitorów przyłóżkowych typu podłączony, niepodłączony do sieci, archiwizacja wszystkich przebiegów oraz mierzonych parametrów w okresie do 4 dni, prezentacja trendów, prezentacja przebiegów EKG, respiracji i krzywych pletyzmograficznych, wskaźnik umożliwiający precyzyjną nawigację na przebiegach trendów, różne tryby prezentacji przebiegów, dowolna konfiguracja wyglądu ekranu,zestawienie tabelaryczne stanów alarmowych, opis stanów alarmowych, możliwość edycji tabeli, wydruki krzywych dynamicznych ilustrujących stany alarmowe, przygotowanie raportu końcowego po zakończeniu monitorowania, archiwizacja trendów i stanów alarmowych, monitor LCD 19. 2.1.5. Kardiomonitory funkcji życiowych z zasilaniem akumulatorowym (min. 60 minut), pozwalające na monitorowanie EKG, respiracji, temperatury, saturacji oraz nieinwazyjny pomiar ciśnienia krwi, współpracujące z centralą intensywnego nadzoru medycznego zgodnie z pkt 2; wbudowany ekran LCD 15, analiza arytmii i odcinka ST, detekcja stymulatora serca, kaskada przebiegów EKG, prezentacja krzywej respiracji, prezentacja krzywej pletyzmograficznej, pomiar ciśnienia krwi w trybie Auto i Manual, możliwość monitorowania dorosłych, dzieci i noworodków, wielopoziomowy system alarmów technicznych i fizjologicznych, wyświetlanie wartości i komunikatów alarmowych, możliwość usstawienia górnej i dolnej wartości granic alarmowych dla wszystkich mierzonych parametrów, trendy wszystkich mierzonych parametrów, ekran prezentujący kolorowe przebiegi oraz wartości numeryczne, monitorowanych parametrów, możliwość wymiany modułów w trakcie pracy monitora bez konieczności wyłączania zasilania, sterowanie za pomocą przycisków na modułach lub poprzez moduł sterujący, możliwość zmiany ustawień prezentacji krzywych dynamicznych niezależnie dla każdego parametru, 2 komplety kabli pacjenta 5 żyłowe EKG, czujnik saturacji palcowy, 2 mankiety pomiaru ciśnienia, sonda temperatury, wózek. 2 część zamówienia - załącznik 5b 2.2.1 Możliwości terapeutyczne aparatu: 1) ciągła powolna ultrafiltracja -SCUF, 2) ciągła żylno-żylna hemofiltracja -CVVHF, 3) ciągła żylno-żylna hemodializa-CVVHD, 4) ciągła żylno-żylna hemodiafiltracja-CVVHDF. Możliwość wykonywania zabiegów przerywanych: hemofiltracji-HF, hemodializy-HD, hemodializy high-flux. Możliwość wykonywania zabiegów na osoczu: wymiana osocza-PEX, adsorpcja osocza-PAP. Zintegrowany ogrzewacz płynów. Zakres temperatur ogrzewacza 20oC - 40oC. System bilansujący, grawimetryczny (wagowy). Minimum trzy wagi: substytutu, dializatu i filtratu. Pobór substytutu z minimum 2 worków jednocześnie. Detektor wykrywania powietrza w układzie. Możliwość pracy na różnych hemofiltrach. Linie krwi pakowane osobno. Możliwość przewożenia aparatu i użycia aparatu w dowolnym miejscu szpitala (nie wymaga zasilania w wodę). Zakres regulacji prędkości pompy krwi: 10 - 500 ml,min. Monitorowanie ciśnień: Ciśnienie tętnicze od -400 do +300 mmHg. Ciśnienie żylne od 0 do +380 mmHg. Ciśnienie wyjściowe z filtra od -400 do +500 mmHg. Ciśnienie przed filtrem od 0 do +650 mmHg. Obsługa aparatu przy pomocy ekranu LCD min. 15. Możliwość wymiany drenu żylnego w trakcie zabiegu. 3 część zamówienia - załącznik 5c 2.3.1. 12-kanałowy elektrokardiograf z kolorowym wyświetlaczem graficznym, klawiaturą alfanumeryczną ipamięcią wewnętrzną pozwalającą na zapis do 300 badań; możliwość wydruku zapisu na dowolnej drukarce laserowej oraz przenoszenia badań za pośrednictwem PenDrive; komunikacja z PC poprzez kabel USB; wydruk w trybie 3,6 lub 12 kanałów; praca w trybie Auto lub Manuał; automatyczna analiza i interpretacja; detekcja stymulatora serca; klawiatura alfanumeryczna; wyświetlacz graficzny, prezentacja 12 odprowadzeń EKG; szerokość papieru: 112 mm; pamięć wewnętrzna: do 300 badań; zasilanie sieciowo-akumulatorowe; cyfrowa filtracja zakłóceń sieciowych i zakłóceń pochodzeniamięśniowego; sygnał EKG: 12 odprowadzeń standardowych lub odprowadzenia Cabrera; komunikacja: RS232,USB; współpraca z przystawką spirometryczną; niezbędne wyposażenie i oprogramowanie, w zestawie wózek z półką do zamieszczenia drukarki laserowej typu HP., dodatkowy komplet kabli pacjenta. 2.3.2 Ssak elektryczny typu Askir C30 na wózku jezdnym. 2.3.3 Ssak elektryczny typu Hospivac 350 na wózku jezdnym. 2.3.4 Pompa dwustrzykawkowa przeznaczona do zastosowań w anestezji, intensywnej terapii, kardiologii, neonatologii, onkologii. Programowania dawki leku z możliwością ustawiania: prędkości, prędkości i objętości, prędkości i czasu lub objętości i czasu. Niezależne programowanie obydwu strzykawek; możliwość podglądu i zmiany parametrów w trakcie infuzji; praca ze strzykawkami 10-60 ml; funkcja bezpiecznego podawania dawki uderzeniowej; system alarmów; wbudowana biblioteka leków; możliwość długotrwałej pracy z akumulatora; wbudowany system testów; możliwość mocowania na statywie, na łóżku lub innej szynie; szybkość dozowania: nastawiana co 0,1 ml-h w zakresie 0,1 - 99,9 ml/h i co 1 ml-h w zakresie 100-500 ml-h. 4 część zamówienia - załącznik 5d 2.4.1. Automatyczny defibrylator zewnętrzny (AED), bezprzewodowe przesyłanie i gromadzenie danych, dwufazowa fala defibrylacji, zapis EKG i rejestr zdarzeń, wyposażenie w elektrody służące do defibrylacji i EKG, widoczny wskaźnik gotowości, możliwość nastaw sekwencji energii - od 150 J do min. 270 J, zapas energii (pojemność) w pełni naładowanego defibrylatora min. 30 pełnych wyładowań, interfejs użytkownika zawierający polecenia głosowe, dźwięki ostrzegawcze, wyświetlane Komunikaty, możliwość wykrywania ruchu w czasie badania EKG, zabezpieczenie elektryczne - wejście zabezpieczone przed defibrylacją, wyświetlacz pokazujący stan urządzenia, możliwość nastawienia bieżącej daty i czasu, możliwość zmiany głośności komunikatów i podpowiedzi, wewnętrzna pamięć cyfrowa, pojemność - minimum 200 zdarzeń, odporność na kurz i wodę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0, 33.12.32.10-3, 33.19.70.00-7, 33.19.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy do złożonej oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) są zobowiązani ponadto dołączyć następujące dokumenty: 1) formularze cenowe odpowiednio na część na którą składana jest oferta; 2) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu; 3) opis oferowanych urządzeń; 4) opis produktu równoważnego, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej. Istotna zmiana umowy może nastąpić w zakresie czasu trwania umowy, wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poliklinika.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 14:30, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA,ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kardiomonitory i centrala intensywnego nadzoru medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor stacjonarny podstawowy + półka (opis - punkt 2.1.1. SIWZ) Moduł lub urządzenie do nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca (opis - punkt 2.1.2. SIWZ) Moduł lub urządzenie do inwazyjnego pomiaru rzutu serca (opis - punkt 2.1.3. SIWZ) Centrala intensywnego nadzoru medycznego (opis - punkt 2.1.4. SIWZ) Kardiomonitor przenośny + wózek (opis - punkt 2.1.5. SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.70.00-7, 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Hemofiltrator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemofiltrator.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektrokardiograf, ssaki oeracyjne i popma dwustrzykawkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12-kanałowy elektrokardiograf z wózkiem (opis - punkt 2.3.1. SIWZ) Ssak operacyjny (opis - punkt 2.3.2. SIWZ) Ssak operacyjny (opis - punkt 2.3.3. SIWZ) Pompa dwustrzykawkowa (opis - punkt 2.3.4. SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.70.00-7, 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Defibrylator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.