eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › Dostawa wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych w oddziałach przedszkolnych (PROJEKT WESOŁE PRZEDSZKOLE)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Gródek nad Dunajcem: Dostawa wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych w oddziałach przedszkolnych (PROJEKT WESOŁE PRZEDSZKOLE)
Numer ogłoszenia: 365982 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273698 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 4401035, faks 18 4401035 w. 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych w oddziałach przedszkolnych (PROJEKT WESOŁE PRZEDSZKOLE).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych w oddziałach przedszkolnych (PROJEKT WESOŁE PRZEDSZKOLE). 5. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie następujących artykułów: 1. szafki na ubrania typ I 2. szafki na ubrania typ II 3. szafki na ubrania typ III 4. szafki na ubrania typ IV 5. Regał 6. Ławeczka 7. Szafa typ I 8. Szafa typ II 6. Zamówienie obejmuje także dostarczenie ww wyposażenia do poszczególnych szkół zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 7. Powyższe zamówienie będzie realizowane w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01-12-009/13 Nazwa projektu: WESOŁE PRZEDSZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 8. Maksymalna wartość dostaw przypadających na jeden oddział przedszkolny, wskazana w opisie przedmiotu zamówienia została ustalona w kwocie 2500,00 zł brutto. Przekroczenie tej wartości stanowić może podstawę do ograniczenia zakresu dostaw dla danego oddziału przedszkolnego. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 5 do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.14.13.00 - Szafy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Powyższe zamówienie będzie realizowane w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01-12-009/13 Nazwa projektu: WESOŁE PRZEDSZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych w oddziałach przedszkolnych (PROJEKT WESOŁE PRZEDSZKOLE)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino sp. z o.o. sp.k, Ul. Graniczna 46;, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29686,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29988,70

  • Oferta z najniższą ceną: 29988,70 / Oferta z najwyższą ceną: 33752,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.