To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-13
Ogłoszenie nr 365559 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.
Gorzów Wielkopolski: Dostawa wyposażenia naukowo - dydaktycznego dla Akademii im. Jakuba z Paradyża.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331122-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im.Jakuba z Paradyża , krajowy numer identyfikacyjny
365193022, ul.
ul. Teatralna
25,
66-400
Gorzów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
+48957279515, faks
+48957216017, e-mail
eharasimowicz@pwsz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ajp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia naukowo - dydaktycznego dla Akademii im. Jakuba z Paradyża.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SSds.ZP/2454-05/16/EH
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia naukowo - dydaktycznego dla Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. Zadanie nr 01: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 02: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 03: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 04: Dostawa wyposażenia - "Modernizacja sal ćwiczeniowych", "Wyposażenie zakładu w projektory przenośne" Zadanie nr 05: Dostawa wyposażenia - "Modernizacja auli o sprzęt do rejestracji video" Zadanie nr 06: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 07: Dostawa wyposażenia - "Doposażenie działu nauki i wydawnictw" Zadanie nr 08: Dostawa wyposażenia - "Doposażenie działu nauki i wydawnictw", "Wyposażenie katedry w notebooki przenośne" Zadanie nr 09: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 10: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 11: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 12: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 13: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia na w/w dostawy. Jednocześnie wykonawca, który zamierza powierzyć część dostaw podwykonawcy ma obowiązek wskazać tą część zamówienia oraz wskazać nazwę oraz adres firmy podwykonawcy według wzoru Formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie. 5. Warunki gwarancji (oprócz gwarancji producenta) określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy § 4. 6. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
42300000-9,
31644000-2,
38311100-9,
38652120-7,
38552000-9,
38552000-9,
31220000-4,
30121430-6,
30213100-6,
30213000-5,
31700000-3,
38410000-2,
30212000-8,
38342000-4,
39162000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 01 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1821.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2804,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 02 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2357.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3382.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 03 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4250.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4489,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 04 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Modernizacja sal ćwiczeniowych", "Wyposażenie zakładu w projektory przenośne" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40782.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55555,53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 05 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Modernizacja auli o sprzęt do rejestracji video" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28897.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35935,93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 06 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia wynosiła: 101.167,50 złotych brutto, cena najkorzystniejszej oferty ocenionej na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert wynosiła 154.549,50 złotych. W związku z powyższym zadanie 06 ostało unieważnione. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 07 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Doposażenie działu nauki i wydawnictw" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11382.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13960,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 08 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Doposażenie działu nauki i wydawnictw", "Wyposażenie katedry w notebooki przenośne" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 09 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34824.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36180,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6069.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6974,10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6869.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7872,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13066.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17539,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Posterunek Policji w Słońsku - budowa nowej siedziby
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Świadczenie usług obsługi technicznej emisji dla Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału w Gorzowie Wielkopolskim
- Usługi polegające na wycince drzew
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.