Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-26
Ogłoszenie nr 331122 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.
Gorzów Wielkopolski: Dostawa wyposażenia naukowo - dydaktycznego dla Akademii im. Jakuba z Paradyża.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im.Jakuba z Paradyża , krajowy numer identyfikacyjny
365193022, ul.
ul. Teatralna
25,
66-400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
+48957279515, e-mail
, faks
+48957216017.
Adres strony internetowej (URL): www.ajp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.ajp.edu.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę nalży złożyć w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Akademia im. Jakuba ul. Teatralna 25; 66-400 Gorzów Wielkopolski, Kancelaria Główna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia naukowo - dydaktycznego dla Akademii im. Jakuba z Paradyża.
Numer referencyjny: SSdsZP/2454-05/16/EH
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia naukowo - dydaktycznego dla Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. Zadanie nr 01: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 02: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 03: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 04: Dostawa wyposażenia - "Modernizacja sal ćwiczeniowych", "Wyposażenie zakładu w projektory przenośne" Zadanie nr 05: Dostawa wyposażenia - "Modernizacja auli o sprzęt do rejestracji video" Zadanie nr 06: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 07: Dostawa wyposażenia - "Doposażenie działu nauki i wydawnictw" Zadanie nr 08: Dostawa wyposażenia - "Doposażenie działu nauki i wydawnictw", "Wyposażenie katedry w notebooki przenośne" Zadanie nr 09: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 10: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 11: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 12: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" Zadanie nr 13: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia na w/w dostawy. Jednocześnie wykonawca, który zamierza powierzyć część dostaw podwykonawcy ma obowiązek wskazać tą część zamówienia oraz wskazać nazwę oraz adres firmy podwykonawcy według wzoru Formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie. 5. Warunki gwarancji (oprócz gwarancji producenta) określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy § 4. 6. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności".
II.5) Główny kod CPV:
Dodatkowe kody CPV:42300000-9, 31644000-2, 38311100-9, 38652120-7, 32333200-8, 38552000-9, 31220000-4, 30121430-6, 30213100-6, 30213000-5, 31700000-3, 38410000-2, 30212000-8, 38342000-4, 39162000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru - załącznika nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz cenowy według wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według wzoru załącznika nr 5 do SIWZ. W oparciu o treść ww. dokumentu zamawiający będzie oceniał, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach , o których mowa w części VII ust. 3 i ust. 4 niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach na oświadczeniu, o którym mowa w części VII ust. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 3 i 4 składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin ralizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 01
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Piec tyglowy z wyposażeniem - 1 kpl
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42300000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
Część nr: 02
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wielokanałowy rejestrator danych - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31644000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
Część nr: 03
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Waga analityczna z zestawem do wyznaczania gęstości ciał stałych i cieczy 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38311100-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
Część nr: 04
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Modernizacja sal ćwiczeniowych", "Wyposażenie zakładu w projektory przenośne"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projektor multimedialny - 11 szt.
Uchwyt sufitowy 11 szt.
Dodatkowe wyposażenie - 11 kpl
Ekran projekcyjny - 11 szt.
Stolik projekcyjny - 4 szt.
Projektor przenośny - 11 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
Część nr: 05
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Modernizacja auli o sprzęt do rejestracji video"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprzęt rejestracyjny Video -1 kpl.
Lampa światła ciągłego z soczewką Fresnela - 2 kpl.
Redukcja symetryczna XLR (F) - Jack 6,3 mm 2 szt.
Redukcja symetryczna XLR (M) - Jack 6,3 mm 2 szt.
Przewód mikrofonowy XLR(F)-XLR(M), w oplocie ekranowanym przekrój żył min. 2x0,22 mm, czarny, gr. 6 mm - 3 mb 4 szt.
Przewód mikrofonowy XLR(F)-XLR(M), w oplocie ekranowanym przekrój żył min. 2x0,22 mm, czarny, gr. 6 mm - 6 mb 4 szt.
Przewód mikrofonowy XLR(F)-XLR(M), w oplocie ekranowanym przekrój żył min. 2x0,22 mm, czarny, gr. 6 mm - 10 mb 4 szt.
Przewód mikrofonowy 3x0,22 mm, żyły w gęstym oplocie ekranującym i izolacji PCV, śr.zewnetrzna 6-6,5 mm (nawinięty na szpuli) 100 mb
Przewód instrumentalny 2x0,12 mm, każda z żył w oplocie ekranującym i izolacji PCV, płaski (nawinięty na szpuli) 100 mb
Gniazdo nakablowe XLR 3pin, żeński 3pin, czarny 10 szt.
Wtyk nakablowy XLR 3pin, męski 3pin, czarny 10 szt.
Gniazdo nakablowe XLR 3pin, żeński 3pin, metalowy 10 szt.
Wtyk nakablowy XLR 3pin, męski 3pin, metalowy 10 szt.
Adapter gniazda XLR na wtyk mono Jack 6,3 mm, metal 2 szt.
Adapter gniazda XLR na wtyk stereo Jack 6,3 mm,metal 2 szt.
Adapter złącza XLR męski na wtyk mono Jack 6,3 mm, metal 2 szt.
Adapter złącza XLR męski na wtyk stereo Jack 6,3 mm, metal 2 szt.
Kabel wieloparowy STAGEBOX XLR - 20 kanałów (16 we, 4 powroty, gr kabla 20-25 mm) (nawinięty na bębnie/szpuli) 1 szt.
Splitter XLR (kostka dziennikarska), 8 wyjść, 2 wejścia,aktywny, case transportowy aluminiowy 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32333200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
Część nr: 06
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cyfrowy watomierz 2 szt.
Autotransformator 4 szt.
Dekada indukcyjna 10 szt.
Dekada pojemnościowa 10 szt.
Rezystor suwakowy - 330 Ohm 5 szt.
Rezystor suwakowy - 1000 Ohm 5 szt.
Opornik dekadowy 10 szt.
Stół elektrotechniczny montażowy 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38552000-9, 31220000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
Część nr: 07
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Doposażenie działu nauki i wydawnictw"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kopiarka cyfrowa 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121430-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
Część nr: 08
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Doposażenie działu nauki i wydawnictw", "Wyposażenie katedry w notebooki przenośne"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komputer przenośny - notebook 16 szt.
Komputer stacjonarny 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): , 30213100-6,
30213000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
Część nr: 09
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dydaktyczny model szafy sterowniczej Automatyka/Robotyka 1 kpl
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31700000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
Część nr: 10
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Analizator składu ciała wraz z oprogramowaniem 1 kpl
Przenośne urządzenie pomiarowe do analizy charakterystyk dynamicznych chodu, biegu i skoku 1 kpl
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38410000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
Część nr: 11
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikrokomputer Raspberry Pi 3 model B z dodatkami 5 kpl
Robot 4WD MiniQ Cross Country 10 kpl
Zestaw uruchomieniowy z mikrokontrolerem STM32F407VG 5 kpl
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30212000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
Część nr: 12
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oscyloskop 1 kpl
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38342000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 30 |
Część nr: 13
Nazwa: Dostawa wyposażenia - "Uzupełnienie wyposażenia Laboratorium (Technik CNC, Automatyki i Robotyki, Mechatroniki, Biomechaniki, Inżynierii Materiałowej, Podstaw Elektroniki i Elektrotechniki)"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw klocków do robotyki np. LEGO 31313 5 kpl
Zestaw klocków do robotyki np. LEGO 45544, 45517, 45560 2 kpl
Zestaw klocków do robotyki np. LEGO 2005544 2 kpl
Zestaw klocków do robotyki np. LEGO 2005576, 9749, 9688 2 kpl
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 20 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi | 20 |
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu na potrzeby Zakładu Mikrobiologii
- Nadzór Inwestorski: Przebudowa ul. Spichrzowej - II etap.
- REMONT ELEWACJI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO I ARESZTU ŚLEDCZEGO W MIĘDZYRZECZU
- KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY CSR SŁOWIANKA SP. Z O.O.
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.