eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-09

Gryfino: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie
Numer ogłoszenia: 36418 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2320 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfino, ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162011, faks 091 4162702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem mebli biurowych do 8 pokoi mieszczących się w dwóch budynkach administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy Gryfino. Dostawa i montaż mebli obejmuje pok. nr 28, 29, 31 wraz z reorganizacją pokoi nr 8 i 12 mieszczących się w siedzibie głównej Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie przy ul. 1 Maja 16, oraz pokoi nr 7, 8, 9 wraz z pomieszczeniem socjalnym i hollem w budynku administracyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie mieszczącym się przy ul. Sprzymierzonych 8 w Gryfinie - PLATAN. Dostawa realizowana będzie zgodnie z projektem aranżacji pomieszczeń biurowych wykonanym w miesiącu grudzień 2009 roku przez Pracownię Projektową KWADRAT z siedzibą w Szczecinie przy ul. Chopina 22. Projekt stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferowane meble muszą odpowiadać opisom i parametrom technicznym zawartym w projekcie aranżacji pomieszczeń biurowych- stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wzornik kolorystyczny tkanin obiciowych krzeseł oraz wzornik kolorystyczny płyt o których mowa w projekcie aranżacji pomieszczeń biurowych znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. UWAGI: 1. Przedstawione w ofercie meble powinny zapewniać funkcjonalność i standard odpowiadający wymogom określonym w projekcie, z uwzględnieniem wskazówek wytycznych dotyczących wymiarów podziałów, kolorystyki zawartych w opisie i na rysunkach oraz w zestawieniu, każdy numer pozycji meblowej odpowiada konkretnym wymiarom i przeznaczeniu. Ponadto powinny być wykonane w sposób zapewniający trwałość w warunkach intensywnej eksploatacji podczas pracy i zmienności osób ich używających. 2. Proponowane wyposażenie powinno tworzyć jednolitą stylistycznie całość, gwarantującą estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji. 3. Zaproponowane w ofercie wyposażenie stanowisk pracy powinny spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 01 grudnia 1998r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U.98.148.973) oraz warunki bhp i ppoż. 4. Oferowane meble i krzesła w ramach złożonej oferty muszą być dostępne w kolorystyce wg podanych kolorów z próbnika zawartego w projekcie, który stanowi integralną część opracowania projektowego. 5. Nie dopuszcza się łączenia płyt za pomocą tzw. konfirmatów oraz narożników PVC (tzw. komandorki). 6. Oferta mebli biurowych musi uwzględniać możliwość wstawienia otworów technicznych (tzw. przelotek) na przewody lub też zapewnić poziome lub pionowe kanały kablowe oraz montażu półek na klawiaturę oraz mysz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, po ustawieniu sprzętu u użytkownika. 7. Prowadnice szuflad i półek pod klawiaturę w części biurowej - rolkowe; 8. Półki na klawiaturę wykonane z tworzywa umożliwiające swobodne umieszczenie standardowej klawiatury wraz z miejscem na mysz. Półka montowana podblatowo, na prowadnicach metalowych. 9. Szafy 1) nie dopuszcza się stosowania w szafach regulowanych nóżek plastikowych, 2) wykonanie pleców szafy z płyty o grubości min. 8 mm, przy wysokich szafach należy je szczególnie wzmocnić 3) zaleca się zwrócenie szczególnej uwagi na dobór ilości zawiasów odpowiedniej do wielkości skrzydeł drzwiczek mebli. 10. Przed wykonaniem mebli konieczne jest sprawdzenie wymiarów pomieszczeń, w których mają być one zamontowane. 11. W celu udokumentowania jakości oferowanych mebli konieczne jest przedłożenie opisów technicznych oferowanych mebli katalogów prezentujących oferowane meble oraz wszystkich próbek : kolory płyt, tkanin użytych materiałów, kopie atestów na oferowane meble i elementy użyte do ich wyrobu, próbki elementów wykończenia: szkło, żaluzje. 12. Wykonawca mebli udzieli minimum dwuletniej gwarancji jakości w warunkach normalnej eksploatacji. 13. W celu potwierdzenia jakości wykonania, wizualnej formy i jakości użytych materiałów dla oferowanych wyrobów Zamawiający może zażądać w każdej chwili przedstawienia wybranego elementu z oferty. 14. Przedmiotową dostawę należy realizować zgodnie z niniejszą dokumentacją projektową, 15. Kod CPV: 39.13.00.00-2 , 16. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje na konkretne produkty, materiały lub urządzenia z podaniem nazwy producenta lub innych oznaczeń konkretyzujących producenta, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. 17. Parametry techniczne mebli biurowych będących przedmiotem zamówienia przedstawione zostały na rysunkach i przekrojach stanowiących integralna cześć projektu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 5 PLUS - IDEA PHU Andrzej Maciej Nowoświat, ul. Jagiellońska 5, 70-435 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179391,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138679,77

  • Oferta z najniższą ceną: 138679,77 / Oferta z najwyższą ceną: 198223,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.