eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie prac polegających namodernizacji nieruchomości w Łodzi, ul. Pabianickiej 132 określonej w obrębie G-24 ,działka nr 118

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-03

Łódź: Wykonanie prac polegających na: modernizacji nieruchomości w Łodzi, ul. Pabianickiej 132 określonej w obrębie G-24 ,działka nr 118
Numer ogłoszenia: 363240 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343018 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Przyjaciół Niepełnosprawnych, ul. Zawiszy Czarnego 22, 91-428 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6160620, faks 042 6160620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac polegających na: modernizacji nieruchomości w Łodzi, ul. Pabianickiej 132 określonej w obrębie G-24 ,działka nr 118.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest 1 etap przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania budynków: mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową ,gospodarczego i usługowego z przeznaczeniem na funkcję usługową - Środowiskowy Dom Samopomocy dla osób niepełnosprawnych oraz budowie (przebudowie urządzeń budowlanych) na działce nr 118 obręb G-24 przy ul. Pabianickiej 132 w Łodzi Prace należy wykonać na podstawie załączonej dokumentacji technicznej wykonanej przez Pracownię COMA W BUDOWNICTWIE z siedzibą w Łodzi ul. B. Bartoka 59 m 49 . Autor opracowania - mgr inż. Jadwiga Prus 1.ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU Obecnie na działce znajdują się trzy obiekty kubaturowe: 1)budynek frontowy mieszkalny 2)dwa budynki gospodarcze Wszystkie obiekty są ze sobą połączone i stanowią zwartą zabudowę Nieruchomość przyłączona jest do sieci kanalizacyjnej, sieci wodociągowej oraz energetycznej. Dojście i dojazd do funkcjonującego obiektu budynku zapewnia chodnik prowadzący do wejścia głównego, 1 ETAP OBEJMUJE PRACE BUDOWLANE BUDYNKÓW Z ELEWACJAMI OD 1 PIĘTRA W GÓRĘ ( ŁĄCZNIE ZE STROPEM NAD PARTEREM ) W ETAPIE TYM NIE BĘDĄ WYKONYWANE PRACE BUDOWLANE I INSTALACYJNE ( POZIOMY ) NA PARTERZE BUDYNKÓW . Załączone przedmiary uwzględniają obmiary tylko 1 etapu. 2.PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI Układ komunikacyjny zewnętrzny pozostaje bez zmian, obsługa budynku od strony ulicy Pabianickiej -stanowiska postojowe 2 na terenie działki oraz dwa zadaszone -wewnętrzne drogi komunikacyjne (dojazd do kotłowni , chodniki dla pieszych) 3.ZESTAWIENIE POWIERZCHNI Powierzchnia nieruchomości 864,00 m2 Powierzchnia zabudowy 458,09 m2 (53,02%) Powierzchnia utwardzona 231,38 m2 (26,78%) Powierzchnia czynna biologicznie 174,53 m2 (20,20%) Liczba miejsc postojowych 2 na terenie działki + 2 zadaszone Zakres prac obejmuje: a)prace budowlane - zgodnie z załączoną dokumentacją b)Instalacje wewnętrzne wentylacji i klimatyzacyjne - zgodnie z załączoną dokumentacją c)instalację wod-kan wewnętrzne - zgodnie z załączoną dokumentacją d)instalacje elektryczne wewnętrzne -zgodnie z załączoną dokumentacją Szczegółowy zakres robót określa Wykaz dokumentacji technicznej w skład której wchodzą między innymi przedmiary (załącznik nr 5) oraz Formularz cenowy (załącznik nr 2). 1.Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania powyższych robót. Wszystkie materiały zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w rozumieniu przepisów prawa budowlanego oraz posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. 2.Przy wykonywaniu prac należy stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami oraz ustawa o wyrobach budowlanych Dz. U. nr 92, poz.881 z 20 04r.), a także rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006r Nr 213, poz. 1568). 3.Prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 4.Prowadzenie robót nie może naruszać interesu osób trzecich. 5.Odbiór prac nastąpi na podstawie dostarczonej dokumentacji wykonawczej zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów. 6.Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zabezpiecza dostawę niezbędnych materiałów i środków transportowych potrzebnych do prawidłowej realizacji zamówienia. 7.Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo w miejscu pracy. 8.Jeżeli w dokumentacji projektowej zawarte są dobrane przez projektanta materiały lub urządzenia określonych producentów lub o określonych znakach towarowych, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp traktuje to jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu technicznego i jakościowego. Zamawiający dopuszcza do zastosowania inne odpowiedniki rynkowe, równoważne ze wskazanymi, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych i jakościowych od wskazanych przez projektanta. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej, zaoferowane materiały i urządzenia muszą gwarantować takie same (lub lepsze) parametry techniczne i jakościowe oraz muszą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia równoważności proponowanych urządzeń i materiałów, poprzez załączenie do oferty dokumentów jednoznacznie potwierdzających taką równoważność. Zamawiający nie dopuszcza zamiany materiałów lub urządzeń na etapie wykonawstwa, np. w celu zmniejszenia przez Wykonawcę kosztów realizacji robót, z wyjątkiem zaistnienia następujących okoliczności: - zmian technologicznych - o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, m.in. spowodowane w szczególności pojawieniem się nowych technologii pozwalających na uzyskanie lepszej jakości robót albo zaoszczędzenie czasu czy kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy); - konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy; - konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; - zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy, zgodnie z jej postanowieniami. Każdorazowa zmiana materiałów lub urządzeń na równoważne do uwzględnionych w dokumentacji projektowej wymaga każdorazowo wyrażenia zgody na taką zmianę przez Zamawiającego i Projektanta. 9. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła min 60 miesięcy od dnia odbioru. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania na własny koszt w okresie gwarancji wszelkich niezbędnych przeglądów serwisowych dostarczonych i zainstalowanych przez siebie urządzeń, a wymaganych odrębnymi zapisami kart gwarancyjnych tych urządzeń. 11. Wycenę ofertową zadania należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, przedmiary, SIWZ oraz odpowiedzi Zamawiającego na ewentualne pytania do treści SIWZ stawiane przez Wykonawców w czasie trwania procedury przetargowej. Wykonawca musi uwzględnić w ofercie każdy element, który jest zasygnalizowany chociaż w jednym z wymienionych dokumentów. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - Wykonawca zobowiązany jest podać nazwy (firmy) tych podwykonawców. Wzór wykazu części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom oraz ewentualne wskazanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 13. Po wyborze oferty ale przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, szczegółowego harmonogramu robót. W związku z krótkim terminem realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia windy osobowej przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.12.00 - Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany Leszek Klimczak, Wilsona 30, 94-304 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1878543,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2310000,27

  • Oferta z najniższą ceną: 2310000,27 / Oferta z najwyższą ceną: 2310000,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.