eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń kserujących na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 362841 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Płock: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń kserujących na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 finansowany jest w ramach projektu: "Akademia zdobywania kompetencji i umiejętności przez uczniów i nauczycieli Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku" realizowanym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Dz. 10.1 - Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) w dwóch edycjach w terminie do 30.06.2018 r.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego  2, 09402   Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.pwszplock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.pwszplock.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Plac Dąbrowskiego 2 09-402 Płock


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń kserujących na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
Numer referencyjny: DA/MB/-232-35/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego i urządzeń kserujących oraz oprogramowania na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ. 3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 finansowany jest w ramach projektu: "Akademia zdobywania kompetencji i umiejętności przez uczniów i nauczycieli Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku" realizowanym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Dz. 10.1 - Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) w dwóch edycjach w terminie do 30.06.2018 r. 3.3. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub rozwiązań, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być: ? tej samej wytrzymałości, ? tej samej trwałości, ? o tym samym poziomie estetyki urządzenia, ? parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji, ? spełniać te same funkcje, ? posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp po stronie Wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany materiał jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność. 3.5. W zakresie Części 4 (urządzenie kserujące) Wykonawca zobowiązany jest do: ? przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi urządzenia w ALO oraz PWSZ w Płocku dla wskazanych pracowników Zamawiającego w dniu dostawy, ? prowadzenia serwisu i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta z czasem reakcji - 2 dni od dnia telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego o potrzebie serwisu lub konserwacji. 3.6. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Miejsce dostawy: ? w zakresie Części 1, 2, 3 oraz 1 szt. urządzenie kserującego z Części 4 oraz Część 6 - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku Plac Dąbrowskiego 2, pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego, ? 1 szt. urządzenia kserującego z Części 4 - Akademickie Liceum Ogólnokształcące ul. Kościuszki 20, pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego, ? oprogramowanie z zakresu Części 5 zostanie przekazane na wskazany przez Zamawiającego adres mailowy. b) Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Uczelni, c) Wykonawca w zakresie części 1, 2, 3, 4 i 6 dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie, d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkich niezbędnych licencji do pełnego działania oprogramowania po podpisaniu umowy, przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, e) Wykonawca Części 4 (urządzenie kserujące) dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz dokona jego montażu i uruchomienia w pomieszczeniu wskazanym w dniu dostawy przez Zamawiającego, f) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część 1 - różny sprzęt komputerowy, Część 2 - różny sprzęt komputerowy, Część 3 - laptopy, Część 4 - urządzenie kserujące, Część 5 - oprogramowanie, Część 6 - różny sprzęt komputerowy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w rozumieniu art. 83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Szczegółowy opis poszczególnych części zawiera dział II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające
Dodatkowe kody CPV:30234100-9, 30237140-2, 30236111-3, 30213300-8, 30213100-6, 30237280-2, 30231300-0, 30232110-8, 30216110-0, 31212200-5, 32413100-2, 32420000-3, 30233180-6, 30234100-9, 30211500-6, 48900000-7, 48931000-3, 48214000-1, 32342100-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 29/12/2016

Okres w dniach: 5


II.9) Informacje dodatkowe: 4.1. Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od oferty Wykonawcy, nie może być jednak dłuższy niż: a) dla części 1 - do 29.12.2016 r. b) dla części 2 - do 29.12.2016 r. c) dla części 3 - do 29.12.2016 r. po podpisaniu umowy i otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego, d) dla części 4 - do 29.12.2016 r. e) dla części 5 - do 5 dni od dnia podpisania umowy, f) dla części 6 - do 29.12.2016 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

6.12. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) wskazania producenta i modelu sprzętu, a w przypadku oprogramowania również wersji, które mają zostać dostarczone, zgodnie z Załącznikami w zależności od Części na którą Wykonawca składa ofertę, b) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: ? Laptopy Część 2 pozycja 1 i 2, Część 3: Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, deklaracja zgodności CE, ? Urządzenia kopiujące Część 4: Certyfikat ISO 9001:2008 dla producenta sprzętu, Certyfikat ISO 14001:2004 dla producenta sprzętu, deklaracja zgodności CE, ? Część 6 pozycja 1 komputer stacjonarny: Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, deklaracja zgodności CE, certyfikat potwierdzający, iż komputer spełnia wymogi normy Energy Star 6.0, wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. Uwaga! Dokumenty (np. certyfikaty) sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

formularz ofertowy, - formularz cenowy, - pełnomocnictwo, - informacja o spełnianiu poza cenowych kryteriów, - w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi, - zobowiązanie podmiotu trzeciego,(jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Część 11. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje. Część 2 1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje. Część3 1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy, c) zmniejszenia ilości laptopów, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia liczby uczestników warsztatów, tj. uczniów oraz nauczycieli, mających korzystać z przedmiotowych laptopów. Zmniejszenie wynagrodzenia nastąpi proporcjonalnie do zmniejszenia liczby laptopów w oparciu o ceny wskazane odpowiednio w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik oferty Wykonawcy, d) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, e) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), f) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje. Część4 1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje. Część 5 1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp., b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie. c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanego produktu, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.). Część 6 1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/12/2016, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Różny sprzęt komputerowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego i urządzeń kserujących oraz oprogramowania na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30234100-9, 30237140-2, 32413100-2, 30233180-6, 30236111-3, 30237280-5, 32342100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja40
6) INFORMACJE DODATKOWE: ? kryterium "Cena": a) znaczenie kryterium - 60,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (Cmin / C) x 60,00 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej ? kryterium "Gwarancja" (G): a) znaczenie kryterium - 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "gwarancja": W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 1 - 12 m-cy gwarancji, uzyska 0 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 1 - 24 m-ce gwarancji uzyska 20 punktów W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 1 - 36 m-cy gwarancji uzyska 40 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+G gdzie: P - łączna liczba punktów, LC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Cena", G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Gwarancja".


Część nr: 2    Nazwa: Różny sprzęt koputerowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego i urządzeń kserujących oraz oprogramowania na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 30237280-2, 30234100-9, 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja40
6) INFORMACJE DODATKOWE: ? kryterium "Cena": a) znaczenie kryterium - 60,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (Cmin / C) x 60,00 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej ? kryterium "Gwarancja" (G): a) znaczenie kryterium - 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "gwarancja": W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 2 pozycji 1 - 36 m-cy gwarancji uzyska 0 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 2 pozycji 1 - 48 m-cy gwarancji uzyska 15 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 2 pozycji 2 - 24 m-ce gwarancji uzyska 0 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 2 pozycji 2 - 36 m-cy gwarancji uzyska 15 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 2, pozycji od 3 do 8 - 12 m-cy gwarancji uzyska 0 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 2, pozycji od 3 do 8 - 24 m-ce gwarancji uzyska 10 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+G gdzie: P - łączna liczba punktów, LC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Cena", G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Gwarancja".


Część nr: 3    Nazwa: Laptopy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego i urządzeń kserujących oraz oprogramowania na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ. 3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 finansowany jest w ramach projektu: "Akademia zdobywania kompetencji i umiejętności przez uczniów i nauczycieli Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku" realizowanym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Dz. 10.1 - Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) w dwóch edycjach w terminie do 30.06.2018 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 30237280-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja40
6) INFORMACJE DODATKOWE: ? kryterium "Cena": a) znaczenie kryterium - 60,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (Cmin / C) x 60,00 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej ? - kryterium "Gwarancja" (G): a) znaczenie kryterium - 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "gwarancja": W przypadku, gdy Wykonawca zapewni 36 m-cy gwarancji uzyska 0 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni 48 m-cy gwarancji uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni 60 m-cy gwarancji uzyska 40 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+G gdzie: P - łączna liczba punktów, LC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Cena", G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Gwarancja".


Część nr: 4    Nazwa: Urządzenia kopiujące

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń kopiujących na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.3.5. W zakresie Części 4 (urządzenie kserujące) Wykonawca zobowiązany jest do: ? przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi urządzenia w ALO oraz PWSZ w Płocku dla wskazanych pracowników Zamawiającego w dniu dostawy, ? prowadzenia serwisu i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta z czasem reakcji - 2 dni od dnia telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego o potrzebie serwisu lub konserwacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121200-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla Części 4 ? kryterium "Cena": a) znaczenie kryterium - 60,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (Cmin / C) x 60,00 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej ? kryterium "Gwarancja" (G): a) znaczenie kryterium - 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "gwarancja": W przypadku, gdy Wykonawca zapewni 24 m-ce gwarancji uzyska 0 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni 36 m-cy gwarancji uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni 48 m-cy gwarancji uzyska 40 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+G gdzie: P - łączna liczba punktów, LC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Cena", G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Gwarancja".


Część nr: 5    Nazwa: Oprogramowanie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do PWSZ w Płocku.Szczegółowy opis stanowi dział II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48900000-7, 48931000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 5
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin przekazania40
6) INFORMACJE DODATKOWE: ? kryterium "Cena": c) znaczenie kryterium - 60,00 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (Cmin / C) x 60,00 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej ? kryterium "termin przekazania" (T): a) znaczenie kryterium - 20,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "termin przekazania": W przypadku, gdy Wykonawca przekaże oprogramowanie w terminie nie przekraczającym 3 dni od dnia podpisania umowy, uzyska 40,00 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca przekaże oprogramowanie w terminie przekraczającym 3 dni, ale nie przekraczającym 5 dni od dnia podpisania umowy (maksymalny termin realizacji zamówienia), uzyska 0 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+T gdzie: P - łączna liczba punktów, LC - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Cena", T - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium "Termin przekazania".


Część nr: 6    Nazwa: Różny sprzęt komputerowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego w zakresie Części 6 na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8, 30232110-8, 30216110-0,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja40
6) INFORMACJE DODATKOWE: ? kryterium "Cena": c) znaczenie kryterium - 60,00 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "Ceny": L cena = (Cmin / C) x 60,00 pkt gdzie: L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium "Cena" ocenianej oferty C min - cena w ofercie z najniższą ceną C - cena w ofercie ocenianej ? - kryterium "Gwarancja" (G): c) znaczenie kryterium - 40,00 pkt; d) opis sposobu oceny ofert według kryterium "gwarancja": W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 6 pozycji 1 - 36 m-cy gwarancji uzyska 0 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 6 pozycji 1 - 48 m-cy gwarancji uzyska 10 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 6 pozycji 1 - 60 m-cy gwarancji uzyska 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 2 pozycji od 2 do 6, 12 m-cy gwarancji uzyska 0 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni w zakresie Części 2 pozycji od 2 do 6, 24 m-ce gwarancji uzyska 20 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru: P= LC+G


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.