To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-16
Orneta: Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego na zadaniach:
Zadanie 1: Przebudowa budynku hydroforni na cele świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wojciechowo
Zadanie 2: Przebudowa i rozbudowa budynku zlewni mleka na świetlicę wiejską w miejscowości Opin
Numer ogłoszenia: 362401 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378712 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta, pl. Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego na zadaniach: Zadanie 1: Przebudowa budynku hydroforni na cele świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wojciechowo Zadanie 2: Przebudowa i rozbudowa budynku zlewni mleka na świetlicę wiejską w miejscowości Opin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego na zadaniach: Zadanie 1 : Przebudowa budynku hydroforni na cele świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wojciechowo Zadanie 2 : Przebudowa i rozbudowa budynku zlewni mleka na świetlicę wiejską w miejscowości Opin 2.Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji zadań oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót na w/w zadaniach i obejmuje : 1)Zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu i na rzecz Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy mające na względzie prawidłowe zrealizowanie i ukończenie zadań, 2)Analizę dokumentacji projektowej dla zadania 1 i zadania 2, zidentyfikowanie możliwych obszarów problemów i podjęcie działań zaradczych 3)Przekazanie wykonawcy robót placu budowy 4)Pełnienie funkcji Inspektora nadzory w zakresie obowiązków i praw wynikających z art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane 5)Sporządzanie częściowego i końcowego rozliczenia rzeczowo- finansowe robót budowlanych dla zadania 1 i zadania 2 zgodnie z warunkami określonymi w umowie z wykonawcą robót, dokumentów PT i OT 6)Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych w trakcie realizacji zadań oraz związanych z realizacją i kontrolą zadań inwestycyjnych po ich ukończeniu przez służby kontrolne, 7)Sporządzanie w czasie trwania umowy na realizację niniejszego przedmiotu umowy, pisemnych odpowiedzi na wszelkie zapytania i wystąpienia Instytucji Zarządzającej oraz instytucji kontrolnych dotyczące realizacji zadań inwestycyjnych.. 8)Realizacja zobowiązań Zamawiającego wynikających z & 5, 7, 8, 13 podpisanych Umów o przyznanie pomocy w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - dla zadania 1 i zadania 2 9)W okresie udzielonej przez wykonawcę robót gwarancji jakości i rękojmi za wady, realizowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi za wady udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych 10) Realizację obowiązków Wykonawcy wymienionych § 4 projektu umowy 3.Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III niniejszej SIWZ ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa współfinansowana jest ze Środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój Wsi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO USŁUGOWE INWEST PROJEKT SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO USŁUGOWE INWEST PROJEKT SP Z O O
- Przedsiębiorstwo Inwestycyjno Usługowe INWESTPROJEKT spółka z o.o., ul. Kołobrzeska 13, 10-444 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58992,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36600,00
Oferta z najniższą ceną: 36600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79056,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ORNETA
- "Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego" (Zamówienie podzielone na 11 części)
- "Modernizacja infrastruktury drogowej: ul. Zielona - DW 513 od km 0+000 do km 0+175; ul. 1 Maja - DW 513 od km 0+000 do km 0+140 (61-75 PUR)"
więcej: przetargi ORNETA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- "Remont uszkodzonej skarpy korpusu drogi wojewódzkiej nr 894 Lesko Hoczew-Czarna na odcinku od km 32+142 do km 32+237 strona prawa" w ramach Projektu "Od Beskidu Niskiego po Solinę".
- Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Dzwonowo, Gmina Marianowo
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na roboty rozbiórkowe budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.